Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen jól sikerült a debütálás az új csapatommal, soha az életben mégnem volt ilyen jó érzésem. A hétvégén csapattársam Ryan Farquhar megdöntötte Joey Dunlopminden rekordját itt Írországban. Ryan és a családja nagyon sokat segít nekem, ugyan úgy otthonról a szurkolók de nagyon sok új szurkolóm lett Írországból és Angliából is , köszönhetően annak, hogy a Cookstown 100 volt a nyitó fordulója Nemzeti Ír utcai versenyeknek. A superbike B csoportban lettem második, mert az A csoportba kvalifikálni úgy tudod magad, hogy az előző év 22 leggyorsabb embere minden kategóriát egybevéve + 2 fő hát ebbe természetes, hogy nem fértem bele viszont 19-en voltunk újoncok a Guy Martinnal együtt, akit végül töröltek az újonc listáról, hiszen 2004-ben
vagy 2005-ben most emlékszem pontosan minden kategóriát megnyert itt. Guy Martin azért nevezett az újoncként, hogy pár körrel többet tudjon menni, ez nagyon fontos hiszen egy teljesen nyílt utcai pályáról van szó és a kvalifikációra a lehetőségem mindössze annyi volt, hogy a TT-n vagy az Ulsteren először körbeviszik a pályán az újoncokat megmutatva a kritikus pontokat majd 4 kör a marshall mögött ami egy kontrolált tempó, ahol 5. vagy 6. teligázon jövünk ott csak 3. vagy 4.-ben tudtunk
menni és még volt 4 köröm a kvalifikációra tehát ez alatt kellett betanulnom az egész pályát ami most nem volt túl nehéz hiszen a pálya csak 2.5 mérföld tehát viszonylag rövid de nagyon trükkös.
Az érintési pontok és az ugratók nagyon neheze,k bokrok és fák között kell menni ugyanúgy mint a TT-n. Az azért hiányzott, hogy itt a versenyek előtt nincs warm up, jó lett volna legalább 2 kör ami talán segített volna a még jobb eredmény elérésében. Így csak körről körre tudtam gyorsulni. Sokat dolgozom a motoron én is, ezt tudom, hogy otthon nem nagyon fogják elhinni de alázattal kell lenni a
sport iránt és annak része az is amit soha nem csináltam életemben, a motort mindig kristály tisztára kell varázsolni verseny után , mindig szétszedjük és minden apró alkatrészt el kell mosogatnom, de ha a Ryannnek nem szakad le a keze úgy hogy öt versenyt nyert a hétvégén és ezt csinálja akkor nyilván nekem is kötelességem megcsinálni. Itt minden utcai versenyző tisztelettel van a motorja felé is és a többi versenyző felé is. Egyenlőre úgy érzem még, hogy bár a kawaski nagyon jó de a Cookstown-on a saját suzukimmal gyorsabb tudtam volna lenni hiszen most a motor és a pálya is új
volt nekem.Több ezer néző volt kint, nagyon jó volt ennyi ember előtt versenyezni. A díj amit kaptam nagyon szép és hosszú idő óta ez az első amit én is értékelni tudok és a szakma is egyenlőre itt az angol nyelvterületen. Itt a debütáláson nagyon jól sikerült a hétvége leggyorsabb újonca voltam tele voltak velem az Ír újságok és abban a megtiszteltetésben volt részünk a Ryan-nel, hogy mi vezettük fel és nyitottuk meg az Ulster Strongest Man felvonulását az arénába. Ez ugyan olyan, mint a világ
legerősebb embere verseny csak Észak Ír vonatkozásban. Mi mentünk elöl a Ryan-nel mindketten a saját motorunkkal, utánunk pompom lányok majd a verseny résztvevői.
Most megint nagyon izgulok, mint minden nagy verseny előtt hiszen ezen a hétvégén következik a Tangedree 100 verseny. Keith Amor a Ryan mellett a TT favoritja is jön ide, neki ez az egyik kedvenc pályája. Ők mini TT-nek hívják a pályát. Hát nem egyszerű még így miniben sem. Ez a pálya már 6 mérföld hosszúságú és ugyan úgy csak négy köröm lesz a Marshall mögött menni, hogy betanuljam a pályát és 4 vagy öt kör még a kvalifikáción. Itt nem tudom, hogy lesz-e B verseny, a Cookstown- on 18 futam volt rengeteg kategóriában egymás után reggel 10-től este 6-ig. Az lenne a legjobb ha volna több motorom például a super twin kupában jó lenne a Suzukival menni és valami 600-as motor is jó lenne. Azt már nagyon várom, hogy a saját suzukimmal tudjak menni az IRRC International
Road Racing Cup sorozat csehországi futamán addigra nagyon jó bőrben lesz a suzukim illetve a szövetségből kaptam a hírt, hogy június 8-án a magyar bajnokság folytatódik a Pannónia –ringen.
Már nagyon várom. Most fokuszálnom kell az itteni nagy versenyekre, hiszen csak 4 napot leszek itthon június 14-ig. Visszatérve a Tangedree-re itt halt meg Martin Finnigan barátom aki nagyon nagy reménység volt. A pálya az nagyon trükkös, ma mentem 10 kört kocsival rajta de ez nagyon kevés még az egészhez, hogy átéljem azt, hogy hol van a 4.-5. teligáz mert az autóval nem vághatod le az íveket, szembe jön a forgalom. A pálya nagyon veszélyes tele van borzalmas gyors ugratokkal 4.5. teligázon, 20 méteres röpkedésekkel úgy hogy igazán csúcs formába kell lendülnöm. Remélem, hogy az otthoni szponzor dolgok teljesülnek az ígéretekhez híven és nem maradunk bajban mert ez rányomja a bélyegét a teljesítményemre is. Ezt a két versenyt mindenképpen arra használjuk, hogy
a lehető legjobb eredményt érjem el a NorthWest 200-on illeve a TT-n. Nem véletlenül hívják ezt a pályát a mini TT-nek hiszen ha itt megtaláljuk az optimális futómű beállítást akkor a TT-n sem lehet
gond.
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny