A felkészülés és az előkészületek rendben zajlottak, pénteken érkeztünk meg a verseny helyszínére. Mivel még soha nem versenyeztünk ezeken a pályákon, nagyon vártuk már a küzdelmet, hiszen kategóriában és az abszolútban is esélyesek voltunk.
Szombaton az átvételek után a pályabejárás rendben ment, (egy kicsit feszített időtervvel) de eközben a szervizben kiderült, hogy a versenyautónak gondjai vannak a benzinnyomással. A szervizes kollégáink szombat estére kijavították a hibát, azzal a tudattal, hogy minden rendben van, készültünk a vasárnapra.
Vasárnap kellemes időben rajtoltunk, minden adott volt a jó eredmények eléréséhez. Az első gyorsaságit (Optima) Kassa városában rendezték egy kör jellegű szakaszon, ahol is már jelentkeztek a problémák: a benzinnyomás borzasztóan megnőtt, ezáltal az autó veszített teljesítményéből, nehezen tudtuk teljesíteni a prológ jellegű gyorsaságit. Kategória 5. időt autóztunk.
Ezután következett a Peva gyorsasági a maga 23 km-ével, de előtte etapon benzinnyomás-szabályzót cseréltünk, hátha megjavul a nyomás problémánk. Reggel a szervizben úgy határoztunk a csapattal, hogy a közepes keménységű gumikat tesszük fel, bízva abban, hogy a hosszú gyorsaságin az erdő részeken sem fog elmelegedni a gumi. Rosszul döntöttünk! A gyorsasági kb. 10 km-nél már a gumik nem működtek, túlmelegedtek és veszítettek tapadásukból, ráadásul a váltókar is eltört 4. sebességi fokozatnál nem tudtunk feljebb kapcsolni. Ezen a gyorsaságin kategória 3. időt sikerült összehozni, abszolútban pedig már több mint 50 mp hátrányban voltunk.
Bosszúsan érkeztünk meg a 3. gyorsaságira (Xiqio), ami már a pályabejáráskor bizonyította, hogy nem lesz egyszerű menet! A rajt után a rengeteg autó az árokban, felhordások a kanyarokban nem könnyítette meg dolgunkat, ráadásul a sebességváltó már szinte használhatatlan volt. Már több mint egy perces hátránnyal érkeztünk meg a szervizbe az abszolút értékelésben, kategóriában feljöttünk a 2. helyre.
A szervizben a fiúk kitettek magukért: megjavították a benzinnyomást, megoldották a váltó problémát, és felkerültek a kemény keverékű Pirellik is.
Újra a Peva gyorsasági következett, 23 km-el. Az autó már fantasztikusan működött (hála a szervizcsapatnak) a gumik sem melegedtek fel és rögtön sikerült egy abszolút 1. időt mennünk! Jó érzés volt úgy versenyezni, hogy az autó hibátlan volt és csak arra kellett koncentrálnunk, hogy pontosan és gyorsan menjünk.
Kategória 2., és abszolút 4. helyen érkeztünk meg az utolsó gyorsaságira, de nem tudtunk javítani a helyezésen Tiszta problémamentes gyorsasági volt, nincs mit szépíteni: egy kicsit bealudtunk rajta.
Összességében jó verseny volt, de a vasárnap reggeli problémák rányomták a bélyegüket az egész versenyre, hiszen a hibák miatt akkora hátrányt szedtünk össze, hogy a nap végéig nem sikerült ledolgozni, bármilyen jól is működött a technika. Azt a következtetést kell levonnunk, hogy az utolsó megmérettetésre felkészültebben kell megérkezünk. Ennek helyszíne: a Mecsek rally!!! Nagyon várjuk ezt a versenyt, hiszen nagy kihívás lesz éjszaka versenyezni, nem beszélve arról, hogy az Árpádtetői gyorsasági a kedvenceink közé tartozik, és ezt ráadásul este kell teljesítenünk.
Köszönjük támogatóinknak:
Balogh Autóházak Kft.
Ivanics Csoport
Perfekt-Building Ép-Ker Kft.
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny