Az elmúlt hétvégén a déli régió híres és legjobb mecseki szakaszain tehettük próbára magunkat és a murváról frissen átépített versenyautót. A csapatunk sokat dolgozott az autó felkészítésén, hogy minden a helyére kerüljön és megfelelően tudjunk nekivágni a versenynek. Ez azért is volt fontos mert a szerviz team csak egy személyes volt Papp László személyében.
. Így vágtunk neki a hétvégének, amely egy ingyenes teszttel indult, ahol ki tudtuk próbálni az autót. Jó alkalom volt arra, hogy kijöjjenek azok a hibák még időben, amikkel csak később szembesülnénk. Ez így is volt a veszprémi eltört motortartó bakokat újakra cseréltünk, amik a teszten ismét megadták magukat. Sajnos ennek köszönhetően keveset tudtunk menni versenytempóban és így már a beállításokat nem is tudtuk tesztelni. Péntek este megérkeztünk a szállásunkra, ahol megkezdődött a csapatösszetartás és a hétvégi tervek, ill. célkitűzések átbeszélése. Másnap reggel neki láttunk a pályabejárásnak, majd jött a szokásos adminisztratív és a gépátvétel, ami a megszokott módon zajlott. Szerencsére minden rendben volt az autón és az új motortartó bakok is a helyükre kerültek, így várhattuk a kezdést. Az elmúlt napok szeszélyes időjárását követően a hétvégére jó idő ígérkezett, úgyhogy nem számoltunk esőzéssel. Miután befejeztük a pályák bejárását jöhetett is a prológ, ami a zubákpusztai körpályán zajlott. Mentünk egy jót és nagyon jól éreztük magunkat, ahol lehetett ott lerajzoltuk a nézőknek az íveket.
Vasárnap reggel jöhetett a várva várt rajt és a kanyargós mecseki aszfalt, 8 gyorsasági szakaszon közel 85 versenykilométert és több mint 310 km össztávot kellett teljesítenünk. A cél a cél volt, ahogy mindig is, továbbá, hogy gyűjtsük a verseny kilométereket és összeszokjunk az aszfaltos pályákra is. Az első gyors sajnos etap lett, mert beesett az egyik páros az erdőbe, így csak az itinerünket tudtuk leellenőrizni a következő körre. A második gyorson már versenytempóban tudtunk közlekedni, de sajnos a pálya közepén még nem találtuk meg a ritmust, így értékes másodperceket hagytunk bent. Ettől függetlenül nem mentünk rossz időt a kategória társakhoz képest és a harmadik ladás párosként mehettünk szervizre az első szekció után. Majd mielőtt beértünk volna a szervizparkba megint elromlott az önindítónk, de szerencsére Ruszó Krisztián kisegített és sikerült orvosolni ezt a problémát is. Jöhetett a második szekció ahol végre mehettünk élesben is egyet a hetvehelyi szakaszon, majd utána pedig már másodszor az árpádtetői gyorson. A második kör végére sikerült összeszoknunk és javítani is tudtunk az első körhöz képest, de továbbra is a harmadik ladás egységként fordultunk. Aztán jött a hosszú szerviz, ami alatt végre sikerült egy kicsit pihenni és felfrissülni is, hogy újult erővel vághassunk neki a harmadik körnek. A terv az volt, hogy folyamatosan gyorsuljunk és jobb időket tudjunk menni, amit sikerült is abszolválnunk, köszönhetően a pályák megismerésének és a bátrabb és pontosabb versenyzésnek. Az ötödik gyors ismét a hetvehelyi pálya volt csak most visszafelé Golgotáról indulva. Sikerült jól megtalálni a szakasz ritmusát és jobban feküdt visszafelé a pálya, így jó időt mentünk és ez által fel is tudtunk jönni a kategória 2. helyére. Majd az árpdátetői gyors előtt elkezdett rakoncátlankodni a fékünk és helyenként a pálya elején be is fogott, amivel visszavetette a tempónkat. Leérve a célba meglepetésünkre viszont azt láttuk, hogy a legjobb időt futottuk a kategóriában a ladások közt, aminek nagyon megörültünk és biztató volt a jövőre nézve is. Majd a szervizpark felé tartva egyre erősebben befogott a fék és az egyik emelkedőn teljesen megállt az autónk. Percekig kilátástalan volt a helyzet majd teljesen leengedve a fék olajat, végül el tudtunk indulni. Csak a kézifék működött már, így érkeztünk meg a szervizbe, úgyhogy ismét volt mit tenni, hogy folytatni tudjuk a versenyt. Sikerült megjavítani a féket, így jöhetett az utolsó szekció is. Mindkét gyorson hasonló időket tudtunk menni mint az előző körben, de szerintünk érzésre azért jobbat mentünk, mert tovább romlott a pálya és helyenként már eléggé kihordásos volt az út. A végére sikerült összehangolódni és megtalálni a pályák ritmusát, ezáltal meg tudtuk tartani a kategória második helyét és az abszolútban is a negyedik helyen végeztünk. Az egész hétvége történéseit figyelembe véve sikerült elérnünk a lehető legjobb eredményt, reálisan nem volt benne énnél több, így ismét boldogan utaztunk haza. Köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak és a támogatóinknak: Ventil-Teamnek, ITS Holding Kft., IT-PNG System Kft., Hunova Trans Kft., valamint a. Business Solution Hungary Kft
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny