A második versenyt Bükfürdő közelében lévő gyorsaságikon rendezték. Nagyon vártuk ezt a versenyt, hiszen köztudott, hogy ezek a gyorsaságik akár beférnének egy kisebb túlzással egy VB futamnak. A pálya vonalvezetése, a murva minősége miatt Magyarország egyik legjobb és legkedveltebb versenyének számít.
Nagyon szép mezőny jött össze a kategóriánkban és egyúttal a rallye2-ben is. Ezen a futamon egy új navigátor diktálta az itinert Molnár Tamás személyében, akinek ez volt élete első versenye. Rally iránti szeretetének és érdeklődésének köszönhetően belevágott, hogy megtudja milyen is ez valójában belülről.
Hosszú és sűrű volt a hétvége programja, ami csütörtökön, Káldon egy teszttel kezdődött meg. A gyors egy rövidnek számító 3 km-es szakasz volt, ahol lehetett szokni a pálya minőségét és tulajdonságait, valamint tesztelni a kocsi beállításait. A gyakorlás több okból is sikeresnek mondható volt, egyrészt sikerült a gumit tesztelni valamint a gátlók és a futóművet beállítani a szombati gyorsokra másrészt sajnos egy motorhiba is akadt, de köszönhető a motor készítőnek és a szerviz csapatnak, azt még az este folyamán sikerült orvosolni. Valamint ennek még egy nagyon fontos szerepe volt, hiszen szükséges, hogy összeszokjunk az új navigátorral.
A megtett tesztkilométerek alatt sikerült az új navigátorral összeszokni és egymásra hangolódni.
Másnap reggel a pályabejárás és gépátvétel következett, melyet a megszokottakhoz módon zajlott, majd a verseny, este egy aszfaltos prológgal vette kezdetét. Sikerült tempósan és egyben látványosan a nézőknek autózva lerajzolni az íveket. Majd szombaton 3 különböző gyorson autóztunk három kört összesen 9 gyorsaságit. A gyorsasági szakaszok több mint 80km-et tett ki. A cél a cél volt, ahogy mindig, valamint gyűjtsük a verseny kilométereket. Ez sikerült is és egy élvezetes jó hangulatú versenyhétvégén vagyunk túl. Az első körben felázott mély és nehéz pályák vártak ránk, úgyhogy ennek megfelelően óvatosan kezdtünk és egy biztonságit autóztunk. Sajnos ennek az ára az volt, hogy egy kisebb hátrányt szedtünk össze a kategória élmezőnyéhez képest, viszont így is 4. helyen autóztunk. Aztán a szervizben több teendő is akadt, de sikerült mindent orvosolni, így újult erővel vághattunk neki a második körnek. A terv az volt, hogy közelebb kerüljünk az elejéhez és jobb időket menjünk, köszönhetően a bátrabb féktávoknak és a pálya felszáradásának. Ezt sikerült is abszolválnunk. A következő szervizben a csapat újra átnézte és felkészítette az autót a következő utolsó 3 gyorsaságira. A harmadik körben, a 8. gyors közepén sajnos egy kanyar kijárati ívén a futóművel elkaptunk egy nagyobb követ, ami a kerékösszetartást elállította és így nehezebbé és egy kissé bizonytalanná téve a kormányzást nagyon elfáradva sikerült beérni a gyors céljába. Az autót a tempós szakaszokon nehéz volt az úton tartani, sokat kellet vele „harcolni”, ezért nem mertünk rizikózni, inkább a célba érkezésre törekedtünk, de ennek ellenére így is sikerült javítani az előző időeredményekhez képest. Ennek köszönhetően felértünk a kategória harmadik és az abszolút 7. helyére , ami az egész hétvége történéseit figyelembe véve nagyon jó eredménynek számít. Köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak és támogatóinknak: Business Solution Hungary Kft., ITS Holding Kft., IT-PNG System Kft., Hunova Trans Kft., Drávit Hungary Kft-nek. és legfőképpen a Ventil-Teamnek.
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny