Nagyon vártuk az utolsó futamot, hogy egy jót meccselhessünk a többiekkel. Szombaton reggel átvettük az itinert és felírtuk a pályákat. A leghosszabb gyors a királdi volt aminek örültünk mert sikerült korábban tesztelni rajta egy picit, bár akkor esős körülmények között. A másik két szakasz ismeretlen volt számunkra, főleg az utolsó ígérkezett komoly kihívásnak a változatos és helyenként murvás részekkel. A sajókazai pálya pedig nagyon csúszós volt, úgyhogy nem tűnt könnyű feladatnak. Majd utána délután megcsináltuk a gépátvételt és betettük az autót a parc fermébe. Este próbáltunk egy picit lazítani és vártuk a reggeli rajtot.
Vasárnap kora reggel elfoglaltuk a helyünket a szerviz parkban, majd elmentünk és kihoztuk a parc ferméből az autót. Nehezen kezdődött a verseny mert az autó alig akart beindulni, nem nagyon tetszett neki a hideg idő. A reggeli 15 perces szerviz után 7 gyorsasági várt ránk 74 km versenytempóban és közel 320km volt az össztáv amit meg kellett tenni. Az első gyorson próbáltunk bekezdeni, de nem úgy sikerült, ahogy szerettük volna. Az élmezőny nagyon gyorsnak bizonyult így aztán próbáltuk mi is felvenni a tempójukat. Az autónk az első kör folyamán jól működött, a futómű volt talán egy kicsit túl pattogós ami miatt helyenként le akart esni az útról az autó. A szervizben a fiúk átnézték és mentünk tovább a második körre. Kategória 3. időt autóztunk végig, az abszolútban pedig próbáltunk feljebb jönni egy picit. Királdon a második körben már sikerült egy abszolút 4. időt is futni aminek már jobban örültünk. Aztán jött ismét a rövid sajókazai korcsolyapálya ami inkább túlélős volt. Majd a felsőkelecsényi gyors egy baleset miatt sajnos elmaradt, így máris az utolsó lámpafényes szakaszon találtuk magunkat. A mécseseink szépen világítottak, de azért jól jött volna egy két nagyobb reflektor még. Most aztán igazán itinerből versenyeztünk, bízva abban, hogy tényleg jól írtunk fel mindent. Egy abszolút 3. időt sikerült elérnünk ami biztató volt, majd igyekeztünk a céldobogóra, hogy minél előbb beérjünk a díjátadóra. Visszafelé menet az etapon néztük az időeredményeket, hogy mit mentek a többiek, majd azt vettük észre, hogy az utolsó gyors egy picit átrendezte a mezőnyt a végére. Szauer Gergőék sajnos nekimentek egy guminak és kiállni kényszerültek, Neukircher Andrisék pedig kikéstek és büntetést kaptak. Így a verseny végére sikerült a kategóriánkban és az abszolútban is a második helyre felérnünk. Minket is meglepett egy picit, de nagyon örültünk neki. Nagyon jól éreztük magunkat és az eredmény tekintetében is elégedettek voltunk a hétvégével. Sikerült egy jó kis versennyel zárni a bajnokságot.
Gratulálunk a többieknek és köszönjük a jó motort Orbán Norbinak, továbbá a segítséget a szervizcsapatnak (Köszi Adri, Laci, Ádám, Csabi, Fercsávó) és a támogatóinknak:
IT’S LOGISTICS, Ventil Épületgépészeti Kft. www.ventil-team.hu, IT-PNG System Kft. Business Solutions Hungary Kft, Agrihő Energia Kft.; Szitár-Net; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft., www.ivanics.hu;
Külső videónk:
https://www.youtube.com/watch?v=Cojijo5On1g
Belső videóink:
https://www.youtube.com/watch?v=IclmYD1X5hE
https://www.youtube.com/watch?v=T3DnZy3oFkY
https://www.youtube.com/watch?v=7DRJKBSTqAg
További képekért, videókért gyertek és csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!:
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny