Július első hétvégéjén rendezték az év első és egyetlen murvás versenyét a Veszprém környéki pályákon. Előkerült a jó öreg CUBika, hiszen a Veszprém megyei pályák hírhedten, nagyon „autó gyilkosok”. A fiúk elvégezték a szükséges módosításokat és felkészítették az autót a várható kemény körülményekre.
Pénteken korán reggel indultunk útnak, és nekivágtunk a pályák bejárásának és felírásának. Minden pályán csak 3 alkalommal lehetett körbemenni, ezért próbáltunk nagyon figyelni az apró részletekre is és hogy minden fontos információt megfelelően feldolgozzunk, ami érdekes lehet a versenyen. Szombat reggel a szokásos adminisztratív és gépátvétel is megtörtént.
A vasárnapi napon 5 különböző szakaszon összesen kilenc nagyon kemény és megterhelő szakaszt kellett teljesítenünk. Reggel jó kedvvel és elszántan ültünk be a kocsiba. Fontosnak tartottuk ezt versenyt, hiszen a bajnokságban egy kis lemaradásban vagyunk és egy jó eredménnyel fel tudtunk volna zárkózni az első helyhez.
Az első gyorsaságit kicsit álmosan kezdtünk és valahogy nem találtuk a saját ritmusunkat és a tempónkat, valamint a gyors közepétől újra előjött a töltés hiba ami újra csak hátráltatott minket. A gyors után félreálltunk és orvosolni tudtuk a hibát, szerencsére nem volt nagyobb gond, csak egy kábelt kellett rögzítenünk. A hiba orvosolása után egy igen kemény és hosszú gyorshoz értünk. Valahogy ez a gyorsasági sem adta ki, túlcsúszás, ívek elhagyása és kisebb hibák is voltak, illetve a szakasz végére elfogyott a motorerő, nagyon”melege volt” az erőforrásunknak. Sajnos itt is egy kisebb hátrányt szedtünk össze, de még bőven ledolgozhatót.
Na a harmadik! A harmadik gyorsasági elején nagyon élveztük, jó is volt a tempónk, a ritmust is eltaláltuk és már vigyorogva ültünk a kocsiban, viszont kb a gyorsasági felétől kaptunk egy defektet és kb 5 km-t így kellett teljesítenünk. A kocsit nagyon nehezen lehetett az úton tartani, és a beíróban már gumi sem, vagy csak cafatok voltak a felnin. Egy gyors kerékcsere után mentünk a szervizbe. A srácok átnézték az autót és indulhattunk is a 2. szekcióra.
Egy gyorsasági törlése után újra a Kislőtérre érkeztünk meg. Megbeszéltük, hogy lazán, ütemesen, ritmusra fogunk autózni és élvezzük minden méterét a szakasznak. Ez sikerült is, nagyon jó tempót sikerült menni, minden kanyar „kiadta” és a gyorsaság mellett a látvány is megvolt. Viszont egy ugrató után nem a legideálisabban értünk talajt, egy kicsit felkoppant az eleje, de nem tartottuk vészesnek és tartottuk a tempót. Sajnos egy hosszabb egyenes szakasz elején elfogyott a motorerő és elég csúnya hangot is adott ki a motorunk így félreállni kényszerültünk.
Az idei évben eddig nem állt mellénk a szerencse, de bizakodóak vagyunk és újult erővel fogunk támadni augusztus végén az Ózd-Salgó Rallyn. Gyertek el minél többen, hiszen hihetetlen élmény ennyi sportbarátot látni a pálya szélén!
Köszönet a szervizcsapatnak a munkáért (Köszi, Ottó, Laci, Csabi, Fercsávó, Peti) illetve a partnereink támogatásáért!
IT’S LOGISTICS, Ventil-Gépész Kft., IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft., Smart Energy Kft., N-System Távközlési Kft., Oxigen smd, IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
life.ivanics.hu/sport_blog
https://www.facebook.com/ventil.epuletgepeszet/
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny