Versenyzőpárosunk sorsa úgy tűnik, ott folytatódik, ahol tavaly, sőt az idei tesztversenyen, Orfűn elkezdődött: a technikai ördöge nem csak üldözi őket, de utol is éri minden alkalommal a Volvo-t...
Laci szerint minden baj forrása az volt, hogy túl jó kedvű volt. A rajt előtt még a reggel, a rádióban hallott slágert énekelgette, és az első problémák megjelenése után sem szívta fel magát túlzottan. És amikor pedig a végső hibát látta füstölögni maga előtt – de ne rohanjunk ennyire előre…!
„A verseny elején teljesen nyugodtak voltunk. Elrajtoltunk, ami után egy olyan hosszú egyenes jött, hogy hatodikig tudtam felváltani. Jött a kanyar, váltottam volna vissza, mikor eltűnt a váltókar: becsúszott a kormánytól a műszerfalig... Csaba kérdezte, hogy hányadikban vagyunk épp, mondtam, hogy ötödikben, mire azt válaszolta, hogy jó lesz az – így is lett, ebben a fokozatban tettük meg a gyors hátralévő részét. De közben azért vicces volt, hogy egy kézzel próbáltam fogni a váltót, eggyel a kormányt, miközben kanyarodtunk. Időnként Csabi átnyúlt, hogy fogja ő a váltót, de akkor meg az történt, hogy kettőt-hármat lapozott egyszerre. Kalandos volt, de végül leértünk a szakaszról.
Kiderült, hogy egy csavar adta meg magát. Gyorsan kerestem a kocsiban egy ugyanolyat: a kuplungból kivettünk egy csavart a váltóba, a kuplungba pedig a taposóból vettünk ki egyet, és azzal megoldottuk a problémát. Úgyhogy ekkor megint nem voltam ideges, bár Csabi kicsit igen, holott eddig mindig fordítva volt... Mindegy, kaptunk Kiss Zsoltitól, a csapatársunktól 50 másodpercet, gondoltuk az még behozható."
"Ekkor jött a második gyors, elrajtoltunk. Éreztem, hogy végre jó a kocsi, de minden porcikája: a rugózás, a hajtás: tényleg minden szuper volt. Szerintem jól is mentünk. Az egerbaktai elágazás előtt éreztem, hogy a bal kanyarokban elúszik a kocsi. Először azt hittük, elmelegedtek a gumik. De az autó elkezdett gyengülni, és mélyült a hangja. Akkor visszavettem a gázból, de akkor már késő volt: kigyulladt az olajlámpa, és füstölni kezdett a motor. Mint kiderült, elfolyt az olaj. Legurultunk az egerbaktai elágba, és onnan sehová tovább. Kiszálltunk, és azt láttuk, hogy az autó jobb oldala egy merő olaj volt. Az olajhűtő lyukadt ki, ott folyt el minden: valószínűleg anyaghibás volt. A motor csapágyas lett, úgyhogy azokat cserélni kell, és valószínűleg a főtengelyt is.
Hiába készültünk fel tökéletesen, nagyon jó lett az autó, ezt nem tudtuk volna kiküszöbölni: nem volt rajta sérülés, nem ütöttük meg, hanem egyszerűen elfáradt az az alkatrész..."
"Kicsit szomorúak vagyunk, de megint csak az lesz, hogy összerakjuk a kocsit, felkészülünk Ózdra – ami mondjuk az egyetlen verseny, ahol eddig sosem értünk célba.. Remélem, most fordul a szerencse! Csabi egyébként megnyugtatott: ha öt versenyt megnyernünk, és a Kiss Zsoltiék másodikak, akkor is van esélyünk a bajnoki címre. Optimista fiú, ezért ül mellettem...
Úgyhogy erre az évre a hibázási lehetőségeket ellőttük, mert nagyon erős lett a kategória – a tavalyi 5-6 pároshoz képest most 18-an vagyunk. Most már észnél kell lennünk.
A készüléssel nem lesz gond: két hét múlva Székesfehérváron lesz egy nyílt nap a Volvo Ivanics kereskedésben, ahol - úgy, mint tavaly - autóztatni fogok rajongókat, úgyhogy addigra már nem lehet gikszer.”
Addig is hamarosan jön a fiúk történetének harmadik része, és a nyílt nap részleteiről is jönnek az információk.
Találkozzunk ott is!
A képeket DuEn és ifjabb Ivanics Lali készítette, további fotókat pedig a versenyről például ide találhatsz.
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny