A Papp Laci - Papp Csaba páros 2010 márciusában vehette birtokába az új autót. Mindig volt mit fejleszteni az autón és mindig igyekeztek a lehető legjobb formába hozni a versenyekre. Az idén megszerzett bajnoki címet az utolsó, tatabányai futamon már egy tét nélküli autózással ünnepelheti a csapat.
Az Ivanics Racing Team idei versenyeit és eredményeit az alábbi táblázat foglalja össze:
Időpont | Helyszín | Kategória | Eredmény |
április 2-3. | Eger Rallye 2011 | R1-RTE | - |
május 14-15. | Ózd VIII. Suzuki Kayser Rallye | RTE | I. hely |
június 4-5. | Prince Bükfürdő Rallye | R1-RTE | I. hely |
július 9-10. | Veszprém Rallye | R1-RTE | I. hely |
július 30-31. | VI. Roland Autó Szendrő Rallye | RTE | I. hely |
augusztus 27-28. | II. Vác Rally | RTE | I. hely |
szeptember 24-25. | XI. Esztergom Rallye | RTE | I. hely |
október 15-16. | II. Tatabánya Rallye | RTE | A már biztos bajnoki cím ellenére indul a versenyen a csapat |
Márciusban, két héttel a szezon első versenye előtt, Orfűn próbálta ki magát Volvo-s párosunk. Egy gyorsaságin keresztül nagyon jól haladtak, amikor letört egy fog a diffiből, és feladni kényszerültek a versenyt. Jobb volt így, hiszen nem élesben derült ki a probléma.
A következő egri versenyre nagyon jó lett az autó, mégis becsúszott egy hiba: a verseny alatt kigyulladt az olajlámpa, és füstölni kezdett a motor. Mint kiderült, elfolyt az olaj, az autó jobb oldala egy merő olaj volt. Az olajhűtő lyukadt ki, ott folyt el minden: valószínűleg anyaghibás volt. A motor csapágyas lett, úgyhogy cserélni kellett, és a főtengelyt is.
Hiába a tökéletes felkészülés, ezt nem lehetett volna kiküszöbölni: az autón nem volt sérülés, nem ütötték meg, hanem egyszerűen elfáradt az az alkatrész...
A csapat összerakta a kocsit, felkészült Ózdra, ami az egyetlen verseny, ahol eddig soha nem értek célba. Papp Csaba bizakodott: ha öt versenyt sikerül megnyerni, és Kiss Zsoltiék másodikak, akkor is van esély a bajnoki címre. Úgyhogy erre az évre a hibázási lehetőségek elfogytak, mert nagyon erős lett a kategória – a tavalyi 5-6 pároshoz képest most 18-an indultak. Köszönhetően a jól felkészített autónak, az ózdi hétvége nagyon jó alakult. Sikerült megszerezni a kategória győzelmet és az Ivanics SE. is átvehette első kupáját a csapatbajnokságban.
Bükfürdőn a C30-as jól bírta a nehéz terepet. Egy higgadt, jó versenyzést követően a nap végén a csapat átvehette az első helyért járó kupát.
A következő veszprémi verseny minden nehézsége ellenére eredményesen zárult. A hőség és az autó problémái ellenére a páros megszerezte a kategória első helyezését, ezzel az eredménnyel továbbra is vezetve a H2-es kategóriát. A remek eredményeknek köszönhetően a csapatértékelésben is az IVANICS SE. kapta az első helyért járó kupát.
A szendrői hétvégén az időjárás annyira kiszámíthatatlan volt, hogy a vasárnapi rajtnál még mindig nehéz volt a gumiválasztás. Végül is a választás jól sikerült, ennek köszönhetően a legjobb idővel indult a kezdés a kategóriában. A nap további részében jó tempót autózva, folyamatosan gyorsulva végül sikerült megszerezni az első helyezést. Ezzel az eredménnyel megerősödött a vezető pozíció a bajnokságban. Az IVANICS SE. szintén kupát hozott, ezzel megőrizve dobogós helyét a csapat bajnokságban.
A bajnokság hatodik futama, amelyet Vác környékén rendeztek meg, nagy kihívást jelentett, mivel a csapat még nem versenyzett a környéken. Az ismeretlen pálya alapos feltérképezése után jó eredmény született: egy perces előnnyel sikerült megnyerni a kategóriát és nagy lépést tenni az áhított bajnoki cím felé. Az autó már elég jól összeállt és csak a következő versenyre és a minél nagyobb tempóra kellett koncentrálni.
A hetedik, esztergomi versenyen már nagy esély volt arra, hogy sikerül megszerezni a csapat első bajnoki címét. Így az utolsó, tatabányai futamon már felszabadultan, tét nélkül lehetne részt venni. A bajnoki cím valóra vált, és Esztergomban a Papp testvérek bebiztosították a H2-s kategória éves értékelésében az első helyünket. A verseny simának volt mondható, csak pár féktávval gyűlt meg a páros baja. A Volvo C30 motorjából viszont szökött a hűtő víz, ezért szét kellett szedni a motort. Kiderült a baj forrása: elrepedt a motorblokk.
Bár a bajnoki címet már megszerezte a páros, mégis rajthoz fognak állni Tatabányán, ezért gőzerővel nekiálltak a szerelésnek. A napokban kiderül, hogy sikerül-e végezni a munkával két hét alatt: október 23-án kerül sor ugyanis az idei év utolsó futamára. Reméljük a probléma orvosolható a tatabányai záró versenyig. Az idei bajnoki címet az utolsó futamon már egy tét nélküli autózással ünnepelheti meg a csapat.
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny