Az elmúlt hétvégén egy nemzetközi versenyen vettünk részt és a Kassa környéki aszfaltos pályákon versenyeztünk. A szlovák régió egyik legjobb szakaszain tehettük próbára magunkat. A csapatunk sokat dolgozott az autó felkészítésén, hogy minden a helyére kerüljön és megfelelően tudjunk nekivágni a versenynek. Péntek késő este érkeztünk meg a szállásunkra, ahol megkezdődött a csapatösszetartás, majd a hétvégi tervek, célok kitűzése és átbeszélése. Másnap reggel jött a szokásos adminisztratív, majd az azt követő gépátvétel. Szerencsére minden rendben volt és gyorsan lezajlott, úgyhogy mehettünk is bejárni a pályákat.
Már a felírás sem ígérkezett könnyű feladatnak, mert az első gyorson csak egyszer, míg a másik két pályán 3 alkalommal lehetett csak körbemenni. Másnap összesen 5 gyorsasági szakaszon több mint 70 versenykilométer és 165 km össztáv várt ránk, ráadásul az egyik pálya több mint 23 km hosszú volt. A cél a cél volt, ahogy mindig is, továbbá, hogy gyűjtsük a kilométereket és egy jót versenyezzünk, de azért természetesen bíztunk abban is, hogy akár újra a dobogóra tudunk majd állni a végén. Eljött a vasárnap reggel és a verseny, majd a szervizből kiérve jött egy nem várt hidegzuhany, az autó mintha megmakacsolta volna magát elkezdett három hengerezni. Nem jöttünk rá hogy mi okozta a problémát, a gyújtáskábeleket gyorsan levettük és megigazítottuk, majd végül elindult a negyedik is. Az első gyors egy prológ jellegű körgyors volt, amin sikerült ráhangolódni a versenyre és az idő is azt mutatta, hogy azért nem kezdtünk álmosan, a kategória második legjobb idejét futottuk. Aztán már jött is a második hidegzuhany, ami ismét nem jött jól, de sajnos történt egy kis baki. Sajnos a nagy kapkodásban az autó tetején maradt az itiner amiben még a 3. gyors is benne volt. Megvolt a pályabejárós füzet is, de szerencsére az utánunk következő páros megtalálta és nagyon sportszerűen megleptek vele a következő gyors előtt. Ez is jól tükrözi, hogy milyen jó az összetartás a versenyzők között, attól függetlenül hogy a pályára érve már mindenki ellenfél és nyerni akar, viszont az egyes gyorsok között és a versenyen mindenki versenytársként segíti a másikat. Nagy örülünk, hogy ilyen jó versenyzőtársaink vannak és ezúton is köszönjük nekik. Ezt követően aztán jöhetett a második gyors a 23,45 km hosszú változatos pálya, ahol volt 2 sávos és helyenként 4 sávos széles aszfalt is, illetve mentünk igazi rallys, keskeny erdei útszakaszon is. Jó volt a pálya és a ritmus is megvolt, úgyhogy a végén az eredménytábla is jó időt mutatott, kategória első időt mentünk, bár a kuplungunk nem volt tökéletes és az út közepén hirtelen feltűnő gumi is megnehezítette a dolgunkat. Majd az első szekció utolsó gyorsaságija következhetett, amin a maximális koncentrációra volt szükség ahhoz, hogy a célba is beérjünk. Nagyon felhordásos volt a pálya és egy-két kanyarban már valaki be is esett, de mi végül sikeresen le tudtunk érni. A pálya közepén volt egy kis bizonytalanság és a célba érkezés sem volt sima, így még egy-két értékes másodperc bent maradt. Ettől függetlenül ismét első időt mentünk a kategóriában és így az abszolútban is a harmadik helyen fordultunk. A szünetben a szerviz csapat jelesre vizsgázott, mindent sikerült kijavítani, így teljes erőbedobással vághattunk neki az utolsó két gyorsaságinak. Jöhetett a második szekció ahol ismét a hosszú szakasz és a felhordásos erdei pálya várt ránk, még egy körben. Minden rendben ment és az első körhöz képest jobbnak is éreztük, de két másodperccel mégis rosszabb időt futottunk, mint délelőtt. Jöhetett az utolsó gyors ahol nem taktikáztunk, mentünk a saját ritmusunkban, ahogy tudtunk, de azért figyeltünk arra is, hogy a céldobogót elérjük. Aztán egy kanyar mégis majdnem megtréfált minket, mert a murván túlfordult a hátulja és sajnos le is állt az autó, így újra kellett indítani, majd tolatni is kellett. Ezzel az utolsó gyors jó időeredménye és extra pontjai is elúsztak. Végeredményben megnyertük a kategóriánkat és az abszolút értékelésben is sikerült megtartani a harmadik helyünket. Véleményünk szerint egy élvezetes jó hangulatú versenyhétvégén vagyunk túl és a kitűzött célunkat is sikerült elérni. Az egész hétvége történéseit figyelembe véve, várakozáson felül teljesítettünk, úgyhogy boldogan utaztunk haza. Köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak és a támogatóinknak: Ventil Épületgépészeti Kft. www.ventil-team.hu Business Solution Hungary Kft., ITS Logistics Kft., IT-PNG System Kft., Hunova Trans Kft.
Újabb győzelem Pécsen
Június utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon harmadik bajnoki versenye a Mecsek Rally! A rendezvényt nagyon izgatottan vártuk, hisz személyes kedvenc versenyünk ez.
A versenyt már csütörtökön megkezdtük a pályák feldolgozásával. Nagy örömemre rengeteg erdei szakasz került kijelölésre, melynek feldolgozási mindig nagy gondosságot és odafigyelést igényel. Szerintem sikeresen teljesítettük és elégedetten zártuk a pályák feldolgozását.
Az Orc abszolút dobogós hely egyikét tűztük ki célul. A szombati pályákat tekintve minden esélyünk megvolt, hisz a számomra nagyon kedves szűk és erdei gyorsaságik voltak. Az első kört az ORc abszolút 2.. illetve a kategória 1. helyén zártuk
A vasárnapi napon újult erővel támadtunk melynek célja a pozíciónk megörzése volt! Kellemes meglepetésre Hinger Dávid kategória társunk tudta tartani velünk egy két gyors ereéig a lépést így a kategóri és 2WD kupa is izgalmas volt. Sajnos a többi kategória társa percekkel elmaradt így Őket a második nap már nem kellett figyelni! Örömteli érzés volt továbbá, hogy a 2 kerék meghajtású Peugeot kupa egyik autója sem tudott elénk érni😊
APécsi lendületet szeretnénk tovább vinni a következő futamra, melyhez mi a győri megrendezésre kerülő versenyre tettük a voksunkat.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils; IT-PNG Kft; Business Solutions Hungary kft.
online erdmény: rallylive.hu; Hause results.hu
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=229&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Májusban került megrendezésre a várva várt Euróai Bajnoki futam, melynek betétfutamaként az ORC is helyt kapott
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címvédőjeként idén az ORC abszolút értékelés tűztük ki célul😊.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a veszprémi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pályán mentünk így a feldolgozást is megkönnyítette az előző évek belső kamerás felvételeink feldolgozása. Ez hozta meg a várva várt gyümölcsöt!
A teljes verseny zökkenőmentesen ment és sikerült az oRC értékelés absz 1. helyén végezni! Mondhatjuk, hogy mindent vittünk😊
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny