Papp Laci és Papp Csabi a salgótarjáni fiaskó után újra visszavette Szombathelyen, a P13-as géposztály trónját és kategória győzelemmel zárta az év első murvás megmérettetését. Laciék egyedi Volvo C30-asába a Székesfehérvár Rallye-ra úgy tűnik, hogy végre tényleg bekerül a már több, mint másfél éve épülő új motor, amivel a Papp tesók, ha minden jól alakul, akkor az összetett értékelésben is szeretnének beleszólni a dobogós helyekről szóló csatákba. Papp Lászlót kérdeztük.
Az Iseum Rallye előtt mondtátok, hogy nem lett készen az új motorotok még most sem. Ennek tükrében milyen tervekkel érkeztetek meg Szombathelyre, a kieséssel végződött salgótarjáni futam után?
A legfőbb cél az volt, hogy ott legyünk és pontokat gyűjtsünk. A helyezés lényegtelen volt, csak a pontokra vágytunk, de abból minél többre. Ez mindenképpen jobb volt, mintha nem is mentünk volna el Szombathelyre és biztosan nullázunk. A féltengely javítása és az autó felkészítése közben jöttünk rá, hogy a váltónkban az egyik fogaskerékkel is problémák vannak. Ez képlékennyé tette azt, hogy tényleg rajthoz tudunk e állni a vasi murván, de végül csütörtökön elkészültünk a javításokkal, egy átmeneti megoldást alkalmaztunk, ám a tesztre már nem sikerült odaérnünk, főpróba nélkül vágtunk neki a rajtceremónia után, szombaton az első gyorsaságinak.
Jól szerepeltetek a P13-as kategóriában. Milyen volt a versenyetek?
Az első szakaszon neki láttunk az élesben történő tesztelésnek, miközben nagyon gyorsan igyekeztünk feleleveníteni a korábbi murvás tapasztalatainkat és a laza talajú gyorsasági szakaszok működési elvét. 🙂 Úgy éreztük, hogy elég hamar belejöttünk, nagyon tetszett minden, két második hellyel indítottuk a versenyt. Az első kanyarokat elspóroltuk, de aztán hamar ráéreztünk a csúszós talajra. A pályafutásunk során most sikerült először négy darab vadonatúj gumit felszerelnünk a felnikre, megdöbbentünk, hogy mennyivel többet tud az új gumikkal a kocsink. Nem akartuk elhinni a féktávokat. A vasárnapi gyorsasági szakaszokról, a bejáráson azt gondoltuk, hogy nem lesznek jók. De versenytempóban kellemesen csalódtunk bennük, sőt, nagyon tetszettek. Az eredményeink elég katonásan alakultak. Egy, kettő, egy, kettő, egy. Ezzel megnyertük a P13-as géposztályt, abszolútban pedig a hetedik helyen zártunk, de az utolsó körünk kalandos volt. A hatodik gyorsaságin elszavalhattunk volna egy trendi locsolóversikét is akár. C30-al érkeztem, 50 métert fékeztem. Természetesen szépek és lazák is voltunk, de az aszfalton jócskán túlcsúsztunk attól a ponttól, ahol el kellett volna fordulnunk. Elnéztük a féktávot. 🙂 A power stage-en az egyik murvás kanyarban jártunk ugyanígy, korábban is elkezdhettünk volna lassítani. De szerencsére egyik helyzet sem volt eget verően veszedelmes. Ezen túlmenően kalandmentes volt az Iseum Rallye-nk, nagyjából elégedettek lehettünk magunkkal a célban. Szerettünk volna megküzdeni Kiss Zsoltiékkal a győzelemért, mert így, hogy feladták, nem volt tiszta a küzdelem, sajnáltuk, hogy kiestek a versenyből. Mi szeretünk megharcolni a sikerért.
Székesfehérvárra eljöttök?
Ha lesz verseny, akkor mindenképpen. Mostanság úgy tűnik, hogy jól alakulnak a dolgok, ott lehetünk a naptár szerint soron következő futamon is. A hengerfej elkészült, itt van az asztalon, kézbe vehettük, a motor is szinte teljesen készen van, reméljük, hogy semmilyen más problémánk nem lesz, és időnk is kerül a beszerelésére. Akkor végre, valahára bekerül a gépháztető alá az új erőforrás. Viszont éppen ez az, ami kifejezetten érdekessé és kiszámíthatatlanná teheti a soron következő versenyünket. A fejlesztésekről kizárólag élesben, a gyorsaságikon tudunk majd érdemi információkat szerezni. A székesfehérvári pályákat szeretjük, de ez szinte az összes versenyszakaszra elmondható volt az idei év folyamán. Változatosak, jó rajtuk versenyezni. Jó lenne ezúttal is a P13-ban a dobogó legfelső fokára állni, de az abszolútban sem bánnánk, ha legalább az egyik dobogós helyért megküzdhetnénk. Jó lenne akár győzni is, de ha ez nem sikerül, akkor is az lesz a vágyunk, hogy megközelítsük az élmezőnyt. Sok minden függ majd a motortól. Székesfehérváron hamar ki fog derülni, hogy hová leszünk jók az új erőforrással a Rallye2 Bajnokság villámgyors és nagyon ügyes pilótákkal tarkított mezőnyében.
Támogatóink:IT’S LOGISTICS, Ventil-Gépész Kft., IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft.,
IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
Újabb győzelem Pécsen
Június utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon harmadik bajnoki versenye a Mecsek Rally! A rendezvényt nagyon izgatottan vártuk, hisz személyes kedvenc versenyünk ez.
A versenyt már csütörtökön megkezdtük a pályák feldolgozásával. Nagy örömemre rengeteg erdei szakasz került kijelölésre, melynek feldolgozási mindig nagy gondosságot és odafigyelést igényel. Szerintem sikeresen teljesítettük és elégedetten zártuk a pályák feldolgozását.
Az Orc abszolút dobogós hely egyikét tűztük ki célul. A szombati pályákat tekintve minden esélyünk megvolt, hisz a számomra nagyon kedves szűk és erdei gyorsaságik voltak. Az első kört az ORc abszolút 2.. illetve a kategória 1. helyén zártuk
A vasárnapi napon újult erővel támadtunk melynek célja a pozíciónk megörzése volt! Kellemes meglepetésre Hinger Dávid kategória társunk tudta tartani velünk egy két gyors ereéig a lépést így a kategóri és 2WD kupa is izgalmas volt. Sajnos a többi kategória társa percekkel elmaradt így Őket a második nap már nem kellett figyelni! Örömteli érzés volt továbbá, hogy a 2 kerék meghajtású Peugeot kupa egyik autója sem tudott elénk érni😊
APécsi lendületet szeretnénk tovább vinni a következő futamra, melyhez mi a győri megrendezésre kerülő versenyre tettük a voksunkat.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils; IT-PNG Kft; Business Solutions Hungary kft.
online erdmény: rallylive.hu; Hause results.hu
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=229&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Májusban került megrendezésre a várva várt Euróai Bajnoki futam, melynek betétfutamaként az ORC is helyt kapott
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címvédőjeként idén az ORC abszolút értékelés tűztük ki célul😊.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a veszprémi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pályán mentünk így a feldolgozást is megkönnyítette az előző évek belső kamerás felvételeink feldolgozása. Ez hozta meg a várva várt gyümölcsöt!
A teljes verseny zökkenőmentesen ment és sikerült az oRC értékelés absz 1. helyén végezni! Mondhatjuk, hogy mindent vittünk😊
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny