Orfűi TESZT
A szezonkezdet az idei évben az orfűi Rally2-es verseny, teszt kategóriájában indult számunkra. Fő célunk a teljesen újjá épült autó megismerése, melynek keretében a fő fókuszt a bitangerős motor, a 16 colos új kerekek kapták a főszerepet. Ezúton szeretném megköszönni a kitartó és precíz munkát a PSZA csapatától elsősorban Arnoldtól, hogy a Honda projektet ilyen lelkesedéssel és fáradságot nem ismerve éjjel nappal a megoldáson dolgozva végigvitte! Köszönöm Barátom! Az autó újjáépítésében pedig Hudák Laci barátom dolgozott a legtöbbet Köszönöm szépen!
A Pénteki adminisztratív és technikai átvételeket teljesítve a pályabejáráson volt a fő hangsúly! Az idei évben egy kedves Barátom Sántha Zoltán foglalja el a navigátori széket! Legfőbb elvárás egymással szemben a pontos precíz munkán túlmenően a megfelelési kényszermentes jóhangulatú verseny. Ebben úgy gondolom, hogy mindketten egyet értünk és a legfőbb támaszunk ezen cél elérésében a csapatunk többi tagja!
Magunkhoz híven a Péntek sem ment technikai hiba nélkül, hisz a verseny előtti utolsó simítások közepette egy fék légtelenítő csavar sajnos megszakadt! Mondanom sem kell, hogy volt riadalom, de szerencsénkre Zoli egyik barátja szakszerűen menet javításból 5re vizsgázva kisegytett minket Ezúton is köszi Csabi.
A pályákat sikeresen feldolgoztuk és izgatottan vártuk a szombat reggeli rajtot!
Az első gyorson a cél az autó belakása volt, mely sajnos Tiszavirág életű volt! A gyorsasági szakasz 8 kilóméterénél az autó egyszerűen megállt! Félrehúzódtunk és megpróbáltuk elhárítani a hibát! A telefonos segítség ellenére nem sikerült! A hibát leszűkítettük és a főtengely jeladó meghibásodására vezettük vissza. Csapatunk oszlopos tagja Papp Laci barátom megpróbáltatásokkal mit sem foglalkozva 5 kilómétert sétált, hogy segítsen újra éleszteni a kocsit! Sikeresen feltárta a hibát és egy kábel segítségével életre keltette a motort. Sajnos ez már túl késő volt, hogy visszajussunk a szervízbe és szuperrrally keretében folytassuk a versenyt.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
https://rallylive.hu/orfu-rally-2022-teszt/rajtlista
Címkék: Rally Verseny
A várva várt és az idei év legnagyobb kihívását jelentő Rally Hungary 2021 verseny volt a következő állomása a magyar bajnokságnak. Ez nem csak a Zemplén adta sajátosságok miatt érdekes verseny, hanem a nemzetközi mezőny színezéssége miatt.
A hétvégi versenyre való felkészülést már szerda este az itiner átvételével és az adminisztrációs feladatokkal megkezdtük! Ezúton a szállást szívünkhöz a legközelebb álló szülői házban Nyírbátorban kaptuk. Köszönöm szépen Édesanyám szerető fogattatását és a minden napos terülj terülj asztalt. Finom ételekben italokban nem volt hiányunk Köszönjük!
A pályák feldolgozása csütörtökön a teljes napunkat felölelte. A Szívemhez közel álló Máriapócsi Rabócsi Ring által helyet adó szuper speciál felírásával végeztünk erőseb éjszakába nyúlóan! A Pénteki napon az autó technikai átvételét a szerviz építését végeztük el.
Ez már verseny nap volt, hisz a lámpafényes rabócsiringi gyorsaságival kezdetét vette a verseny. Számomra a gyerekkori élményeket idéző pálya újra megdobbantotta a szívem és borzasztó nagy örömmel mutattam meg a színes autónkat a nagyközönségnek!
A Szomabti napon nehéz és teknikás zempléni gyorsasági szakaszok vártak a mezőnyre. A tudásunk legjavát hoztuk, de be kell látni, hogy a 2 literesk között a mi autónk nem a dárda hegye. A 2. szakaszon meg is pecsételődött a sorsunk, amikor is a füzéri vár aljában a múrvás szakaszon defektet kaptunk! Még a pályán kicseréltük ezzel jelentős időhátrányt összeszedve.
A további szakaszokon a felzárkózás és a közönségnek autózás volt a fő szempont! Szerintem ez sikerült is, hisz a legnagyobb közönséget vonzó mádi szakaszon a sötétben sikerült egy túlcsúszás ellenére is az ORC abszolút 2 idejét megfutni!
A vasárnapi szakszok újabb izgalmakat hoztak! A nem könnyű városi szakasz és az egy sávos erdei gyorsasági színesítette a napunkat!
A végső értékelésben a kategória 4. helyén zártunk!
Az éves értékelésben ORC abszolút 5. 2WD 3. és P13 géposztály 2. helyén sikerült helyet foglalnunk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget (Köszi Peti, Ottó, Csabi, Fercsávó) és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Business Solutions Hungary Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
A várva várt és az idei év legnagyobb kihívását jelentő Rally Hungary 2021 verseny volt a következő állomása a magyar bajnokságnak. Ez nem csak a Zemplén adta sajátosságok miatt érdekes verseny, hanem a nemzetközi mezőny színezéssége miatt.
A hétvégi versenyre való felkészülést már szerda este az itiner átvételével és az adminisztrációs feladatokkal megkezdtük! Ezúton a szállást szívünkhöz a legközelebb álló szülői házban Nyírbátorban kaptuk. Köszönöm szépen Édesanyám szerető fogattatását és a minden napos terülj terülj asztalt. Finom ételekben italokban nem volt hiányunk Köszönjük!
A pályák feldolgozása csütörtökön a teljes napunkat felölelte. A Szívemhez közel álló Máriapócsi Rabócsi Ring által helyet adó szuper speciál felírásával végeztünk erőseb éjszakába nyúlóan! A Pénteki napon az autó technikai átvételét a szerviz építését végeztük el.
Ez már verseny nap volt, hisz a lámpafényes rabócsiringi gyorsaságival kezdetét vette a verseny. Számomra a gyerekkori élményeket idéző pálya újra megdobbantotta a szívem és borzasztó nagy örömmel mutattam meg a színes autónkat a nagyközönségnek!
A Szomabti napon nehéz és teknikás zempléni gyorsasági szakaszok vártak a mezőnyre. A tudásunk legjavát hoztuk, de be kell látni, hogy a 2 literesk között a mi autónk nem a dárda hegye. A 2. szakaszon meg is pecsételődött a sorsunk, amikor is a füzéri vár aljában a múrvás szakaszon defektet kaptunk! Még a pályán kicseréltük ezzel jelentős időhátrányt összeszedve.
A további szakaszokon a felzárkózás és a közönségnek autózás volt a fő szempont! Szerintem ez sikerült is, hisz a legnagyobb közönséget vonzó mádi szakaszon a sötétben sikerült egy túlcsúszás ellenére is az ORC abszolút 2 idejét megfutni!
A vasárnapi szakszok újabb izgalmakat hoztak! A nem könnyű városi szakasz és az egy sávos erdei gyorsasági színesítette a napunkat!
A végső értékelésben a kategória 4. helyén zártunk!
Az éves értékelésben ORC abszolút 5. 2WD 3. és P13 géposztály 2. helyén sikerült helyet foglalnunk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget (Köszi Peti, Ottó, Csabi, Fercsávó) és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Business Solutions Hungary Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Hempergés a veszprémi lőtéren!!
A 2021. évi Országos rally bajnokság 4. futamát a Veszprémi múrvás pályákon rendezték!. Az új kategóriában szerzett előző versenyünk győzelme hatalmas önbizalmat adott a hétvégi megmérettetésre.
Az autó felkészítése murvára igazi fejtörést okozott, mert a futómű teljes felújítást igényelte.
Felkerültek az acél alja védők és műanyag koptatók és természetesen a hasmagasság megemelése mellett az új gumik beszerzése is szerepet játszott!
A pályabejárásokat sikeresen teljesítettük! A legendás lőtéri gyorsasági óriási ugratói és hosszú egyneseiről híres szakasz tetszett a legjobban az első napra tervezett szakszokból! A vasárnapi pályák közül pedig a hegyesdi megmérettetést vártuk a legjobban.
Pörgés a homokban: A szombati megmérettetés első körében sajnos a dupla defektet és a jobb első futómű sérülését összeszedve érkeztünk a szervízbe! Ott kiderült, hogy csodával határos módon sikerült behozni a kocsit, hisz a jobb első irányitókar serült!
Az újra beállított futóművel érkeztünk újra a lőtérre már tetemes hátránnyal de még vesrenyben. Az első nagyobb visszafordítót megközelítve az autó nagyon keresztbe csúszott és sajnos egy bucka megfogta az első kereket és átdobta az autót a tetején! Egy gyors kerékcserét követően folytattuk a versenyt! A szakasz közepén egy újabb defekt pecsételte meg az aznapi teljesítményünket!
A Szerviz szuper: A fiúk kitettek magukért, mert a törött autót sikerült olyan állapotba hozniuk, hogy folytatni tudtuk a versenyt!
Vasárnapra nem maradt más cél, csak az autó célba juttatása volt! Természetesen újabb defektek és kisebb technikai gondok nehezítették a dolgunkat de végül is sikeresen célba értünk!
Kategória 2 helyén sikerült beérnünk, mellyel értékes bajnoki pontokat mentettünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget (Köszi Papp Laci,Papp Csabi,Peti, Ottó, Csabi, Fercsávó,Balázs,) és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Business Solutions Hungary Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
A várva várt és az idei év legnagyobb kihívását jelentő Rally Hungary 2020 verseny volt a következő állomása a magyar bajnokságnak. Ez nem csak a Zemplén adta sajátosságok miatt érdekes verseny, hanem a nemzetközi mezőny színezéssége miatt.
Küzdelem a technikával
A magyar bajnokság soron következő versenye a Mór központjában megrendezésre kerülő Vértes Rally volt október 2. hétvégéjén.
Kollégánk, Pató László ismét egy remek eredménnyel büszkélkedhet, amit a XXI. Országos Volvo Találkozóval párhuzamosan rendezett gyorsulási versenyen ért el.
"A Kakucsringen megrendezett partner eseményünk, amelyet a Young B.T.S. Kft-vel közösen szerveztünk, lenyűgöző élményekkel ajándékozott meg mindannyiunkat. Az esemény egyfajta összekötő kapocs volt közöttünk, a Bodogan Motorsport csapata, és támogatónk, a Young B.T.S. Kft. között. A Young által szervezett partnertalálkozón a meghívott vevő partnereknek lehetőséget adtunk, hogy valódi autóversenyzőként érezhessék magukat, és átélhessék az autóversenyzés különleges pillanatait. A Kakucsring pályáját kizárólagosan bérelve, a LADA VFTS versenyautónkkal körbeautóztattuk a résztvevőket, akik élvezték a sebesség és az adrenalinfokozó élményt.
Az egész délután során folyamatosan cserélődtek a résztvevők, akik mind egyre jobban belemerültek az autóversenyzés világába. Az egyik pillanatban az izgalmas gyorsulás, a másikban pedig a versenyzés során érzett G erők varázsolta mosolyok tűntek fel az arcokon. Miután mindenki megismerhette az autóversenyzés élményét, egy újabb, izgalmas versenynek adtunk helyet, ahol a résztvevők kipróbálhatták, milyen gyorsan tudnak kereket cserélni egy esetleges defekt esetén.
Az esemény során az első három helyezettet különleges ajándékokkal jutalmaztuk, melyeknek láthatóan nagyon örültek. A jó hangulatú, emlékezetes eseményt számos pozitív visszajelzés kísérte, amelyek alapján sikeresen megvalósult a célunk: közelebb hozni az embereket az autóversenyzés világához, erősíteni a kapcsolatot partnereinkkel és ügyfeleinkkel, valamint felejthetetlen élményekkel gazdagítani minden résztvevőt.
Az esemény további kényelmes és kellemes részleteit catering szolgáltatásunkkal emeltük ki, ahol mindenféle finom pogácsa és pálinka is várt a résztvevőkre. A csapatunk tagjai, Bodogán Ferenc autóversenyző sofőrként kiváló teljesítményt nyújtott, míg Dudás István pedig a partnerek biztonságáért volt a felelős. A szervízesek, Hudák László és Hódi Ferenc, valamint a közösségi média megjelenésről és cateringről, Molnár Tamás, a háttérben gondoskodtak a csapat zavartalan működéséről és az esemény megfelelő lebonyolításáról.
A 2024. évi szezonnyitó a hagyományoktól eltérően a kőkemény Veszprémi pályák bűvöletében került megrendezésre! Természetesen kis csapatunk óriási lendülettel tette oda magát, hisz a murva az mindig kedvenc😊
A felkészülés a tavalyi év végét követően kezdődött le és a versenyt megelőző hét vég fejeztük be! AZ autó minden porcikájában megújult, hisz a 2023 ébi kemény szezon sok sebet hagyott a kis autónkon! Többségében karosszéria munka volt, visz az orosz lemez sok helyen felrepedt megnyílt! Ezeken kívül a futómű teljesen megújult és egy új motor is bekerült, ami most nagyon jól vizsgázott😊
A verseny hétvégére szerencsésnek mondható nyárias időjárás volt jellemző, ami csak a gumiválasztást nehezítette meg és a jó érzetünket egyáltalán nem😊
A pályák feldolgozása most kifejezetten nagy koncentrációt és figyelmet igényel, hisz az európai bajnoki futam miatt 2 alkalommal lehetett minden pályán végig gurulni. A verseny 7 db különböző gyorsaságiból állt és összesen 194 versenykilométerből! Ez murva tekintetében mindenképpen életünk legnehezebb versenye volt.
Pénteken egy szinkron pályán kellett a gyorsaságunkat bizonyítani lámpafényes nézőseregek között! Jól éreztük magunkat és kizárólag a nézőknek autózva közlekedtünk.-)
Szombat reggel kezdődött az igazi verseny 3 különböző gyorsaságin és 2 körben! Sikeresnek mondható szombatot zártunk, hisz vezettük a kategóriát és az abszolút értékelésben előkelő helyen végeztünk. A szombati napot csak egy defekt pecsételte meg kicsit, amit sajnos a kislőtéri gyorsasági szakaszon ki kellet cserélnünk ezzel 4 percet veszítettünk! Boldogan mentünk az esti parcfermébe, hisz a sok nehéz kemény gyors ellenére még versenyben voltunk! Az éjszakai szervízben akadt feladat a srácoknak, mert váltót kellet cserélni és a hátsó bekötők folyamatos mondhatni már rutin munkának számító cseréje volt feladat!
A vasárnapi pályák tekintetében a Tés egyik személyes kedvencünk ezért izgatottan vártuk! Sikerült is itt egy abszolút 2. helyet autózni pár tizedre lemeredve a Hyundai R5-ös autótól😊
Jó tempóban haladtunk és már az abszolút 3 helyért voltunk harcban amikor is az utolsó nagylőtéri gyorsaságin sajnos 9 kilométerrel a cél előtt a kuplung közepe kiszakadt és ezzel megszűnt a hajtás☹ Feladni kényszerültünk! A hibát már csak itthon tudtuk meg az autó szétszedését követően és azonnal a gyártó felé fordultunk segítségért mert a tilton által forgalmazott kuplungtárcsa vadonat újként került fel az autóra a verseny előtt!
Diósgyőrben találkozunk május végén😊
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Whistler racing
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=210&s=124&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
2023. október 6.-i hétvégén került megrendezésre az idei évi bajnokság utolsó állomása a Rally Hungary, mely nagy örömre kicsit mondhatni hazai pálya, hisz szülőföldem közelében Nyíregyházai központtal került megrendezésre. A magas színvonalú verseny egyben Európai futam is volt, melynek köszönhetően a nemzetközi mezőny színe-java is részt vett!
A4 napos rendezvény szakaszai a Zemplén szűk erdei útjain kerültek megrendezésre. A színesítés érdekében a rendezőség a teljes mezőnyt egy superspeciál erejéig a Rabócsi ring pályára repítette péntek éjjel, ahol lámpafényes körgyors keretében egy rövid ízelítőt kaptak a kedves kilátogatók a mezőnyből!
Az igazi izgalmakat magába foglaló verseny az szombat reggel vette kezdetét. Az első szakasz az Újhuta-Nyíri volt, mely sikeresen a kategória 2. helyén sikerült teljesíteni! A második szakasz a Füzér-Abaújvári elág volt, mely minden szempontból a legnehezebb szakasza a volt a hétvégének! itt nem volt szabad a közel 4 kilométer hosszú múrvás szakaszon defektet kapni! Ez sikerült és a jó időeredmény révén a kategória élén találtuk magunkat! Az első körben még Aranyosivölgy gyorsasági szakasz kapott szerepet! Itt is sikerült az ORC abszolút elejében autózni és tovább növeltük a kategóriánkban az előnyünket! És ezután jött a részemről a legjobban várt gyorsasági, a nyíregyházi belvárosi gyors. Itta nézőknek való autózás kapott főszerepet
A szombati második kör hozott némi izgalmat, mert az újhutai gyorson az autó elkezdett dadogni és a fordulat nem akar 6e fölé kúszni! Etapon minden lekövettünk de nem találtok meg a hibát, így a következő gyorsaságin is hátrátatott minket! A Aranyosi völgy előtti gyorson kaptam egy barátomtól Papp Arnie-tól egy telefont! Sikerült igen!!!!! Így egy jóízű autózással ismételten sikerült abszolút 2. időt jönni
Másnapra a fő cél a pontos és beosztó autózás volt! A bajnoki cím megszerzéséhez csak célba kellett vinni az autót! Hosszú nehéz nap volt, de mindent elkövettünk és sikerült!
A Bajnoki címet a Nyíregyháza főterén felépített céldobogón ünnepeltük!
A 2023.-as bajnokságban elért eredémyünk:
P13 kategóri 1. hely
ORC/2WD kupa 1. hely
ORC abszolút értékelés 4. hely
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=205&ert=ORCA&go=P13&s=-10
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny