A szombathelyi verseny után ismét murvafutammal folytatódott a bajnokság júniusban. A csapat keményen dolgozott az autó felkészítésén, hogy egy ütőképes versenyautóval tudjunk odaállni a hétvégén és megfelelően tudjunk nekivágni a versenynek.
A délelőtt folyamán megcsináltuk az adminisztratívot majd a gépátvételt és betettük az autót a parc fermébe. Ezek után elmentünk és felírtuk a pályákat a másnapi versenyre. Két gyorsasági már nem volt ismeretlen, így az új hegyesdi pályát találtuk a legérdekesebbnek. Másnap aztán az első szakaszon próbáltunk nem túl álmosan kezdeni, de azért így is sikerült bent hagyni egy pár másodpercet. Abszolút 4.-ik időt futottunk, de a kategória társak gyorsabbak voltak. Aztán jött a második szakasz ahol tudtunk gyorsulni, de ismét csak a 4. legjobb idő volt a miénk. Jött a leghosszabb hajmáskéri pálya, ami a legvizesebb és legsarasabb volt, helyenként igen nagy vízátfolyásokkal. Majd röviddel a rajt előtt ráadásul leszakadt az ég ami nagyon megnehezítette a feladatunkat. Nagyon rossz volt a pálya talaja és helyenként már kisebb tavakon kellett átkelni. Az autóba folyamatosan jött be a víz, így az ablakunk teljesen bepárásodott. Élvezhetetlen volt a szakasz és a végére már helyenként életveszélyes is. A célban így csak annak örülhettünk, hogy sikerült kijönnünk a gyorsról és nem ragadtunk bent valahol vagy nem estünk el. Az időeredményünket utólag el is törölték és megállapított időt kaptunk. Mivel az előttünk lévőknek sikerült kedvezőbb körülmények között teljesíteniük a gyorsot, így nagy előnyre tettek szert az első kör végére. A szervizben orvosoltuk a felmerült problémákat és nekivágtunk a második körnek. Kislődön ismét bent hagytunk egy jó pár másodpercet ami a célban nagyon jól jött volna, de még így is a negyedik helyen álltunk. Jött a kedvenc pályánk ahol szintén elázott a talaj és sokkal nehezebbek voltak a körülmények mint az első körben. Ettől függetlenül nagyon letaláltunk a pályán, mert sikerült egy abszolút első időt elérnünk aminek nagyon örültünk. Sok helyen nagyon vizes volt a pálya és csúszós is, így volt kalandunk és nem sokon múlt, hogy kiessünk. Aztán jött ismét a lőtéri gyors, ahol megint meggyűlt a bajunk a sárral és párásodással is. Nem láttunk ki az ablakon, majd az ablakmosó folyadékunk is elfogyott a pálya felénél, így semmit nem láttunk már a sártól. Nagyon kár érte mert így értékes másodperceket hagytunk bent, ami miatt elúszott a dobogó az abszolútban. Összességében az extrém körülmények miatt nagyon nehéz verseny volt, de végig csináltuk és értékes pontokat tudtunk gyűjteni. Így az abszolútban a negyedik helyen végeztünk, a kategóriánkban és a Lada kupában pedig másodikként értünk célba. Ami talán a legfontosabb, hogy nagyon jól éreztük magunkat a hétvégén és sikerült értékes pontokat gyűjteni a bajnokságban.
Gratulálunk a többieknek és köszönjük a jó motort Orbán Norbinak, továbbá a segítséget a szervizcsapatnak (Köszi fiúk, Balázs, Laci, Ádám, Fercsávó) és a támogatóinknak:
IT’S LOGISTICS, Ventil Épületgépészeti Kft. ventil-team.hu; IT-PNG System Kft. Business Solutions Hungary Kft, Agrihő Energia Kft.; Szitár-Net; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft., www.ivanics.hu;
Továbi képekért, videókért gyertek és csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!:
https://www.facebook.com/BodoganMotorSport/
http://life.ivanics.hu/sport_blog
2023. október 6.-i hétvégén került megrendezésre az idei évi bajnokság utolsó állomása a Rally Hungary, mely nagy örömre kicsit mondhatni hazai pálya, hisz szülőföldem közelében Nyíregyházai központtal került megrendezésre. A magas színvonalú verseny egyben Európai futam is volt, melynek köszönhetően a nemzetközi mezőny színe-java is részt vett!
A4 napos rendezvény szakaszai a Zemplén szűk erdei útjain kerültek megrendezésre. A színesítés érdekében a rendezőség a teljes mezőnyt egy superspeciál erejéig a Rabócsi ring pályára repítette péntek éjjel, ahol lámpafényes körgyors keretében egy rövid ízelítőt kaptak a kedves kilátogatók a mezőnyből!
Az igazi izgalmakat magába foglaló verseny az szombat reggel vette kezdetét. Az első szakasz az Újhuta-Nyíri volt, mely sikeresen a kategória 2. helyén sikerült teljesíteni! A második szakasz a Füzér-Abaújvári elág volt, mely minden szempontból a legnehezebb szakasza a volt a hétvégének! itt nem volt szabad a közel 4 kilométer hosszú múrvás szakaszon defektet kapni! Ez sikerült és a jó időeredmény révén a kategória élén találtuk magunkat! Az első körben még Aranyosivölgy gyorsasági szakasz kapott szerepet! Itt is sikerült az ORC abszolút elejében autózni és tovább növeltük a kategóriánkban az előnyünket! És ezután jött a részemről a legjobban várt gyorsasági, a nyíregyházi belvárosi gyors. Itta nézőknek való autózás kapott főszerepet
A szombati második kör hozott némi izgalmat, mert az újhutai gyorson az autó elkezdett dadogni és a fordulat nem akar 6e fölé kúszni! Etapon minden lekövettünk de nem találtok meg a hibát, így a következő gyorsaságin is hátrátatott minket! A Aranyosi völgy előtti gyorson kaptam egy barátomtól Papp Arnie-tól egy telefont! Sikerült igen!!!!! Így egy jóízű autózással ismételten sikerült abszolút 2. időt jönni
Másnapra a fő cél a pontos és beosztó autózás volt! A bajnoki cím megszerzéséhez csak célba kellett vinni az autót! Hosszú nehéz nap volt, de mindent elkövettünk és sikerült!
A Bajnoki címet a Nyíregyháza főterén felépített céldobogón ünnepeltük!
A 2023.-as bajnokságban elért eredémyünk:
P13 kategóri 1. hely
ORC/2WD kupa 1. hely
ORC abszolút értékelés 4. hely
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=205&ert=ORCA&go=P13&s=-10
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 2. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 20 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
A hétvége nehézségét az új pályák 3-szori bejárása és feldolgozása mellett a nagy meleg adta.
Természetesen a verseny kezdetét ezúttal is a rajtdobogón történő áthajtás indította! A 2 napos versenyt 5 különböző pálya színesítette megfűszerezve egy belvárosi prológ jellegű körforgalmakkal színesitett gyorsasági! Az első nap 1. gyorsaságijától kezdve a nap végéig sikerült a leggyorsabbnak lennünk! Ennek köszönhetően 25 mp es előnnyel fordultunk rá a vasárnapra! Vasárnap egy 20 kilóméteres Rába-ringi gyorsasági okozta a fejtörést! A gumikopás az autó melegedés és a beállítás volt csak kérdés.-) Megoldottuk és sikeres abszolváltuk mind az 5 gyorsaságit vasárnap és a végére 1 perces előnnyel sikerült megnyernünk a kategóriát és a 2wd kupát! Nagy örömre szolgált, hogy az abszolút értékelés 4. helyén sikerült behoznunk a kocsit és a nagy összetett ( ORB ) értékelés 18. helyén végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=202&ert=ORB_&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Augusztus elején került megrendezésre az év második laza talajú versenye a 29. Veszprém rally.
Legfőbb célnak a biztonságos célba érkezést és a mecseki fiaskó kiküszöbölését vettük tervbe. A versenyt az év egyik legrövidebb versenyére tervezték, hisz a teljes távot egy nap alatt kellet volna teljesíteni a mezőnynek.
Az autó felkészítése a mecseki sérülések miatt közel 4 hétig tartott, de örömmel mondhatom, hogy fantasztikusan sikerült és a verseny hetére végül minden összeállt!
A vasárnapi első gyorsasági rajtot követően egy sajnálatos baleset szemtanúi lettünk, mely a leges legrosszabb kimenetellel végződött! Elvesztettünk egy fantasztikus embert és sporttársat, akinek a laza talajú murva versenyeken a nyomába sem érhettünk!
Ezt követően a Versenyt a rendezők megszakították!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
online erdmény: rallylive.hu;
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=200&ert=ORB_&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny