A várva várt és az idei év legnagyobb kihívását jelentő Rally Hungary 2021 verseny volt a következő állomása a magyar bajnokságnak. Ez nem csak a Zemplén adta sajátosságok miatt érdekes verseny, hanem a nemzetközi mezőny színezéssége miatt.
A hétvégi versenyre való felkészülést már szerda este az itiner átvételével és az adminisztrációs feladatokkal megkezdtük! Ezúton a szállást szívünkhöz a legközelebb álló szülői házban Nyírbátorban kaptuk. Köszönöm szépen Édesanyám szerető fogattatását és a minden napos terülj terülj asztalt. Finom ételekben italokban nem volt hiányunk Köszönjük!
A pályák feldolgozása csütörtökön a teljes napunkat felölelte. A Szívemhez közel álló Máriapócsi Rabócsi Ring által helyet adó szuper speciál felírásával végeztünk erőseb éjszakába nyúlóan! A Pénteki napon az autó technikai átvételét a szerviz építését végeztük el.
Ez már verseny nap volt, hisz a lámpafényes rabócsiringi gyorsaságival kezdetét vette a verseny. Számomra a gyerekkori élményeket idéző pálya újra megdobbantotta a szívem és borzasztó nagy örömmel mutattam meg a színes autónkat a nagyközönségnek!
A Szomabti napon nehéz és teknikás zempléni gyorsasági szakaszok vártak a mezőnyre. A tudásunk legjavát hoztuk, de be kell látni, hogy a 2 literesk között a mi autónk nem a dárda hegye. A 2. szakaszon meg is pecsételődött a sorsunk, amikor is a füzéri vár aljában a múrvás szakaszon defektet kaptunk! Még a pályán kicseréltük ezzel jelentős időhátrányt összeszedve.
A további szakaszokon a felzárkózás és a közönségnek autózás volt a fő szempont! Szerintem ez sikerült is, hisz a legnagyobb közönséget vonzó mádi szakaszon a sötétben sikerült egy túlcsúszás ellenére is az ORC abszolút 2 idejét megfutni!
A vasárnapi szakszok újabb izgalmakat hoztak! A nem könnyű városi szakasz és az egy sávos erdei gyorsasági színesítette a napunkat!
A végső értékelésben a kategória 4. helyén zártunk!
Az éves értékelésben ORC abszolút 5. 2WD 3. és P13 géposztály 2. helyén sikerült helyet foglalnunk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget (Köszi Peti, Ottó, Csabi, Fercsávó) és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Business Solutions Hungary Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
A várva várt és az idei év legnagyobb kihívását jelentő Rally Hungary 2021 verseny volt a következő állomása a magyar bajnokságnak. Ez nem csak a Zemplén adta sajátosságok miatt érdekes verseny, hanem a nemzetközi mezőny színezéssége miatt.
A hétvégi versenyre való felkészülést már szerda este az itiner átvételével és az adminisztrációs feladatokkal megkezdtük! Ezúton a szállást szívünkhöz a legközelebb álló szülői házban Nyírbátorban kaptuk. Köszönöm szépen Édesanyám szerető fogattatását és a minden napos terülj terülj asztalt. Finom ételekben italokban nem volt hiányunk Köszönjük!
A pályák feldolgozása csütörtökön a teljes napunkat felölelte. A Szívemhez közel álló Máriapócsi Rabócsi Ring által helyet adó szuper speciál felírásával végeztünk erőseb éjszakába nyúlóan! A Pénteki napon az autó technikai átvételét a szerviz építését végeztük el.
Ez már verseny nap volt, hisz a lámpafényes rabócsiringi gyorsaságival kezdetét vette a verseny. Számomra a gyerekkori élményeket idéző pálya újra megdobbantotta a szívem és borzasztó nagy örömmel mutattam meg a színes autónkat a nagyközönségnek!
A Szomabti napon nehéz és teknikás zempléni gyorsasági szakaszok vártak a mezőnyre. A tudásunk legjavát hoztuk, de be kell látni, hogy a 2 literesk között a mi autónk nem a dárda hegye. A 2. szakaszon meg is pecsételődött a sorsunk, amikor is a füzéri vár aljában a múrvás szakaszon defektet kaptunk! Még a pályán kicseréltük ezzel jelentős időhátrányt összeszedve.
A további szakaszokon a felzárkózás és a közönségnek autózás volt a fő szempont! Szerintem ez sikerült is, hisz a legnagyobb közönséget vonzó mádi szakaszon a sötétben sikerült egy túlcsúszás ellenére is az ORC abszolút 2 idejét megfutni!
A vasárnapi szakszok újabb izgalmakat hoztak! A nem könnyű városi szakasz és az egy sávos erdei gyorsasági színesítette a napunkat!
A végső értékelésben a kategória 4. helyén zártunk!
Az éves értékelésben ORC abszolút 5. 2WD 3. és P13 géposztály 2. helyén sikerült helyet foglalnunk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget (Köszi Peti, Ottó, Csabi, Fercsávó) és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Business Solutions Hungary Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Stabil menetelés!
A nyár utolsó versenye került megrendezésre augusztus utolsó hétvégéjén Mór városában! A legendás Székesfehérvári gyorsaságik adtak helyszínt a száguldásra!
Csapatunk számára fontos és nehéz munka előzte meg a verseny, hisz a veszprémi hempergést követően nullára kellet szedni a kocsit! A Kasztni javítást Peti barátom orvosólta ezúton is köszönöm alázatos munkáját! A Festést követően az utolsó héten sikerült összerakni az autót és a RAGACS.com profi csapatának köszönhetően a dekor is újjászületett! Így az autó a régi fényében pompázott az új aszfaltos kihíváson!
A hétvégi versenyre való felkészülést pénteken reggel az itiner átvételével és az adminisztrációs feladatokkal megkezdtük! A pályák feldolgozása a teljes napunkat felölelte. Köszönöm Eszter alázatos munkáját mert az összes gyorsaságit sikerült felkörmölnie
A Versenyt a szombati napon 3 gyorsasági nyitotta, ami 1 szakasz 3szori teljesítését jelentette. Az első gyorsaságit egy kis túlcsúszás fűszerezett, de ezt leszámítva minden rendben volt!
2 gyorsot követően a szervizben felkerültek a nagy lámpák és egy sötét éjszakai gyorsot teljesítettünk, ami az előttünk problémával küszködő r5-os autó pora nehezített számunkra! Sokszor nullával egyenértékű látási viszonyok nehezítettek! A napot a kategóri 2. helyén zártuk!
A vasárnapi napon 8 gyorsasági szakasz várt a mezőnyre, melynek a legnehezebb kérdése a gumi választás volt. Mi a biztonsági megoldást választva tartva az erdőben lévő felhordások és a fehér aszfalttól a közepes keménységű abroncsok mellett döntöttünk! Mivel már a nap közepére látható volt, hogy a kategóriában sokkal erősebb autók dominálnak, így az előnyünk beosztására és a stabil teljesítményre figyeltünk! A Nap végére a kategória 3. és a 2wd 4. helyén zártunk ezzel értékes pontokat gyűjtve. A bajnokság utolsó állomását a Nyíregyházi központú Zemplén Rally-t a a 2 . helyen állva várjuk 9 pont lemaradásban. Mi mindent megteszünk, hogy a bajnokság végén a legmagasabb fokára állhassunk a dobogónak!
Örömmel láttuk a céldobogón, hogy szurkolók hada fogadott minket!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Business Solutions Hungary Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Egy olajszenzor mondott nemet!
A 2021. évi Országos rally bajnokság első futamát rendezték meg I Therwoolin Boldogkő Rally néven. A rendezvény helyszínének választott Boldogkőváralja egy kis magyarországi gyöngyszem! Kedves Emberek rendezett házak környezet! A szervízpark ettől függetlenül nem kapta a leg megtisztelőbb helyet, amit sokan sérelmeztek köztük mi is!
A magyar bajnokság utolsó versenye az évek során jól ismert de csak buli versenynek tartott Mikulás Rally volt. A közkedvelt versenynek Veszprém városa adott helyszínt.
A felkészülésünk a versenyre nagyon mozgalmasra sikerült, mert nem csak a szokásos átnézést kellet eszközölni, hanem a futómű megemelése és a sárfogók felszerelése is feladat volt.
A várva várt és az idei év legnagyobb kihívását jelentő Rally Hungary 2020 verseny volt a következő állomása a magyar bajnokságnak. Ez nem csak a Zemplén adta sajátosságok miatt érdekes verseny, hanem a nemzetközi mezőny színezéssége miatt.
A következő verseny az Eger város környékét övező útszakaszon került megrendezésre Eger Rally néven. Már nagyon hiányzott ez a futam, hisz minden évben Egerben kezdünk de ez idén kicsit máshogy történt és a nyár végére került megrendezésre a Dobó térrel színesített rendezvény.
Április első hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon első futama a murvás talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében a Veszprém rallyról már jól ismert szakaszok voltak vegyítve régi időkről ismert szakaszokkal. Közéjük tartozott az Iszkai gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Itt akinek volt vér a p… az nyert
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, de sajnos a nagy várakozások ellenére már az első gyorson megpecsételődött a sorsunk! A gyorsaságit közepes tempóban teljesítettük, amivel elégedettek, de sajnos a cél előtt 500 méterrel a jobb oldali lengőkar lefogatás elengedte magát és már 3 kerékkel fejeztük be a gyorsaságit!
A szombati nap számunkra így véget ért. A fiúk eljöttek értünk és gyors munkával megjavították a kocsit, ami a szuperrallyra adott lehetőséget! Itt szeretném megköszönni Hinger Dávid alázatos és gyors munkáját! Köszi Dávid nélküled nem ment volna!
Vasárnapot a mezőny végéről kezdtük és nem kockáztatva álltunk a rajthoz a mikulás rallyról megmaradt gumikon! A tempónk rendben volt, hisz az első körben 3 gyorsból 2 őt megnyertünk elég nagy fölénnyel! A 3.at csak azért nem sikerült, mert útólértük az előttünk rajtolót és 3 kilóméteren keresztül feltartott!
Ezt követően szerviz és vissza a második körre! Itt már nehezebb dolgunk volt mert minden gyorson leesett az eső nekünk, ami azt eredményezte, hogy a powerstage pontokból 1 et veszítve a 2 helyen fejeztük azt be!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
online erdmény: rallylive.hu; https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=192&ert=ORB_&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Jobbágy Péter – Búzás Róbert 2022 Szilveszter rallye
Beszámoló
A 2022-es évünk nem zajlott zavartalanul, sok technikai problémával küzdöttünk, autónk új erőforrása sajnos csak az év utolsó versenyeire készült el, illetve azzal is volt sok probléma.
Az utolsó rallye2 –es futamra, a Zemplénbe már nem is tudtunk eljutni, az utolsó pillanatos előkészületek miatt, így az év végét a már tradícionálissá vált Szilveszter Rallye-n akartuk lezárni, végre egy jó eredménnyel. A motorunkat kijavítva vissza kaptuk időben, sikerült is tesztelni egy rövidet, szerencsére megszűnt a lassan folyamatossá váló gyújtás problémánk, így nagy reményekkel indultunk el a Hungaroring felé.
- 27.-én lezajlottak a kötelező dolgok, átvételek, szerviz elfoglalása, illetve a pályák felírása.
28.-án két gyorsaságit rendeztek, mind kettő a ring belsőn zajlott.
A napi első gyorsaságira megtörténtek az előkészületek, gumiválasztás, nyomások beállítása, kamera beállítás és az utolsó simítások. Kisebb izgalommal kigurultak a fiúk a szervízből.
Ezen a gyorson kategória 4. helyet sikerült teljesíteni, 9,3 mp –es lemaradással az éllovastól. Nem ilyen kezdésre számítottunk, de megvolt a viszonylag „nagy” lemaradás oka: túl puhák voltak a gátlók, így tempós kanyarba borította fel a kocsit, el kellett venni a gázt. Ezt a szervízbe megpróbáltuk beállítani, legkeményebbre állítottuk az összes teleszkópot. A 2. gyorson meg is lett az eredménye, szemmel láthatóan gyorsultak a fiúk, itt már csak 2,9mp et kaptak az első helyen állótól, ez bizakodásra adott okot.
A napot összetettben a kategória 3. helyen zártuk, viszonylag nagy lemaradással, 12,2 mp-es hátránnyal vártuk a verseny 3. napját, így tettük el magunkat este.
A verseny 3. napján, December 29.-én, négy gyorsasági várt a versenyzőpárosokra, ebből a méltán híres ring külsővel, ami a szurkolók nagy kedvence, a Mol kutas kanyarral.
Reggel elindultunk a szállásunkról a ring irányába, nagy reményekkel.
A 3. gyors nagyon jól sikerült, mindössze 0,6 mp-et kaptunk a versenyben vezető párostól,
így összetettben máris a kategória 2. helyén találtuk magunkat kerek 10mp-es hátránnyal.
A 4. gyorsasági rögtön következett szerviz nélkül, ez se sikerült rosszul, itt összeszedtünk még 5,4 mp et, így vártuk a következő kört, ami annyiban változott hogy a ring belső körgyors lett, duplán kellett teljesíteni! Ez némi aggodalomra adott okot, mivel a gumijaink már nem voltak túl jó állapotban, és még egy dupla kört is ki kellett bírniuk, ahol elmelegedhetnek.
A szervízben a kocsi megkapta a kötelező ellenőrzéseket, futómű áthúzgálást, így 100%-an várta az utolsó két gyorsaságit. A gumikat érintő nagy tanakodás ellenére, kockáztattunk, maradtak ugyanazok az abroncsok. Így gurultak ki a fiúk a körre.
Az 5. gyors végén konstatáltuk nagy meglepetésünkre hogy feljöttünk összetett első helyre, 15 másodperces előnnyel. Két nagy ellenfelünk hibázott, illetve technikai gondokkal küzdöttek, így egy komoly lehetőség adódott hogy ezt a versenyt megnyerjük.
A 6. gyorsasági az ominózus dupla ring belső volt, ahol úgy döntöttek a fiuk hogy biztonságra autóznak, vigyáznak a gumikra hogy kibírják, és ha van egy kis szerencséjük marad annyi előny hogy sikerüljön behúzni a versenyt.
Így is történt a hatodik gyorson kategória második időt autóztak, így összetettben kicsivel több mint 11 mp-es előnnyel sikerült győzedelmeskedni.
Így alakult ki a végleges tabella, H/8 kategória első helyet érték el a fiúk, Lada kategória első helyet, és abszolút 29. helyet, legjobb ladás párosként a mezőnyben.
Így alakult hát a 2022.-es Szilveszter Rallye, remek verseny volt számunkra, komoly visszaigazolás hogy még mindig tudunk versenyt nyerni annyi idő kihagyás után.
A kocsi tökéletesen működött, motorunk erőteljes volt és hiba nélküli!
Köszönjük az egész éves segítséget szervízeseinknek : Herczeg Lackónak, Bernáth Balázsnak, Szabó Gábor Pufinoxnak, Németh István Uborkának, Ifj. Jobbágy Péternek, Orbán Norbertnek, Tamás Gergőnek!
Köszönjük az egész éves segítséget támogatóinknak:
-Luterán Gépész Kft.
- Mzs Épszolg Kft.
- Flotta auto és Mobil gumiszervíz
- Flamesco Bau Kft.
- Máris szerviz Kft.
- Magyar Építőipari Szolgáltató Kft.
- Germán-Trans Kft.
- Micorex Tüzép
- Charlie Hűtő
-Charlie Transport Kft.
-Gabi Car Kft.
-Kajuha fényező műhely
- Ivanics Motorsport Eggyesület
Novemberben került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon utolsó bajnoki versenye Zemplénben! A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében a Zempléni versenyekről már jól ismert Huták szakaszai és a Tokaji vidéket jellemező szőlészeti utak adták a verseny távját..
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz au Ózdi esést követően az indulásunk is csodával határos volt. A csapatunk kiemelkedő munkát végzett, mert szűk 3 hét alatt újjá építette az autót. Ebben a legfőbb Szerepet Lackó barátom töltötte be! Ezúton is nagyon hálás vagyok számára és boldogsággal tölt, el, hogy ilyen barátom ban! Köszönöm.
A reggeli első gyorsaságit sikeresen teljesítettük puha gumikon. A gyors végén már egy kis rezonanciát észleltem féktávokon de a gyorst követő szemrevételezésnél még nem láttam az akkor még csak kicsit észlelhető hibát! A Hutai gyors sajnos már teljesen kihozta a gondot és a gyors végén a kiállás mellett döntöttünk és bíztunk a szerviz segítségében, hogy másnap szuperrally keretein belül majd tudjuk folytatni. Az irányítókar csavarja adta fel a szolgálatot.
A vasárnapi gyorsaságikra visszatérve egy közepes tempót autózva az előkelő 3. helyen tudtuk befejezni a versenyt. 6 gyorsasági szakaszt teljesítve remélhetőleg kiautóztuk magunkból az Ózdi esést és jövőre már teljes erőbedobással állhatunk a szezonkezdetre oda.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=177&s=34&ert=ALL&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny