Idei első futamgyőzelem Miskolcon!

Molnár Tamás | 2019.05.02. 19:56

Ahogyan az lenni szokott, április utolsó hétvégéjén rendezték meg a Miskolc Rallyt, ami idén már a 25. születésnapját ünnepelhette. Sajnos a megszokott navigátorunk, Molnár Tomi nem tudta vállalni a navigátor szerepet, így Balázs, Feri testvére ült be újra a "jobb1"-be. Nagy örömünkre elkészült az új dekoráció az autóra a verseny előtt, így végre a teljes pompájában állhattunk a rajtba. A Srácok nagyon sokat dolgoztak a verseny előtt az autón, hiszen sok olyan kis apróságot kellett kiküszöbölni ami az előző futamon nehezítette a versenyzésünket. Az alázatos munka meghozta a gyümölcsét, és egy "top" autóba ülhettünk be. Ezúton is köszönjük szépen nekik a segítséget!

Az első versenyünk az új VFTS-sel!

Molnár Tamás | 2019.04.08. 14:17

Nagyon vártuk már az Egri megmérettetést a vadonatúj autóval! Az új autó nagyságrendileg 5 hónap kemény munka után készült el. Ennek köszönhetően egy igazi vérbeli versenyautóval, egy VFTS-sel vághattunk neki az új bajnokságnak. Az egri Dobó téren kezdhettük meg az új szezont rengeteg néző előtt. A csapat nagyon sokat dolgozott, hogy a kezdésre minden összeálljon, ennek köszönhetően sikerült egy jól felkészített és szép autóval nekivágnunk a futamnak. Az előzetes nevezési listák alapján jó kis verseny ígérkezett és erős mezőny gyűlt össze az évadnyitóra!

A mikulás rallyn zártuk az évet!

Molnár Tamás | 2018.11.13. 10:56

December 9-én rendezték meg a szokásos murvás mikulási versenyt, ami az év utolsó versenye volt a számunkra! Az utolsó bajnoki futamot követően volt mit tenni az autón, de a fiúk jól felkészítették a hétvégére. Szombaton reggel elindultunk, hogy mielőbb meg tudjuk kezdeni a szükséges teendőket és a pályák feldolgozását.

Kemény küzdelem a szezonzáró Nyíregyháza rallyn!

Molnár Tamás | 2018.11.13. 10:56

November elején rendezték meg az új nyíregyházai versenyt, ami nagy kihívás volt a számunkra! Rengeteg versenykilométer és etap várt ránk egyaránt. Sűrű volt a program de a fiúk gyors munkájának köszönhetően egy jól felkészített autóval vághattunk neki a hétvégének. Szerdán reggel elindultunk, hogy mielőbb meg tudjuk kezdeni a pályák feldolgozását. Eléggé fárasztó volt mert 9 különböző gyorsasági várt ránk. Voltak teljesen új pályák is amiken még sohasem versenyeztünk, így ezekre próbáltunk jobban koncentrálni. Csütörtökön délelőtt aztán megcsináltuk az adminisztratív teendőket és a gépátvételt majd ezt követően beraktuk az autót a Parc Fermébe. Pénteken részt vettünk a shakedownon, hogy egy picit tesztelni tudjunk. Ezután este egy szuperspeciál gyorssal megkezdtünk a hétvégét. Bemelegítésnek jó volt próbáltunk a nézőknek is kedvezni amennyire csak tudtunk és sikerült megnyerni.

Mecseki győzelem egy kemény küzdelemben!

Molnár Tamás | 2018.10.16. 14:24

Október közepén rendezték meg a várva várt mecseki versenyt, ami mindig nagy kihívás a számunkra! Sűrű volt a felkészülés, de a fiúk gyors munkájának köszönhetően egy jól felkészített autóval vághattunk neki a hétvégének.

Felemás verseny Ózdon és Salgóban!

Molnár Tamás | 2018.09.10. 12:02

A nyári szünetet követően szeptember első hétvégéjén rendezték meg a soron következő ózdi és salgótarjáni közös rendezésű versenyt! A fiúk nagyon alapos munkájának köszönhetően egy nagyon jól felkészített autóval vághattunk neki a hétvégének. Csütörtökön korán reggel indultunk útnak, hogy minden pályát megfelelően fel tudjunk írni és be tudjunk járni. Fárasztó nap volt és a pénteki napra is maradt még bőven feladat. Próbáltunk figyelni arra, hogy egy nagyon pontos és jól átlátható itinert írjunk, ami alapján majd a leggyorsabbak tudunk lenni. Pénteken délelőtt a gépátvételt követően beraktuk az autót a parc fermébe, majd este köröztünk egy jót az ózdi salakpályán.

Az első kategória győzelem az ORC-ben Veszprémben!

Molnár Tamás | 2018.07.12. 13:30

Július első hétvégéjén rendezték az év másik murvás versenyét a Veszprém környéki pályákon. A fiúk elvégezték a szükséges módosításokat és felkészítették az autót a várható kemény körülményekre, majd csütörtökön a futóművet is sikerült beállítani a veszprémi talajra.

Pénteken korán reggel indultunk útnak, hogy a reggeli adminisztratív teendőket és a gépátvételt időben abszolválni tudjuk. Miután beraktuk az autót a parc fermébe nekivágtunk a pályák bejárásának és felírásának. Minden pályán csak 3 alkalommal lehetett körbemenni, ezért próbáltunk nagyon figyelni az apró részletekre is és hogy minden fontos információt megfelelően feldolgozzunk, ami érdekes lehet a versenyen.

Kiemelt bejegyzések

Veszprém Rallye a nyári hőségben!

2017.07.14. 11:48

Az első Murvás verseny!

2017.05.26. 13:37

Május 11-én családi nap az Ivanics Csoportnál!

2013.05.02. 15:28

Ivanics Nyílt Nap

2011.04.28. 10:12
Címkefelhő
Legfrissebb hírek

Újra pályán!

2019.11.15. 21:00

Nagy örömünkre sikerült elkészülnünk a Volvonk tervezett, szükséges javításával. Hosszú ideig tartott és költséges is volt, de a megbízhatóság érdekében jó munkát szerettünk volna végezni. Ezt az elmúlt két hétben két versenyen is próbára tettük. Az első egy órfűi tesztverseny volt, ahol szerettük volna kipróbálni az autót a következő héten rendezett Nyíregyháza Rallye előtt.

Nehéz időjárási körülmények a Zemplénben

2019.11.12. 21:44

Az előző év után idén is késő ősszel rendezték meg a II. Nyíregyházi Rallyet mely egyben ERC (európai bajnoki futam) az I. Rally Hungary is volt. Örömünkre szolgált, hogy ugyan azokon a pályákon és ugyanazt a versenytávot kellett teljesítenünk, mint az ERC-ben induló versenyzőknek. Így hozzájuk is tudtuk a gyorsaságunkat mérni, hogy hova is lenne elég abban a mezőnyben :) Szerintünk helytálltunk :) De erről majd később...

A felkészülés alatt tudtuk, hogy egy nagyon hosszú, valamint az idei év legnehezebb versenyén fogunk részt venni. Több mint 212 versenykilométer illetve több mint 1000 kilométer össztáv, több 20 kilométer feletti gyorsasági. Igyekeztünk ehhez mérten is felkészülni és a versenyautót felkészíteni. Több apróbb dolgot is orvosolni kellett, de a srácok ügyesen és időben elkészültek vele. Nagy elánnal érkeztünk, hiszen az ORC 2WD kupa éves megnyerésére még maradt egy kis esélyünk, ehhez az kellett, hogy a maximálisan megszerezhető összes pontot elhozzuk Nyíregyházáról. A szerdai és a csütörtöki napon került sor a pályajárásra, melyet időben és pontosan fel tudtunk dolgozni. Sajnos folyamatosan esett az eső és körről körre lehetett látni, ahogyan a pálya egyre rosszabb állapotba kerül. Tudtuk, hogy nagyon felhordásos, sáros és csúszós utakra számíthatunk. Pénteken az adminisztratív dolgokkal kellett foglalatoskodni, este pedig készülhettünk a rajtdobogóra a nyíregyházi főtéren illetve az első gyorsaságira melyet a Rabócsiringen rendeztek meg. Lámpafényes szinkronpályán kellett kettő kört kellett teljesítenünk Máriapócson. Hatalmas élmény volt ekkora közönség előtt "hazai pályán"! A rajt előtt azt beszéltük, hogy emlékszünk a korábban itt megrendezett szinkronpályás prológra, első gyorsaságira, és, hogy 15 évvel ezelőtt csak néztük, most itt vagyunk és minket néznek. :) Életünk egyik legmeghatározóbb élményét élhettük át, fantasztikus volt.

Csúszkálás és maximális pontszám a Mecsekben

2019.10.15. 21:15

Mint ahogy az minden évben lenni szokott, idén is az ősz közepén rendezték meg immáron az 53. Mecsek Rally Pécs és környékén. A felkészítése az autónak egy kicsit nehézkes volt, az utolsó pillanatban találtunk egy hibát ami nagyban befolyásolta volna a versenyünket, de szerencsére a szervizes csapat megtalálta és gyorsan orvosolni is tudta. Idén szerdán kezdtük el a pályák feldolgozását, hiszen már csütörtökön este prológ és pénteken, szombaton már a verseny zajlott.

Összesen 6 különböző szakaszon rendezték meg a versenyt, pénteken 2-szer 3 gyorsasági és szombaton is 2-szer kellett másik 3 szakaszt teljesíteni. Szerdán a pályák felírása gyorsan és gördülékenyen ment szép őszies időben, ennek módja és rendje szerint fel is dolgoztuk azokat, viszont csütörtökön egész nap esett az eső. A prológ is esőben zajlott, csúszkálással... Nagy örömünkre szolgált, hogy az ilyen makacs idő ellenére egész sok Lada fanatikus is kilátogatott és őrjöngve biztatott minket, hogy minél látványosabban autózzunk. Reméljük sikerült kiszolgálni Őket :).Tudtuk, hogy a gyorsaságikon a körülmények nagyban megváltoztak, hiszen az erdős szakaszokon a sáros kanyaroknak esélyük sem volt felszáradni egy délelőtt alatt. Ennek tudatában nedves útburkolatra alkalmas gumikat választottunk, hogy minél gyorsabbak tudjunk lenni. Az első kör első gyorsaságiját szenvedve és nyögvenyelősen sikerült teljesítenünk, a körülmények sokkal rosszabbak voltak mint amire számítottunk. Sokkal nagyobb sár fogadott minket, még olyan kanyarokban is, ahol elképzelni sem tudtuk. Kanyarsebességünk szinte nem volt, hiszen ahogy egy kicsivel nagyobb tempót próbáltunk menni, azonnal estünk le az útról. A kigyorsításokra is nagyon oda kellett figyelni. Volt aki hókocsikázáshoz hasonlította a szakaszt :) Viszont ez a rally, ez a szépsége, ezért csináljuk, alkalmazkodni kell a körülményekhez, és az a leggyorsabb akinek a legrövidebb idő alatt ez sikerül :) Ha csúszik akkor mindenkinek csúszik ;) A szakasz elején egy nagyon szűk terelő túl gyorsan közeledett, nagyon csúszós volt, és sajnos meg is forogtunk benne, egy guminak neki is mentünk ami miatt 10 mp büntetést kaptunk. A büntetés nélkül, amit később írtak "jóvá", a kategória 2. helyén sikerült teljesíteni a szakaszt. A második gyorsaságit egy baleset miatt eltörölték. A harmadik gyorsaságin viszont a puha gumink egy kicsit elmelegedtek már a gyors első pár kilométerében, így nem tudtunk olyan időt autózni amit szerettünk volna. Sajnos itt is összeszedtünk egy kis hátrányt ami eléggé frusztráló volt.

Ivanics sport rss Ivanics sport email Ivanics sport Facebook Ivanics sport Buzz

Oszd meg ezt a lapot barátaiddal! (http://life.ivanics.hu/sport_blog/)