Csapatunk teljes létszámmal vágott neki ennek a verőfényes napsütésben megrendezett versenyhétvégének, amely sok nézőt csalogatott ki.
Nagyon jól összeállt minden a versenyre. Jókedvvel, kipihenten, de kellő önbizalommal vágtunk neki a gyorsasági szakaszoknak. Ebben szerencsére partner volt az időjárás is egész hétvégén át. A legnagyobb ’harcunkat’ szokás szerint a P13-ban vívtuk, ami nagyon szoros volt. Szinte másodpercnyi különbségek alakultak csak ki közöttünk a kategórián belül. Mindenki a határokat feszegetve autózott a másodpercekért, ezt megerősíti az is, hogy néhány gyorsasági után hárman is azonos másodpercen belül végeztünk.
Viszont még most sem tudunk ünnepelni, még vívunk, de ez egy másik ’csata’, ott belül. Mire kikászálódtunk a fejtetőn maradt kocsinkból megtörtént az a tragédia , amire senki nem számított.
Egy segítőkész srác , akinek az élete volt az autósport, és a mindennapjait is a másoknak való segítségnyújtás tette teljessé, az utolsó gyorson terrmészetéből fakadóan próbált segíteni, melynek sajnos a legnagyobb árat fizette. Osztozunk a gyászoló család fájdalmában.
Mindannyiunkat az autósport szeretete vonz. Mi értetek, ti pedig értünk látogattok el egy-egy versenyre. Kedves szurkoló, kérünk Titeket, hogy minden esetben betartva a szabályokat, kellő körültekintéssel nyújtsatok segítséget, ha szükséges.
Az autónkat próbáljuk mihamarabb talpra állítani, bízva abban, hogy hamarosan találkozunk.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu;
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Következett egy murva rali, ami sajna hamar véget is ért számotokra, pedig kategória harmadik idővel kezdtétek a napot. Hogy éreztétek magatokat az első gyorson?
Jobbágy Péter: Rég vártam ezt a versenyt, mert imádom a murvát, nagyon élveztem az első gyorsot. Sikerült egy jó időt autózni, akkor még rendben volt minden az autóval is.
Búzás Róbert: Az első a kislődi gyors volt, amitől tartottunk a legjobban a minősége miatt, a rengeteg földből kiálló sziklákból adódóan. A nagyon köves kigyorsításokat nagyon megtiszteltük a defektveszély miatt, de jó hangulatba teljesítettük ezt a gyorsot. Én még sose mentem ilyen tempós, murvás versenyen, de nagyon élveztem.
Az első Kislődi gyorsot szépen abszolváltátok. A meleg mennyire vette ki az erőt belőletek?
Jobbágy Péter: Nagyon meleg volt, de a gyorson ezzel nem foglalkozom, teljes mértékben a pályára koncentrálok
Búzás Róbert: Nagyon meleg uralkodott az autóban, és a minél kevesebb por beszállása miatt az ablakokat be kellett csuknunk. Segítségünkre volt az autóban elhelyezett folyadékunk jéggel való hűtése.
Négy gyors várt még rátok, de sajna nem láttak titeket a kilátogató szurkolók. Mi is történt a vassal?
Jobbágy Péter: Sajnos nagyon rövidre sikerült a verseny. A 2. Gyors rajtvárakozóba lángok csaptak ki a motorháztető alól, amit sikerült eloltani, de a versenyt nem tudtuk folytatni
Búzás Róbert: Az 1-es gyors utáni etapon semmi problémát nem jelezve megérkeztünk a 2-es gyors beírójáig és várakoztunk a rajtunkra és az autónk beindítása után lángok csaptak fel a motortérből, amit sikerült a kézi poroltónk és a sportbírók poroltójával eloltanunk. Az anyagi kár végül is nem lett jelentős, de sajnos a versenyt feladni kényszerültünk egy üzemanyag fitting probléma miatt.
Legközelebb hol láthatunk titeket, milyen versenyen?
Jobbágy Péter: Következő verseny a Mediterrán Rally, igyekszünk a kocsit felkészíteni és megmérkőzni a Mecsekben.
Búzás Róbert: A következő versenyünk Pécsen a Mediterrán Rally. Reméljük, elkészül addigra az új motorunk, mert az évet eddig a legendet is megjárt Orbán Norbi Joker motorjával teljesítettük.
Partnereink: Ivanics csoport, Új Ház Centrum Micorex Kft., MZS Építő és Szolgáltató Kft., Germán-Trans Kft., Luterán Gépész Kft., Flotta Autó és Gumiszerviz, Magyar Építőipari Szolgáltató Kft., Flamesco Bau Kft., Gabi-Car Kft., Orto Ex Gyógyászati segédeszközök, Charlie Transport, Máris Szervíz Kft., Trex Gumi, Borsod Háztető Kft., Kajuha fényező Kft., Deluxe gumi és autószerviz, Pufinox garage, Ricsi design.
https://hajoka.hu/aszfaltrol-murvara-avagy-porolj-ha-tudsz/?fbclid=IwAR0gifPmQqhCbhNf3jvaVIo05buxqT2KRR9oogSkNyj-W9IFAVVujt2nfeE
Jobbágy Péter-Búzás Róbert Sok év kihagyás után lehetőségünk adódott, hogy vissza térjünk a rally világába. 2014-ben az abszolút ezüst éremmel, Lada és kategória bajnoki címmel búcsúztunk a Rally2-től, így szeretnénk mihamarabb felzárkózni az élmezőnyhöz.
Az autó maradt a régi, a fedélzeten pedig új navigátorral vágtunk neki a bajnokságnak az IVANICS Csoport tagjaként.
A motorunk nem lett kész a versenyre, ezért Orbán Norbi segített nekünk, bedobtuk a Joker motort, ezúton is köszönjük neki. Elmondhatjuk, hogy az első versenyt hosszas éjszakai szerelések és gyors felkészülés előzte meg, de szerencsére problémamentesen végig mentünk a pályákon. Még kell idő, hogy össze szokjunk mint sofőr és navigátor, annak érdekében, hogy gyorsabbak legyünk és minél jobb eredményt érjünk el. Az orfűi versenyen nagyon tempós technikás pályák voltak, elsődleges célunkat sikerült teljesíteni, célba értünk. A Lada kupában 2. helyen, a kategóriánkban pedig a 4. helyen végeztünk. Élveztük a versenyt és a jövőben szeretnénk még jobb időket futni a gyorsasági szakaszokon.
Köszönjük a segítséget Bodogán Feri barátunknak, a családunknak, a szurkolóknak és támogatóinknak:
Ivanics csoport (Ivanics Kft.). Mzs-épszolg Kft. Borsod Háztető Kft. Germán-Trans Kft. Luterán Gépész Kft. Micorex TH Kft. Orto-ex gyógyászati segédeszközök Kft. Charlie Hűtő Kft. Charlie Transport Kft. Deluxe gumi és autószervíz T-Rex mobil gumiszervíz Flamesco-Bau Kft
Vezető helyről!
A 2021. évi Országos rally bajnokság harmadik futamát a legendás salgói pályák adtak otthont. Bizakodóan érkeztünk, hisz az új kategóriában már az Ózdi versenyen is bebizonyítottuk, hogy van esélyünk beleszólni az első helyért tartó küzdelembe.
A versenyre való felkészülést lázas szerelés és minden apró teendő elvégzése fűszerezte. A váltóban elhelyezett kinyomó csapágy okozott fejtörést, de a váló többszöri levételét követően sikerült orvosolni a problémát!
A pályabejárásokat sikeresen teljesítettük! A verseny napját megelőzően az egyik pálya hiányos aszfalt állapota miatt törölték a szakaszt és egy zsúfoltabb mentrend került kialakításra!
A péntek esti első gyorsasági szakaszt a kategória második helyén teljesítettük, ami nem rossz de ……..
Este átbeszéltük, hogy hosszú a verseny és kivárásra tempósan saját szájízünk szerint autózunk!
Ennek hatására a reggeli első szakaszt sikeresen megnyertünk és átvettük a vezetést a kategóriában
Ezt követte a fekete leves. Sajnos a 3. gyorsasági szakaszra menet valami furcsa hang jött az autó jobb elejéből Pár kanyart követően megálltunk és sajnálattal tapasztaltuk, hogy a jobb első lengéscsillapító ház megreped és elfolyt az olajunk. A felfüggesztés sérülése olyan mértékű volt, hogy nem tudtuk folytatni a versenyt és feladás mellett döntöttünk!
Ezúton köszönjük az autót és az odaadó hozzáállást a Papp testvérektől!
A következő megmérettetésen már Ők is autóba ülnek, mi pedig, ha minden jól alakul akkor újra a vfts-el teljesítjük a versenyt. Várunk minden kedves kilátogatót!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget (Köszi Papp Laci,Papp Csabi,Peti, Ottó, Csabi, Fercsávó,Balázs,) és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Business Solutions Hungary Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Reméljük minden szurkoló nagy örömére újra a versenyzésre van lehetőségünk koncentrálni, amint az új váltónk összebarátkozik a Volvonk többi részével.
Tavalyi győzelme után kollégánk Pató László idén is szép eredményekkel büszkélkedhet. Autója igen, lendülete, elszántsága és kitartása semmit sem változott.
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az Ózd rally, ami az utolsó volt a 2016-os bajnoki esztendőben.Az utolsó megmérettetésen természetesen ott volt a Barna-Szollár páros.
Április első hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon első futama a murvás talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében a Veszprém rallyról már jól ismert szakaszok voltak vegyítve régi időkről ismert szakaszokkal. Közéjük tartozott az Iszkai gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Itt akinek volt vér a p… az nyert
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, de sajnos a nagy várakozások ellenére már az első gyorson megpecsételődött a sorsunk! A gyorsaságit közepes tempóban teljesítettük, amivel elégedettek, de sajnos a cél előtt 500 méterrel a jobb oldali lengőkar lefogatás elengedte magát és már 3 kerékkel fejeztük be a gyorsaságit!
A szombati nap számunkra így véget ért. A fiúk eljöttek értünk és gyors munkával megjavították a kocsit, ami a szuperrallyra adott lehetőséget! Itt szeretném megköszönni Hinger Dávid alázatos és gyors munkáját! Köszi Dávid nélküled nem ment volna!
Vasárnapot a mezőny végéről kezdtük és nem kockáztatva álltunk a rajthoz a mikulás rallyról megmaradt gumikon! A tempónk rendben volt, hisz az első körben 3 gyorsból 2 őt megnyertünk elég nagy fölénnyel! A 3.at csak azért nem sikerült, mert útólértük az előttünk rajtolót és 3 kilóméteren keresztül feltartott!
Ezt követően szerviz és vissza a második körre! Itt már nehezebb dolgunk volt mert minden gyorson leesett az eső nekünk, ami azt eredményezte, hogy a powerstage pontokból 1 et veszítve a 2 helyen fejeztük azt be!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
online erdmény: rallylive.hu; https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=192&ert=ORB_&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Jobbágy Péter – Búzás Róbert 2022 Szilveszter rallye
Beszámoló
A 2022-es évünk nem zajlott zavartalanul, sok technikai problémával küzdöttünk, autónk új erőforrása sajnos csak az év utolsó versenyeire készült el, illetve azzal is volt sok probléma.
Az utolsó rallye2 –es futamra, a Zemplénbe már nem is tudtunk eljutni, az utolsó pillanatos előkészületek miatt, így az év végét a már tradícionálissá vált Szilveszter Rallye-n akartuk lezárni, végre egy jó eredménnyel. A motorunkat kijavítva vissza kaptuk időben, sikerült is tesztelni egy rövidet, szerencsére megszűnt a lassan folyamatossá váló gyújtás problémánk, így nagy reményekkel indultunk el a Hungaroring felé.
- 27.-én lezajlottak a kötelező dolgok, átvételek, szerviz elfoglalása, illetve a pályák felírása.
28.-án két gyorsaságit rendeztek, mind kettő a ring belsőn zajlott.
A napi első gyorsaságira megtörténtek az előkészületek, gumiválasztás, nyomások beállítása, kamera beállítás és az utolsó simítások. Kisebb izgalommal kigurultak a fiúk a szervízből.
Ezen a gyorson kategória 4. helyet sikerült teljesíteni, 9,3 mp –es lemaradással az éllovastól. Nem ilyen kezdésre számítottunk, de megvolt a viszonylag „nagy” lemaradás oka: túl puhák voltak a gátlók, így tempós kanyarba borította fel a kocsit, el kellett venni a gázt. Ezt a szervízbe megpróbáltuk beállítani, legkeményebbre állítottuk az összes teleszkópot. A 2. gyorson meg is lett az eredménye, szemmel láthatóan gyorsultak a fiúk, itt már csak 2,9mp et kaptak az első helyen állótól, ez bizakodásra adott okot.
A napot összetettben a kategória 3. helyen zártuk, viszonylag nagy lemaradással, 12,2 mp-es hátránnyal vártuk a verseny 3. napját, így tettük el magunkat este.
A verseny 3. napján, December 29.-én, négy gyorsasági várt a versenyzőpárosokra, ebből a méltán híres ring külsővel, ami a szurkolók nagy kedvence, a Mol kutas kanyarral.
Reggel elindultunk a szállásunkról a ring irányába, nagy reményekkel.
A 3. gyors nagyon jól sikerült, mindössze 0,6 mp-et kaptunk a versenyben vezető párostól,
így összetettben máris a kategória 2. helyén találtuk magunkat kerek 10mp-es hátránnyal.
A 4. gyorsasági rögtön következett szerviz nélkül, ez se sikerült rosszul, itt összeszedtünk még 5,4 mp et, így vártuk a következő kört, ami annyiban változott hogy a ring belső körgyors lett, duplán kellett teljesíteni! Ez némi aggodalomra adott okot, mivel a gumijaink már nem voltak túl jó állapotban, és még egy dupla kört is ki kellett bírniuk, ahol elmelegedhetnek.
A szervízben a kocsi megkapta a kötelező ellenőrzéseket, futómű áthúzgálást, így 100%-an várta az utolsó két gyorsaságit. A gumikat érintő nagy tanakodás ellenére, kockáztattunk, maradtak ugyanazok az abroncsok. Így gurultak ki a fiúk a körre.
Az 5. gyors végén konstatáltuk nagy meglepetésünkre hogy feljöttünk összetett első helyre, 15 másodperces előnnyel. Két nagy ellenfelünk hibázott, illetve technikai gondokkal küzdöttek, így egy komoly lehetőség adódott hogy ezt a versenyt megnyerjük.
A 6. gyorsasági az ominózus dupla ring belső volt, ahol úgy döntöttek a fiuk hogy biztonságra autóznak, vigyáznak a gumikra hogy kibírják, és ha van egy kis szerencséjük marad annyi előny hogy sikerüljön behúzni a versenyt.
Így is történt a hatodik gyorson kategória második időt autóztak, így összetettben kicsivel több mint 11 mp-es előnnyel sikerült győzedelmeskedni.
Így alakult ki a végleges tabella, H/8 kategória első helyet érték el a fiúk, Lada kategória első helyet, és abszolút 29. helyet, legjobb ladás párosként a mezőnyben.
Így alakult hát a 2022.-es Szilveszter Rallye, remek verseny volt számunkra, komoly visszaigazolás hogy még mindig tudunk versenyt nyerni annyi idő kihagyás után.
A kocsi tökéletesen működött, motorunk erőteljes volt és hiba nélküli!
Köszönjük az egész éves segítséget szervízeseinknek : Herczeg Lackónak, Bernáth Balázsnak, Szabó Gábor Pufinoxnak, Németh István Uborkának, Ifj. Jobbágy Péternek, Orbán Norbertnek, Tamás Gergőnek!
Köszönjük az egész éves segítséget támogatóinknak:
-Luterán Gépész Kft.
- Mzs Épszolg Kft.
- Flotta auto és Mobil gumiszervíz
- Flamesco Bau Kft.
- Máris szerviz Kft.
- Magyar Építőipari Szolgáltató Kft.
- Germán-Trans Kft.
- Micorex Tüzép
- Charlie Hűtő
-Charlie Transport Kft.
-Gabi Car Kft.
-Kajuha fényező műhely
- Ivanics Motorsport Eggyesület
Novemberben került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon utolsó bajnoki versenye Zemplénben! A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében a Zempléni versenyekről már jól ismert Huták szakaszai és a Tokaji vidéket jellemező szőlészeti utak adták a verseny távját..
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz au Ózdi esést követően az indulásunk is csodával határos volt. A csapatunk kiemelkedő munkát végzett, mert szűk 3 hét alatt újjá építette az autót. Ebben a legfőbb Szerepet Lackó barátom töltötte be! Ezúton is nagyon hálás vagyok számára és boldogsággal tölt, el, hogy ilyen barátom ban! Köszönöm.
A reggeli első gyorsaságit sikeresen teljesítettük puha gumikon. A gyors végén már egy kis rezonanciát észleltem féktávokon de a gyorst követő szemrevételezésnél még nem láttam az akkor még csak kicsit észlelhető hibát! A Hutai gyors sajnos már teljesen kihozta a gondot és a gyors végén a kiállás mellett döntöttünk és bíztunk a szerviz segítségében, hogy másnap szuperrally keretein belül majd tudjuk folytatni. Az irányítókar csavarja adta fel a szolgálatot.
A vasárnapi gyorsaságikra visszatérve egy közepes tempót autózva az előkelő 3. helyen tudtuk befejezni a versenyt. 6 gyorsasági szakaszt teljesítve remélhetőleg kiautóztuk magunkból az Ózdi esést és jövőre már teljes erőbedobással állhatunk a szezonkezdetre oda.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=177&s=34&ert=ALL&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny