A hétvégén a híres és igen kemény, mondhatni autógyilkos veszprémi murvás pályákon versenyeztünk. Magyarország talán legkeményebb murvás versenyének számít ez a futam, ahol igen csak embert próbáló körülmények vártak ránk. A csapatunk újabb taggal bővült Kis Csaba személyében, aki sokat segített az autó felkészítésében és a versenyhétvége alatti szervizelésekben is.
A hétvégére az autó megfelelően beállításra került, de sajnos tesztelni nem tudtunk már a verseny előtt, ezért csak bízni tudtunk a megérzésünkben és várni az első kilométereket, hogy kiderüljön mi is az igazság. Péntek este megérkeztünk a szállásunkra, ahol már meg is kezdődött a csapatösszetartás és a hétvégi tervek ill. célkitűzések átbeszélése. Másnap reggel megkezdtük a pályabejárást, majd jött a szokásos adminisztratív és a gépátvétel, ami a megszokott módon zajlott...(leszámítva egy apróságot, de most már azt is tudjuk, hogy a polikarbonát az nem plexi.) Az elmúlt napok szeszélyes időjárásának köszönhetően a pályák talaja elég szélsőséges és változatos volt, amit természetesen próbáltunk a felírás során figyelembe venni, de nem lehetett tudni, hogy másnap mi is fog majd újra ránk várni. Miután befejeztük a pályák bejárását és elkezdtük az esti sütögetést már meg is érkezett egy újabb kiadós felhőszakadás, ami kellőképpen eláztatott minket és egyben a pályákat is. Ezután viccesen, ahogy a GPS is mondaná jöhetett az újratervezés és a gumikérdés. Vasárnap eljött a várva várt rajt, majd 3 különböző gyorson 2 körben összesen 6 gyorsasági szakaszon több mint 80 versenykilométert és közel 330 km össztávot kellett teljesítenünk. A cél a cél volt, ahogy mindig is, továbbá, hogy gyűjtsük a verseny kilométereket és persze azért bíztunk egy jó eredményben is. Az első gyorson az erdőben felázott, mély és csúszós részek vártak ránk, úgyhogy ennek megfelelően kezdtünk, de azért próbáltunk rövid féktávokat venni és gyorsan autózni. Sajnos ennek az volt az ára, hogy három helyen is túlcsúsztunk, de azért így se lett rossz az első időnk. A vigántpetendi gyors már a pályabejárás során is elnyerte a tetszésünket, így sikerült is egy jó időt mennünk rajta. Aztán következhetett a leghosszabb és egyben a legnehezebbnek vélt hajmáskéri katonai pálya, amihez nagy szükség volt a megfelelő koncentrációra és nem kevés bátorságra is, hogy az ugratós és helyenként bevállalós részeket is kellőképpen elmerje vállalni az ember. Sajnos ez a gyors sem sikerült úgy, ahogy a szerettük volna, helyenként még nem találtuk meg a pálya ritmusát, így ennek köszönhetően értékes másodperceket vesztettünk el bizonyos részeken. Az első kör végére így 1,3 másodperc előnyünk maradt a kategóriában és az abszolút 4. helyen fordultunk. Aztán a szervizben több teendő is akadt, de sikerült mindent orvosolni, így újult erővel vághattunk neki a második körnek. A negyedik gyorson eltörött a motortartó bakunk aminek köszönhetően a balos kanyarokban többször is fennakadt a gáz. Ez néha javította a tempónkat és segített, néha viszont megnehezítette az elfordulást. Az autót bizonyos szakaszokon nehezebb volt az úton tartani és többet kellet vele „harcolni”, így vissza is estünk a kategória 2. helyére. Ettől függetlenül így is sikerült jelentősen javulni az előző köri időeredményünkhöz képest. Az 5. gyors előtt gyors kötözővel orvosolni tudtuk a problémát, majd a rajt előtt még az önindító is megadta magát, úgyhogy már a szakasz előtt kellőképpen megizzadtunk. Leérve a célba úgy éreztük, hogy jót mentünk, de az eredmény minket is meglepett, abszolút 3. időt mentünk Vigántpetenden és nyugodtan kijelenthetjük, hogy a kedvenc gyorsunk lett. Az utolsó gyors előtt így már az abszolútban is a 3. helyen álltunk és akkor jöhetett a végső erő és bátorságpróba. A végére sikerült megtalálni a pálya ritmusát, ezáltal több helyen is értékes másodperceket nyerve nagyon sokat tudtunk javulni. Ennek köszönhetően megnyertük a kategóriát és a lada kupát is. Továbbá az abszolútban első két helyen versenyző párosnak műszaki és technikai problémája akadt aminek köszönhetően felértünk az abszolút 1. helyre is. Az egész hétvége történéseit figyelembe véve nagyon jó eredményt sikerült elérnünk és boldogan utaztunk haza. Köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak és a támogatóinknak:
Ventil Épületgépészeti Kft.;
Business Solution Hungary Kft.,
ITS Holding Kft.,
IT-PNG System Kft.,
Hunova Trans Kft.,
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny