Május utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon harmadik bajnoki versenye a váci Dunkanyar Rally! A 3 napos verseny rengeteg szépséget és rejtett akadályt tartogatott. Az útvonal a már túrából jól ismert 2 gyorsaságit is tartalmazott! a másik kettő peddig az újdonság erejével hatottak! A sejcei pálya kivételével mindegyik tempós jó minőségű szakasz volt. Itt tényleg az nyer aki el meri vállalni és tempósan letolja
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz az idei évben 2 motort is veszítve már nem lehetett más célkitűzés. A versenyt megelőző hetekben volt is sürgés forgás, hiszen Kormos Ádi nem vállalta a közös munkát velünk, így új motor építő után kellett néznünk! Szerencsénkre Gondi Péter elvállalta felkérést és belevetette magát a munkába. A cél egy stabil müködés elérése egy gyári motorból. A motor lelke a főtengely gépműhely által ellenőrzésre került és a Péter összefűzte és a rendelkezésünkre bocsájtotta beépítésre. Ezt követően a motor programozása kapta a fő szerepet, amit Peti zökkenőmentesen abszolvált! Ezúton is köszönöm a segítségét.
A szombat délután kezdődő verseny 4 gyorsasági szakasz egymás utáni teljesítését takarta.
Az első gyorsasági feléig gondmentesen autóztunk, majd ránk íjesztett a technika! 6-ik sebességi fokozatban közel 8000es fordulatszámnál olyan rezonancia keletkezett, hogy azt hittük, hogy felrobban valami. Innentől kezdve lassítás és 5 végsebességen autózás.
Az esti szervízben sajnos nem találtuk meg a hiba igazi okát, de sikeresen egy napot teljesítve boldogan térünk haza pihenni, hogy a vasárnapi versenynapra kipihenten érkezzünk!
A második nap tovább kísért minket a végfordulati remegés, de több eseteben fog összeszorítva tereltük az autót egyre közelebb a célhoz! 3 kör teljesítése egy ilyen zavaró hibával nem volt egyszerű de szerencsésen megoldottuk A vasárnapi tempónk már egész jól volt a végsebességet leszámolva. Minden gyorsasági szakszon tudtunk gyorsulni magunkhoz képest ami mindenképpen bíztató! A végeredmény szerencsésen alakult számunkra, hisz a kategória 2 2WD 3. heylén felyeztük be, amit a kategóri powerstage győzelme koronázott meg! Ezzel végre mi is pontokat szerezünk a bajnokságban és végre mi a nevünk mellett is értékelhető verseny van az eredményjelzőn!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=179&ert=ORCA&go=P13&s=-10
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
A bajnokság következő versenyét nagyon vártuk, hiszen számunkra közel, Egerben került megrendezésre. Szombaton egy szuperspeciállal kezdtünk, majd a következő nap mèg hat gyors állt előttünk.
Az első gyors délután rajtolt, elég rövid szakasz volt, de sok ember állt a pálya szélén, ez mindig motivál minket, az autónk pedig jól működött, így sikerült jól kezdenünk.
Vasárnap jól ébredtünk, nagyon tetszett az első gyors, igyekeztünk gyorsabbak lenni, mert szorosak voltak az eredmények a kategóriánkban. A következő gyorson kicsit el melegedett a gumink, de nem éreztünk benne hibát és elég látványosan is autóztunk.
A negyedik gyors kicsit izgalmasra sikerült, hozzá értünk egy lassítóhoz, ezért bezsebeltünk egy 10 másodperces büntetést. Továbbá az egyik kanyarban hibáztunk és két felnink is megsérült, így etapon kereket cseréltünk.
A többi gyors hibamentes volt, nagyon élveztük a gyorsokat. A verseny végéhez közeledve elkezdett cseperegni az eső, de ez nem jelentett problémát.
Továbbra is a joker motorral teljesítettük a versenyt, örülünk, hogy sikerült újra célba érni. Lada kupában megszereztük a harmadik helyet, kategóriában pedig az ötödik helyen végeztünk.
Reméljük a következő versenyen már az új motorral tudunk indulni és szeretnénk gyorsulni magunkhoz képest is.
Köszönjük a segítséget Bodogán Feri barátunknak, Orbán Norbinak, a családunknak, a szurkolóknak és támogatóinknak:
Ivanics csoport (Ivanics Kft.).
Orbán Motor
Mzs-épszolg Kft.
Borsod Háztető Kft.
Germán-Trans Kft.
Luterán Gépész Kft.
Micorex TH Kft.
Orto-ex gyógyászati segédeszközök Kft.
Charlie Hűtő Kft.
Charlie Transport Kft.
Deluxe gumi és autószervíz
T-Rex mobil gumiszervíz
Flamesco-Bau Kft
Flotta Gumiszervíz Kft.
Kajuha Autófényező és Kereskedelmi Kft.
Boldogkői Fiaskó!
Április utolsó előtti hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon második bajnoki versenye Boldogkőváralján! A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében a Túrából már jól ismert Meszes Rakacai gyors elményözönt hozott számomra. A klassszikus tempós Hernádvécsi gyors pedig a tökös emberek pályájaként ismert!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz a salgótarjáni kavics által tönkrement motorunkat az utolsó pillanatban tudtuk megjavítani! . A reggeli első kört sikeresen teljesítettük vizes gumikkal, természetesen száraz aszfalton Az első gyorsot kicsit elóvatoskodtam mert 18 kilóméteren azt gondoltam, hogy nagyon kell spórolni a gumikkal. A gyors végén látva, hogy nem okoztam nagy kárt a gumikban, eldöntöttem, hogy a másik kettőt letoljuk ezerrel. A Kör végére örömmel konstatáltuk, hogy a kategória élén fordulunk. Felemás érzésekkel érkeztünk a szervízbe, mert a 3. gyorsaságin én olajnyomás gyengülést vettem észre. Sajnos nem véletlenül.
A Szervízben mindent elkövettünk, hogy feltárjuk az okát de tanácstalanok voltunk. Megegyeztünk, hogy egy közepes tempóval ovva a motort és minden műszert figyelve folytatjuk. Ekoor jött a nagy meglepetés. A motorunk nem csapágyasodott l, hanem egyszerűen kiköpte az oldalán a hajtókart Egyszerűen felrobbant
A probléma okát már itthon keressük, de jelenleg tanácstalanul állunka történtek után! ,
Sajnos az anyagi kár jelentős és veszélybe került így a következő versenyen való szereplésünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=177&s=34&ert=ALL&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Hoztunk nektek egy salgótarjáni belsőt! Jó szórakozást!
www.youtube.com/watch?v=-INtFcSENGc&t=127s
Salgói kavicsok!
Március utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon első bajnoki versenye Salgótarjánban! A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében két klasszikus tiszta széles pálya került megrendezésre. Az egyik a híres Cered-Zagyvaróna, a másik a Kazári gyors. A legnagyobb kihívást a murvás, felhordásos, fakitermelésről az út szélén hagyott farönkös pálya adta.
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, melyet egy fokozatosan gyorsuló tempóval szerettünk volna fűszerezni. A reggeli első kört sikeresen teljesítettük, de természetesen volt benne kaland bőven. Sajnos az egyes gyorson hozzáértünk egy lassítóhoz, melyet 10mp büntivel jutalmaztak! A 2. gyorson egy múrvás terelőben sikerült beforogni és lefulladni! Az újraindítás nehezen sikerült így maradt bent 20mp. a 3. gyorson ritmusos kiegyensúlyozott vezetést követően 1 tized másodperc hátránnyal a 2. legjobb ladásként fejeztük be a gyorsaságit!
Az első kört követő szervízben minden rendben találtak a fiúk és engedtek útunkra.
A kazári 4. gyors már szinte tökéletesen sikerült és sikerült a legjobb ladás időt futni. Ennek nagyon örültünk
5. gyors a fekete leves: Sajnosa gyors közepén a motor le háromhengerezett. A gyorsasági további részét etap tempóban teljesítettük és a szakasz végén feladtuk a versenyt.
A probléma okát már itthon kerestük meg, ami egy szelep leszakadása okozott.
Sajnos az anyagi kár jelentős és veszélybe került így a következő versenyen való szereplésünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
inline erdmény: rallylive.hu
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Jobbágy Péter-Búzás Róbert Sok év kihagyás után lehetőségünk adódott, hogy vissza térjünk a rally világába. 2014-ben az abszolút ezüst éremmel, Lada és kategória bajnoki címmel búcsúztunk a Rally2-től, így szeretnénk mihamarabb felzárkózni az élmezőnyhöz.
Az autó maradt a régi, a fedélzeten pedig új navigátorral vágtunk neki a bajnokságnak az IVANICS Csoport tagjaként.
A motorunk nem lett kész a versenyre, ezért Orbán Norbi segített nekünk, bedobtuk a Joker motort, ezúton is köszönjük neki. Elmondhatjuk, hogy az első versenyt hosszas éjszakai szerelések és gyors felkészülés előzte meg, de szerencsére problémamentesen végig mentünk a pályákon. Még kell idő, hogy össze szokjunk mint sofőr és navigátor, annak érdekében, hogy gyorsabbak legyünk és minél jobb eredményt érjünk el. Az orfűi versenyen nagyon tempós technikás pályák voltak, elsődleges célunkat sikerült teljesíteni, célba értünk. A Lada kupában 2. helyen, a kategóriánkban pedig a 4. helyen végeztünk. Élveztük a versenyt és a jövőben szeretnénk még jobb időket futni a gyorsasági szakaszokon.
Köszönjük a segítséget Bodogán Feri barátunknak, a családunknak, a szurkolóknak és támogatóinknak:
Ivanics csoport (Ivanics Kft.). Mzs-épszolg Kft. Borsod Háztető Kft. Germán-Trans Kft. Luterán Gépész Kft. Micorex TH Kft. Orto-ex gyógyászati segédeszközök Kft. Charlie Hűtő Kft. Charlie Transport Kft. Deluxe gumi és autószervíz T-Rex mobil gumiszervíz Flamesco-Bau Kft
Jobbágy Péter: Bármi benne lehet ebben a hétvégében
Fotó: Pánya-Fotó/ Pánya Péter Fotó forrása: Jobbracing/Facebook
Nyolc év után tér vissza a 2014-es év abszolút második helyezettje, Jobbágy Péter a Rally2 Bajnokságba, ahol Búzás Róberttel, ha nem is a bajnoki címért, de mindenképpen a legjobbakkal szeretnének a gyorsasági szakaszokon csatázni. Jobbágy Péterrel beszélgettünk.
2021-ben a Szilveszter Rallye-n autóztál legutóbb. Hol mentél előtte?
2016-ben szintén a Szilveszter Rallye-n álltam rajthoz, akkor Bodogán Ferivel indultunk. Érdekesség, hogy az a futam is ugyanolyan váratlanul jött nekem, mint a tavalyi lehetőség. A 2016-os évben versenyeztem utoljára. 2021 végén ismét Feri segített abban, hogy Búzás Robival elinduljunk az év végi bulifutamon. Tőle kaptuk meg a Lada VFTS-ét is, hogy mehessünk egyet. Robival egy B.A.Z. megyei rallysprinten már mentem együtt korábban is, neki pedig annyira megtetszett most ez az egész, hogy azt mondta, hogy ugorjunk neki, próbáljunk meg annyi szponzort összeszedni, hogy idén részt vehessünk egész évben a Rally2 Bajnokságban.
Fotó: Rallye Story Fotó forrása: Jobbracing/Facebook
Sikerrel jártatok?
Nagyon úgy fest a helyzet, hogy igen, így készülünk a szezonra Robival, együtt fogjuk az idei évet teljesíteni. Robi sokat még nem navigált, de tudom, hogy bele fog jönni, nem aggódom miatta, az elmúlt hétvégén Kunmadarason is gyakoroltunk.
Abszolút másodikként köszöntél el a Rally2 Bajnokságtól, 2014 végén, kategóriát, Lada Kupát nyertél. Milyen tervekkel vágtok neki az idei esztendőnek?
Bennem mindig bennem van a versenyszellem és a győzni akarás. 2022-ben nem az lesz a célunk, hogy az elsők között legyünk, de a mezőny végén sem szeretnénk kullogni. Vissza kell szoknom az autóba, fel kell térképeznünk a jelenlegi Rally2 Bajnokságot, amiről azt hallottuk, hogy rettenetesen megerősödött.
Fotó: Rallye Story Fotó forrása: Jobbracing/Facebook
Mennyire ismerős neked a Mecsek? Jártál e már Orfűn?
Egyszer jártam még csak Pécs környékén, ha minden igaz éppen 2014-ben, amikor másodikak lettünk. Szerintem ezeken a pályákon, amik most lesznek esetleg részleteiben mentem, teljes egészében valószínűleg nem. A 2014-es szakaszok nagyon gyorsak voltak, nekem tetszettek. Arra jól emlékszem, hogy volt egy rosszabb minőségű, murvás, vagy nagyon felhordásos, de tempós erdei szakasz, ami most nem lesz. Az volt az egyik kedvencem, mert szeretem a levágós, csúszós pályákat, nem vagyok íven menős pilóta. Meglátjuk, hogy idén mire érünk…
Mivel lennétek elégedettek a futam végén?
Én azzal bőven megelégednék, ha a legjobb 10-be beférnénk.
Fotó: Pánya-Fotó/ Pánya Péter Fotó forrása: Jobbracing/Facebook
Ebben a mezőnyben az egy erős kezdésnek számítana… 🙂
Azért mondtam, azt, hogy a Top10 már jó lenne, 🙂 és nem az első öt hely valamelyikére fáj még a fogunk. Tisztában vagyunk azzal, hogy tanulnunk kell a közös munkát Robival. A testvéremmel, Évivel és Bertók Tomival sokat mentem már, velük teljesen gördülékenyen megy minden, Robival viszont még jobban össze kell kovácsolódnunk a kocsiban, és neki is meg kell ismernie a Rally2 Bajnokság követelményeit. Ettől függetlenül bármi benne lehet ebben a hétvégében, még akkor is, ha tudjuk, hogy sok a tapasztalt helyi versenyzőpáros és rajtuk kívül is tuti, hogy nagyon kemény ellenfelekkel hoz minket össze a sors, az orfűi pályákon. Nem kérdés, hogy ők fogják vinni a prímet az évnyitó futamon aztán, hogy minket mennyire tudnak majd magukkal húzni, az majd szombaton a pályákon kiderül.
Rallye2.hu – Salánki Gábor
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny