Az Ivanics otthonában az idei székesfehérvári versenyünket felemás érzésekkel fejeztük be a folyamatos technikai problémák miatt.
A csapat tagjai hosszas estéken át dolgoztak, hogy a kezdésre minden összeálljon, így az utolsó pillanatban egy jól felkészített autóval sikerült nekivágnunk a futamnak.
Pénteken délben elvégeztük az adminisztratív teendőket és megcsináltuk a gépátvételt. Délelőtt és délután, majd szombat délelőtt bejártuk a gyorsasági pályákat amiket sikerült jól feldolgozni.
Szombaton négy gyorsaságit kellett teljesíteni két körben majd az utolsó kör végén ráadásul még egy városi szuperspeciál pályát is. Az első gyorsaságin sikerült kategória első időt autózni, viszont a gyors közepén elment a töltést, így amellett döntöttünk, hogy a cél után gyorsan generátort cseréltünk. Sajnos ezzel sem sikerült kiküszöbölni a problémát, amit egy rossz kábel okozott amire később jöttünk rá. Sajnos ennek következtében a további szakaszokon nem tudtuk azt a tempót autózni amit szerettünk volna. Mindemellett hátráltatott minket, hogy a második gyorson, féktávon egy aszfaltváltásnál, kerék összetartási problémánk is adódott. Vasárnapra úgy gondoltuk, hogy sikerült a generátor problémát orvosolnunk, viszont a második gyorsasági rajtjában drasztikusan csökkent a töltés, és a 3-4. kanyarban teljesen leállt a kocsi. Mivel volt nálunk újra egy generátor, rekord idő alatt kicseréltük és folytattuk a szakaszt. Viszont ekkor már nagyon nagy hátrányba kerültünk. A szervizben a srácok véglegesen kiküszöbölték a hibát. A következő etapban nagy lendülettel álltunk újra a rajthoz, viszont arra lettünk figyelmesek, hogy a víz folyamatosan melegszik, így kénytelenek voltunk többször visszavenni a tempónkból ami újra csak hátráltató körülmény volt. Szerencsére ezt is sikerült az utolsó etapra orvosolni és megbeszéltük, hogy mivel nagy a hátrányunk a dobogótól, megpróbáljuk a power staget (utolsó gyorsasági) megnyerni amiért +3 pontot adnak. Az utolsó előtti szakaszon a táv elejétől nagy búgó hangra lettünk figyelmesek, a gardán volt a ludas, így nem kockáztatva etap tempóban "gurultunk" végig. "na nem baj, majd az utolsó gyorson!"-gondoltuk, mire a beíróban egy táblát mutattak, hogy az utolsó szakaszt eltörölték és a versenynek vége. Ennek ellenére sikeresen célba értünk a kategória 4. helyén, aminek nem igazán örülünk, hiszen sokkal több volt ebben a versenyben. A céldobogóra is toltuk a kocsit, hiszen mindezek mellett a kuplungunk is kezdte megadni magát.
Összegezve, egy kimerítő, hőséges, folyamatos technikai problémákkal teletűzdelt versenyen vagyunk túl, amit szeretnénk kijavítani a soron következő veszprémi futamon.
Köszönjük a szurkolóknak akik ebben az időjárási körülmények között is folyamatosan, kitartóan szurkolnak a pálya szélén. Öröm látni ennyi embert és élvezet így versenyezni.
Köszönet a szervizcsapatnak a munkáért (Köszi, Ottó, Laci, Csabi, Fercsávó, Peti, illetve a beugró Robi valamint Édesanyánknak) illetve a partnereink támogatásáért!
IT’S LOGISTICS, Ventil-Gépész Kft., IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft., Smart Energy Kft., N-System Távközlési Kft., Oxigen smd, IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
life.ivanics.hu/sport_blog
https://www.facebook.com/ventil.epuletgepeszet/
képek forrás www.duen.hu
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny