A Papp Laci - Papp Csaba páros 2010 márciusában vehette birtokába az új autót. Mindig volt mit fejleszteni az autón és mindig igyekeztek a lehető legjobb formába hozni a versenyekre. Az idén megszerzett bajnoki címet az utolsó, tatabányai futamon már egy tét nélküli autózással ünnepelheti a csapat.
Az Ivanics Racing Team idei versenyeit és eredményeit az alábbi táblázat foglalja össze:
Időpont | Helyszín | Kategória | Eredmény |
április 2-3. | Eger Rallye 2011 | R1-RTE | - |
május 14-15. | Ózd VIII. Suzuki Kayser Rallye | RTE | I. hely |
június 4-5. | Prince Bükfürdő Rallye | R1-RTE | I. hely |
július 9-10. | Veszprém Rallye | R1-RTE | I. hely |
július 30-31. | VI. Roland Autó Szendrő Rallye | RTE | I. hely |
augusztus 27-28. | II. Vác Rally | RTE | I. hely |
szeptember 24-25. | XI. Esztergom Rallye | RTE | I. hely |
október 15-16. | II. Tatabánya Rallye | RTE | A már biztos bajnoki cím ellenére indul a versenyen a csapat |
Márciusban, két héttel a szezon első versenye előtt, Orfűn próbálta ki magát Volvo-s párosunk. Egy gyorsaságin keresztül nagyon jól haladtak, amikor letört egy fog a diffiből, és feladni kényszerültek a versenyt. Jobb volt így, hiszen nem élesben derült ki a probléma.
A következő egri versenyre nagyon jó lett az autó, mégis becsúszott egy hiba: a verseny alatt kigyulladt az olajlámpa, és füstölni kezdett a motor. Mint kiderült, elfolyt az olaj, az autó jobb oldala egy merő olaj volt. Az olajhűtő lyukadt ki, ott folyt el minden: valószínűleg anyaghibás volt. A motor csapágyas lett, úgyhogy cserélni kellett, és a főtengelyt is.
Hiába a tökéletes felkészülés, ezt nem lehetett volna kiküszöbölni: az autón nem volt sérülés, nem ütötték meg, hanem egyszerűen elfáradt az az alkatrész...
A csapat összerakta a kocsit, felkészült Ózdra, ami az egyetlen verseny, ahol eddig soha nem értek célba. Papp Csaba bizakodott: ha öt versenyt sikerül megnyerni, és Kiss Zsoltiék másodikak, akkor is van esély a bajnoki címre. Úgyhogy erre az évre a hibázási lehetőségek elfogytak, mert nagyon erős lett a kategória – a tavalyi 5-6 pároshoz képest most 18-an indultak. Köszönhetően a jól felkészített autónak, az ózdi hétvége nagyon jó alakult. Sikerült megszerezni a kategória győzelmet és az Ivanics SE. is átvehette első kupáját a csapatbajnokságban.
Bükfürdőn a C30-as jól bírta a nehéz terepet. Egy higgadt, jó versenyzést követően a nap végén a csapat átvehette az első helyért járó kupát.
A következő veszprémi verseny minden nehézsége ellenére eredményesen zárult. A hőség és az autó problémái ellenére a páros megszerezte a kategória első helyezését, ezzel az eredménnyel továbbra is vezetve a H2-es kategóriát. A remek eredményeknek köszönhetően a csapatértékelésben is az IVANICS SE. kapta az első helyért járó kupát.
A szendrői hétvégén az időjárás annyira kiszámíthatatlan volt, hogy a vasárnapi rajtnál még mindig nehéz volt a gumiválasztás. Végül is a választás jól sikerült, ennek köszönhetően a legjobb idővel indult a kezdés a kategóriában. A nap további részében jó tempót autózva, folyamatosan gyorsulva végül sikerült megszerezni az első helyezést. Ezzel az eredménnyel megerősödött a vezető pozíció a bajnokságban. Az IVANICS SE. szintén kupát hozott, ezzel megőrizve dobogós helyét a csapat bajnokságban.
A bajnokság hatodik futama, amelyet Vác környékén rendeztek meg, nagy kihívást jelentett, mivel a csapat még nem versenyzett a környéken. Az ismeretlen pálya alapos feltérképezése után jó eredmény született: egy perces előnnyel sikerült megnyerni a kategóriát és nagy lépést tenni az áhított bajnoki cím felé. Az autó már elég jól összeállt és csak a következő versenyre és a minél nagyobb tempóra kellett koncentrálni.
A hetedik, esztergomi versenyen már nagy esély volt arra, hogy sikerül megszerezni a csapat első bajnoki címét. Így az utolsó, tatabányai futamon már felszabadultan, tét nélkül lehetne részt venni. A bajnoki cím valóra vált, és Esztergomban a Papp testvérek bebiztosították a H2-s kategória éves értékelésében az első helyünket. A verseny simának volt mondható, csak pár féktávval gyűlt meg a páros baja. A Volvo C30 motorjából viszont szökött a hűtő víz, ezért szét kellett szedni a motort. Kiderült a baj forrása: elrepedt a motorblokk.
Bár a bajnoki címet már megszerezte a páros, mégis rajthoz fognak állni Tatabányán, ezért gőzerővel nekiálltak a szerelésnek. A napokban kiderül, hogy sikerül-e végezni a munkával két hét alatt: október 23-án kerül sor ugyanis az idei év utolsó futamára. Reméljük a probléma orvosolható a tatabányai záró versenyig. Az idei bajnoki címet az utolsó futamon már egy tét nélküli autózással ünnepelheti meg a csapat.
Újabb győzelem Pécsen
Június utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon harmadik bajnoki versenye a Mecsek Rally! A rendezvényt nagyon izgatottan vártuk, hisz személyes kedvenc versenyünk ez.
A versenyt már csütörtökön megkezdtük a pályák feldolgozásával. Nagy örömemre rengeteg erdei szakasz került kijelölésre, melynek feldolgozási mindig nagy gondosságot és odafigyelést igényel. Szerintem sikeresen teljesítettük és elégedetten zártuk a pályák feldolgozását.
Az Orc abszolút dobogós hely egyikét tűztük ki célul. A szombati pályákat tekintve minden esélyünk megvolt, hisz a számomra nagyon kedves szűk és erdei gyorsaságik voltak. Az első kört az ORc abszolút 2.. illetve a kategória 1. helyén zártuk
A vasárnapi napon újult erővel támadtunk melynek célja a pozíciónk megörzése volt! Kellemes meglepetésre Hinger Dávid kategória társunk tudta tartani velünk egy két gyors ereéig a lépést így a kategóri és 2WD kupa is izgalmas volt. Sajnos a többi kategória társa percekkel elmaradt így Őket a második nap már nem kellett figyelni! Örömteli érzés volt továbbá, hogy a 2 kerék meghajtású Peugeot kupa egyik autója sem tudott elénk érni😊
APécsi lendületet szeretnénk tovább vinni a következő futamra, melyhez mi a győri megrendezésre kerülő versenyre tettük a voksunkat.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils; IT-PNG Kft; Business Solutions Hungary kft.
online erdmény: rallylive.hu; Hause results.hu
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=229&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Májusban került megrendezésre a várva várt Euróai Bajnoki futam, melynek betétfutamaként az ORC is helyt kapott
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címvédőjeként idén az ORC abszolút értékelés tűztük ki célul😊.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a veszprémi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pályán mentünk így a feldolgozást is megkönnyítette az előző évek belső kamerás felvételeink feldolgozása. Ez hozta meg a várva várt gyümölcsöt!
A teljes verseny zökkenőmentesen ment és sikerült az oRC értékelés absz 1. helyén végezni! Mondhatjuk, hogy mindent vittünk😊
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny