Mielőtt belecsapnánk a 2022-es versenyeitekbe, amit együtt vittetek véghez mesélnétek az eddigi versenyzésetekről?
Jobbágy Péter: A benzingőzzel már régebben megfertőződtem, de igazán 2010-ben kezdtem a versenyzést. Amatőr versenyeken indultam Miskolc közelében, majd az RTE és BAZ Rally Sprint Bajnokságban. Később a Rally2-ben sikerült versenyeznem. Kategóriabajnokként remekeltem többször, majd sikerül megnyerni a BAZ RallySprintet és Rally2 abszolút második helyezést elérni. Mindig Ladával versenyeztem.
Búzás Róbert: Ha jól emlékszem 2011-ben kezdtem el navigálni a BAZ Rally Sprint bajnokságba Orosz Ferenc oldalán, ahol Jobbágy Péter által használt elkoptatott slikkekkel próbálkoztunk kisebb nagyobb sikerekkel. 2012-ben egy nagykállói rally sprinten ültünk össze először Péterrel, verseny előtti csütörtökön döntöttük el, hogy elindulunk, ahol sikerült kategória 1. helyet megszereznünk. Navigáltam egy egy versenyen, rally sprinten Ruszó Krisztiánnak, Tamás Gyulának, és Bernáth Balázsnak, eddigi alkalmak során csak Ladákban navigáltam. 2012 szilveszter rallyján összeültem Ruszó Krisztiánnal egy futam erejéig. 9 év kihagyás után egy horgászat közbeni beszélgetés után döntöttük el Péterrel, hogy elindulunk a 2021-es szilveszter rallyn Bodogán Ferenc jóvoltából és segítségével, ahol az amatőr kategória Lada kupa és H2 1 helyezését sikerült megszereznünk. Ebből az eredményből felbuzdulva elkezdtünk dolgozni a 2022-es év előkészítésén. Támogatóink, barátaink jóvoltából sikerült összeraknunk a 2022-es rally bajnoksághoz elegendő hátteret és Péter régi kocsiját előhúztuk a garázsból hosszú pihenő után.
Ha már kiveséztük a múltat, a jelenlegi versenyautóról kaphatnánk pár nem szupertitkos infót?
Jobbágy Péter: azzal az autóval versenyzem, amivel 6 éve abba hagytam, tehát régebbi technika, nem változtattam rajta.
Prológgal vette kezdetét a barcika rally, ahol kategória ötödik időt autóztatok. Szeretitek a salakpályás körversenyt?
Jobbágy Péter: Nagyon szeretek salakon, murvás talajon versenyezni, de itt nem az idő a lényeg, inkább keresztbe autózom
Búzás Róbert: Eddig még sosem volt részem a salakon való körözésben, mindig csak külső szemlélő voltam, de nagyon jó volt ennyi néző előtt autózni. Úgy érzem Péter hamar ráérzett a salakra és elég látványosan terelte az autót.
A Kazincbarcika Rali a P12 kategóriában tizenkilencen álltatok rajthoz. Autóztatok negyedik időt is a Teresztenyei elág. – Imola gyorson. Ennyire bejött ez a szakasz nektek?
Jobbágy Péter: Több év kihagyás után még vissza kell rázódni az idővel való versenyzéshez és az autón is van még mit fejleszteni, de azon a gyorson sikerült elég jól letalálni, tetszett a szakasz.
Búzás Róbert: Igen, a 3-as gyors az nagyon tetszett, pedig változatos, sokszor csúszós aszfalttal találkoztunk. Az első körre a Pirelli RK7-es gumijaival jöttünk ki, és ezzel teljesítettük az első 3 gyorsot, úgy látszik megfelelő volt rá. A következő körre keményebb gumikra váltottunk, érzésre jobb volt a tapadás, de az 5-ös gyors végén volt egy megforgásunk, az autó jobb eleje hozzá is ért a szalagkorláthoz. Így a 6-os gyorsot már kuplungproblémákkal kellett teljesítenünk. A kuplungunk folyamatosan csúszott, ami már az előző etapon jelentkezett, próbáltunk rajta javítani, de nem sikerült 100%-osan. Szerencsére ezen gyors után következett a szerviz, ahol sikerült 20 perc alatt kuplungot cserélnünk, köszönet a szervizeseinknek, Herczeg Lackónak, Tamás Gergőnek, Kovács Marcinak és Vizelli Karcsi szerelőinek, mert nélkülük nem sikerült volna.
Hét gyors adatott meg a kilencből számotokra sajnos. Mi is történt, hogy a célceremónia nélkületek zajlott le?
Jobbágy Péter: Sajnos elektromos probléma miatt nem tudtuk tovább teljesíteni a versenyt
Búzás Róbert: A hetes gyorsot még teljesítettük, de a 8-as gyors közepénél a körforgalom előtt megállt az autónk, ott próbáltuk orvosolni a problémát, üzembe helyeztük a tartalék gyújtótrafót, sikerült az autót újraindítani de a körforgalom utáni következő kanyarban az autónk ismét megállt. Így kényszerültünk kiállni, leadni a menetlevelünket. A pálya széléről néztük végig a versenyt, és ahogy lement a mezőny az autó újraindult és külső segítség nélkül jöttünk le a pályáról, mint utólag kiderült az ac pumpánk hibásodott meg.
Összességében mikét értékelitek a versenyt?
Jobbágy Péter: Összességében nagyon élveztük a versenyt, az időjárás kicsit meleg volt, de igyekeztünk minél közelebb kerülni a helyi ladások idejéhez. Míg versenyben voltunk, egy kuplungot cserélt a szerviz, de amíg mentünk addig rendben volt minden.
Búzás Róbert: Összességében a verseny tökéletes volt, néhol részben rövidek voltak az etapidők, sietni kellett ne késsünk ki. néhol meg túl hosszúnak bizonyult, de összességében ez volt a kisebb probléma. A nagyobb az volt, hogy nem értünk végig.
Dobogó Pécsen
Június utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon negyedik bajnoki versenye a Mecsek Rally! A rendezvényt nagyon izgatottan vártuk, hisz navigátorunk Sántha Zoltán hazai versenye volt ez. Az által és a családja által nyújtott vendéglátás fantasztikus volt, köszönjük szépen!
A versenyt már szerdán megkezdtük a pályák feldolgozásával. Nagy örömemre rengeteg erdei szakasz került kijelölésre, melynek feldolgozási mindig nagy gondosságot és odafigyelést igényel. Szerintem sikeresen teljesítettük és elégedetten zártuk a pályák feldolgozását.
A Dunakanyari célba érkezést most egy kicsit felülmúlva a dobogós hely egyikét tűztük ki célul. A pénteki pályákat tekintve minden esélyünk megvolt, hisz a számomra nagyon kedves szűk és második körre sötét gyorsaságik voltak. Az első kört a kategória 2. illetve az abszolút 4. helyén zártuk. A szervízben felkerültek a lámpák és támadtunk újra. A 3. gyorsaságin egy bal 3 kanyar kijáratán megcsúszott a kocsi hátulja és az árok beszippantotta. Sajnos önerőből nem jött ki ezért a nézők segítségére szorultunk. 1,5 perces várakozást követően a nézők sikeresen kiraktak az útra és tudtuk folytatni. Az esti parc fermébe kategória 4. és abszolút 9 helyen foglaltuk el.
A szombati napon újult erővel támadtunk melyet a 2 gyorsaságiig élveztünk, mert a célban már furcsa libegésre lettünk figyelmesek. Sajnos a hátsó híd felfüggesztés eltört és csak etap tempóban tudtuk teljesíteni az utolsó szakaszt. A fiúk a szervízben orvosolták a problémát és az utolsó 3 gyorsra tökéletes autóval tudtunk támadni! A délutáni 3 gyorsaságiból 2 őt meg is nyertünk mely a plusz pontokat hozott a konyhára. Az eredményeinkért megérdemelt kupákat a Pécs főterén vehettük át impozáns környezetben sok látogató alőtt
APécsi lendületet szeretnénk tovább vinni a következő futamra, melyhez mi a csehországi Zlin városában megrendezésre kerülő Barum Rallyra tettünk.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu;
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Május utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon harmadik bajnoki versenye a váci Dunkanyar Rally! A 3 napos verseny rengeteg szépséget és rejtett akadályt tartogatott. Az útvonal a már túrából jól ismert 2 gyorsaságit is tartalmazott! a másik kettő peddig az újdonság erejével hatottak! A sejcei pálya kivételével mindegyik tempós jó minőségű szakasz volt. Itt tényleg az nyer aki el meri vállalni és tempósan letolja
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz az idei évben 2 motort is veszítve már nem lehetett más célkitűzés. A versenyt megelőző hetekben volt is sürgés forgás, hiszen Kormos Ádi nem vállalta a közös munkát velünk, így új motor építő után kellett néznünk! Szerencsénkre Gondi Péter elvállalta felkérést és belevetette magát a munkába. A cél egy stabil müködés elérése egy gyári motorból. A motor lelke a főtengely gépműhely által ellenőrzésre került és a Péter összefűzte és a rendelkezésünkre bocsájtotta beépítésre. Ezt követően a motor programozása kapta a fő szerepet, amit Peti zökkenőmentesen abszolvált! Ezúton is köszönöm a segítségét.
A szombat délután kezdődő verseny 4 gyorsasági szakasz egymás utáni teljesítését takarta.
Az első gyorsasági feléig gondmentesen autóztunk, majd ránk íjesztett a technika! 6-ik sebességi fokozatban közel 8000es fordulatszámnál olyan rezonancia keletkezett, hogy azt hittük, hogy felrobban valami. Innentől kezdve lassítás és 5 végsebességen autózás.
Az esti szervízben sajnos nem találtuk meg a hiba igazi okát, de sikeresen egy napot teljesítve boldogan térünk haza pihenni, hogy a vasárnapi versenynapra kipihenten érkezzünk!
A második nap tovább kísért minket a végfordulati remegés, de több eseteben fog összeszorítva tereltük az autót egyre közelebb a célhoz! 3 kör teljesítése egy ilyen zavaró hibával nem volt egyszerű de szerencsésen megoldottuk A vasárnapi tempónk már egész jól volt a végsebességet leszámolva. Minden gyorsasági szakszon tudtunk gyorsulni magunkhoz képest ami mindenképpen bíztató! A végeredmény szerencsésen alakult számunkra, hisz a kategória 2 2WD 3. heylén felyeztük be, amit a kategóri powerstage győzelme koronázott meg! Ezzel végre mi is pontokat szerezünk a bajnokságban és végre mi a nevünk mellett is értékelhető verseny van az eredményjelzőn!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=179&ert=ORCA&go=P13&s=-10
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
A bajnokság következő versenyét nagyon vártuk, hiszen számunkra közel, Egerben került megrendezésre. Szombaton egy szuperspeciállal kezdtünk, majd a következő nap mèg hat gyors állt előttünk.
Az első gyors délután rajtolt, elég rövid szakasz volt, de sok ember állt a pálya szélén, ez mindig motivál minket, az autónk pedig jól működött, így sikerült jól kezdenünk.
Vasárnap jól ébredtünk, nagyon tetszett az első gyors, igyekeztünk gyorsabbak lenni, mert szorosak voltak az eredmények a kategóriánkban. A következő gyorson kicsit el melegedett a gumink, de nem éreztünk benne hibát és elég látványosan is autóztunk.
A negyedik gyors kicsit izgalmasra sikerült, hozzá értünk egy lassítóhoz, ezért bezsebeltünk egy 10 másodperces büntetést. Továbbá az egyik kanyarban hibáztunk és két felnink is megsérült, így etapon kereket cseréltünk.
A többi gyors hibamentes volt, nagyon élveztük a gyorsokat. A verseny végéhez közeledve elkezdett cseperegni az eső, de ez nem jelentett problémát.
Továbbra is a joker motorral teljesítettük a versenyt, örülünk, hogy sikerült újra célba érni. Lada kupában megszereztük a harmadik helyet, kategóriában pedig az ötödik helyen végeztünk.
Reméljük a következő versenyen már az új motorral tudunk indulni és szeretnénk gyorsulni magunkhoz képest is.
Köszönjük a segítséget Bodogán Feri barátunknak, Orbán Norbinak, a családunknak, a szurkolóknak és támogatóinknak:
Ivanics csoport (Ivanics Kft.).
Orbán Motor
Mzs-épszolg Kft.
Borsod Háztető Kft.
Germán-Trans Kft.
Luterán Gépész Kft.
Micorex TH Kft.
Orto-ex gyógyászati segédeszközök Kft.
Charlie Hűtő Kft.
Charlie Transport Kft.
Deluxe gumi és autószervíz
T-Rex mobil gumiszervíz
Flamesco-Bau Kft
Flotta Gumiszervíz Kft.
Kajuha Autófényező és Kereskedelmi Kft.
Boldogkői Fiaskó!
Április utolsó előtti hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon második bajnoki versenye Boldogkőváralján! A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében a Túrából már jól ismert Meszes Rakacai gyors elményözönt hozott számomra. A klassszikus tempós Hernádvécsi gyors pedig a tökös emberek pályájaként ismert!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz a salgótarjáni kavics által tönkrement motorunkat az utolsó pillanatban tudtuk megjavítani! . A reggeli első kört sikeresen teljesítettük vizes gumikkal, természetesen száraz aszfalton Az első gyorsot kicsit elóvatoskodtam mert 18 kilóméteren azt gondoltam, hogy nagyon kell spórolni a gumikkal. A gyors végén látva, hogy nem okoztam nagy kárt a gumikban, eldöntöttem, hogy a másik kettőt letoljuk ezerrel. A Kör végére örömmel konstatáltuk, hogy a kategória élén fordulunk. Felemás érzésekkel érkeztünk a szervízbe, mert a 3. gyorsaságin én olajnyomás gyengülést vettem észre. Sajnos nem véletlenül.
A Szervízben mindent elkövettünk, hogy feltárjuk az okát de tanácstalanok voltunk. Megegyeztünk, hogy egy közepes tempóval ovva a motort és minden műszert figyelve folytatjuk. Ekoor jött a nagy meglepetés. A motorunk nem csapágyasodott l, hanem egyszerűen kiköpte az oldalán a hajtókart Egyszerűen felrobbant
A probléma okát már itthon keressük, de jelenleg tanácstalanul állunka történtek után! ,
Sajnos az anyagi kár jelentős és veszélybe került így a következő versenyen való szereplésünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=177&s=34&ert=ALL&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Hoztunk nektek egy salgótarjáni belsőt! Jó szórakozást!
www.youtube.com/watch?v=-INtFcSENGc&t=127s
Salgói kavicsok!
Március utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon első bajnoki versenye Salgótarjánban! A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében két klasszikus tiszta széles pálya került megrendezésre. Az egyik a híres Cered-Zagyvaróna, a másik a Kazári gyors. A legnagyobb kihívást a murvás, felhordásos, fakitermelésről az út szélén hagyott farönkös pálya adta.
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, melyet egy fokozatosan gyorsuló tempóval szerettünk volna fűszerezni. A reggeli első kört sikeresen teljesítettük, de természetesen volt benne kaland bőven. Sajnos az egyes gyorson hozzáértünk egy lassítóhoz, melyet 10mp büntivel jutalmaztak! A 2. gyorson egy múrvás terelőben sikerült beforogni és lefulladni! Az újraindítás nehezen sikerült így maradt bent 20mp. a 3. gyorson ritmusos kiegyensúlyozott vezetést követően 1 tized másodperc hátránnyal a 2. legjobb ladásként fejeztük be a gyorsaságit!
Az első kört követő szervízben minden rendben találtak a fiúk és engedtek útunkra.
A kazári 4. gyors már szinte tökéletesen sikerült és sikerült a legjobb ladás időt futni. Ennek nagyon örültünk
5. gyors a fekete leves: Sajnosa gyors közepén a motor le háromhengerezett. A gyorsasági további részét etap tempóban teljesítettük és a szakasz végén feladtuk a versenyt.
A probléma okát már itthon kerestük meg, ami egy szelep leszakadása okozott.
Sajnos az anyagi kár jelentős és veszélybe került így a következő versenyen való szereplésünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
inline erdmény: rallylive.hu
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Újabb győzelem Pécsen
Június utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon harmadik bajnoki versenye a Mecsek Rally! A rendezvényt nagyon izgatottan vártuk, hisz személyes kedvenc versenyünk ez.
A versenyt már csütörtökön megkezdtük a pályák feldolgozásával. Nagy örömemre rengeteg erdei szakasz került kijelölésre, melynek feldolgozási mindig nagy gondosságot és odafigyelést igényel. Szerintem sikeresen teljesítettük és elégedetten zártuk a pályák feldolgozását.
Az Orc abszolút dobogós hely egyikét tűztük ki célul. A szombati pályákat tekintve minden esélyünk megvolt, hisz a számomra nagyon kedves szűk és erdei gyorsaságik voltak. Az első kört az ORc abszolút 2.. illetve a kategória 1. helyén zártuk
A vasárnapi napon újult erővel támadtunk melynek célja a pozíciónk megörzése volt! Kellemes meglepetésre Hinger Dávid kategória társunk tudta tartani velünk egy két gyors ereéig a lépést így a kategóri és 2WD kupa is izgalmas volt. Sajnos a többi kategória társa percekkel elmaradt így Őket a második nap már nem kellett figyelni! Örömteli érzés volt továbbá, hogy a 2 kerék meghajtású Peugeot kupa egyik autója sem tudott elénk érni😊
APécsi lendületet szeretnénk tovább vinni a következő futamra, melyhez mi a győri megrendezésre kerülő versenyre tettük a voksunkat.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils; IT-PNG Kft; Business Solutions Hungary kft.
online erdmény: rallylive.hu; Hause results.hu
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=229&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Májusban került megrendezésre a várva várt Euróai Bajnoki futam, melynek betétfutamaként az ORC is helyt kapott
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címvédőjeként idén az ORC abszolút értékelés tűztük ki célul😊.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a veszprémi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pályán mentünk így a feldolgozást is megkönnyítette az előző évek belső kamerás felvételeink feldolgozása. Ez hozta meg a várva várt gyümölcsöt!
A teljes verseny zökkenőmentesen ment és sikerült az oRC értékelés absz 1. helyén végezni! Mondhatjuk, hogy mindent vittünk😊
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Október utolsó hétvégéjén került megrendezésre az idei év utolsó bajnoki futama az előző évekről már jól ismert Zempléni futam! A verseny helyszín az őszi évszaknak köszönhetően gyönyörű arcát mutatta. karakterében 4 különböző szakasz várt a mezőnyre mindkét irányból és mindösszesen 17 gyorsasági szakasz.
Csapatunk felkészülése még alaposabb volt mint bármikor, hisz a P13 kategória bajnoki címén kívül az ORC 2WD bajnoki címe volt még kérdés. Természetesen minden meg szerettünk volna tenni és meg is tettünk a sikeres célba érkezés érdekében.
Csütörtök reggel érkeztünk meg a szerencsi központba és az adminisztratív átvétel teljesítését követően elkezdtük a pályák feldolgozását. Valamilyen formában már mindegyik pálya ismerős volt és örömmel töltött el minket, hogy a pályákat oda-vissza írhattuk, amivel a feldolgozás gyors és hatékony volt. Sikerült egy tempós de mindenképpen a necces felhordásos, nedves részekre tekintettel.
Péntek este egy nagyon hangulatos és reprezentatív rajt ceremónia nyitotta meg a versenyt😊
Szombat korán reggel kezdtünk, melynek köszönhetően a pályákra a lecsapódott pára miatt kifejezetten figyelni kellett. Ennek ellenére a közepes keménységű keverék mellett döntöttünk, ami mindenképpen jó húzásnak bizonyult a melegedő időjárásnak köszönhetően.
Az 5. ik gyorsaságin sajnos egy futómű alkatrész törése miatt kiestünk és csak szuper rally keretein belül tudtuk folytatni a versenyt. A fiúk újra precíz pontos munkát végezve felkészítették az autót a vasárnapi versenynapra.
Vasárnap kicsit lassan melegedtünk be mert rátartással voltunk a kocsival szemben, hisz a bekerült futómű alkatrész már használt volt és a bizalom lassan jött meg. A 2. körre már felszabadultan ORC abszolút 3.-4. időket autózva élveztük a napot! Ennek köszönhetően sikerült elérni a bajnoki címet és boldogan ünnepelhettünk a célceremónián!!!!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt. Business Solutions Hungary Kft.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=217&ert=ORCA&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny