A veszprémi murva futam után ismét vissza kellett építeni az autót a soron következő aszfaltos versenyre. A fiúk átnézték a kocsit és kijavították a murván szerzett sérüléseket, hogy ismét egy jól felkészített versenygéppel tudjunk rajthoz állni.
A hétvégét megelőzően lehetőségünk nyílt egy rövid tesztre, ahol vissza lehetett szokni ismét az aszfaltra és próbálgatni tudtuk az autó beállításait is. Aztán csütörtök este elvégeztük az adminisztratív teendőket majd másnap megcsináltuk a gépátvételt és beálltunk a szervizbe. Időközben feldolgoztuk a pályákat, ami nagyon komoly kihívás volt a számunkra. Nagyon meleg volt végig és a pályák is elég hosszúak voltak, úgyhogy folyamatos koncentrációt igényelt az egész hétvége.
És igen. Végre elkészült a régen várt új motor. Utolsó lépésként kijutottunk a távoli Cseh országba elvégeztetni az új motor beállítását. A programozás jól sikerült, a több ponton módosított egység igen jól muzsikál. Így indultunk Komlóra.
A veszprémi hétvégét megelőzően lehetőségünk nyílt egy rövid murvás tesztre, ahol az autó aztán meg is adta magát az egyik gyújtás kábel meghibásodása miatt! Ezt másnap sikerült orvosolni, így ismét nyugodtan és bizakodva vágtunk neki a versenynek.
Szombaton reggel elvégeztük az adminisztratív teendőket és megcsináltuk a gépátvételt, majd beálltunk a parc fermébe. Ezt követően feldolgoztuk a pályákat, amik már a korábbi versenyekről ismerősek is voltak. Nagyon meleg volt és nagy por, de aztán később este megérkezett a felhőszakadás is. Másnap reggel elég izgatottan vágtunk neki a versenynek, mert nem tudtuk biztosra, hogy milyenek lesznek majd a pályák.
Az volt a terv, hogy mindenképpen célba érkezzünk a végén és élvezzük a versenyt, no meg persze a lehető legtöbb pontot vigyük majd haza.
Sajnos megint a csapat háttérmunkásai között tudunk részt venni a Veszprém Rallye-n. A Volvo új motorjának összeszerelése közben további problémák merültek fel.
A Fehérvár rallye a Volvonknak és nekünk is sajnos kimaradt. A várva várt motor építése közben pár apróságnak gondolt nagyon fontos részletet figyelembe véve további munkák kellettek. A tartósság és megbízhatóság mindig lényeges volt számunkra. Ezért inkább a futam kihagyása döntöttünk. A veszprémi fordulóra minden fejlesztéssel együtt tudunk nevezni a tervek szerint. Minden erőnkkel ez a cél vezérel minket, hogy újra az élmezőny szerves része tudunk lenni.
Köszönjük kitartó támogatást
IT’S LOGISTICS, Ventil-Gépész Kft., IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft.,
IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
Kollégánk, Pató László ismét egy remek eredménnyel büszkélkedhet, amit a XXI. Országos Volvo Találkozóval párhuzamosan rendezett gyorsulási versenyen ért el.
A szombathelyi balszerencsés hétvége után szétszedtük az autót és elvittük a váltót javításra, majd felkészítettük a kocsit ismét a soron következő aszfaltos fehérvári versenyre. Ezúton is köszönjük az egész csapatnak a munkáját és mindenkinek a közreműködését és segítségét!
Szombaton feldolgoztuk a pályákat, melyeknek az útvonalát áttervezte a rendező az előző évekhez képest. Egy gyorsasági maradt a megszokott módon és irányban, de a másik kettő szakasz izgalmasnak ígérkezett. Aztán kora délután megcsináltuk az adminisztratív teendőket és a gépátvételt, majd beálltunk a szervizparkba, este pedig átgurultunk az éjszakai parc fermébe.
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny