Szezonzáró Eger Rallye!

Papp Csaba | 2017.12.03. 18:30

Egri viadallal zártuk a Rallye2-es csonka szezonunkat. Ezt a futamot az elmaradt Budapest Rallye helyett tartották meg. Sajnáltuk a futam cserét, de az új erőforrás teljesítmény különbségét ismerős szakaszokon könnyebben tudtuk viszonyítani a versenytársakhoz.

Extrém kánikula a Baranya kupán!

Molnár Tamás | 2017.08.30. 17:22

A veszprémi murva futam után ismét vissza kellett építeni az autót a soron következő aszfaltos versenyre. A fiúk átnézték a kocsit és kijavították a murván szerzett sérüléseket, hogy ismét egy jól felkészített versenygéppel tudjunk rajthoz állni.

A hétvégét megelőzően lehetőségünk nyílt egy rövid tesztre, ahol vissza lehetett szokni ismét az aszfaltra és próbálgatni tudtuk az autó beállításait is. Aztán csütörtök este elvégeztük az adminisztratív teendőket majd másnap megcsináltuk a gépátvételt és beálltunk a szervizbe. Időközben feldolgoztuk a pályákat, ami nagyon komoly kihívás volt a számunkra. Nagyon meleg volt végig és a pályák is elég hosszúak voltak, úgyhogy folyamatos koncentrációt igényelt az egész hétvége.

A motor jól sikerült!!!

Papp Csaba | 2017.08.20. 11:44

És igen. Végre elkészült a régen várt új motor. Utolsó lépésként kijutottunk a távoli Cseh országba elvégeztetni az új motor beállítását. A programozás jól sikerült, a több ponton módosított egység igen jól muzsikál. Így indultunk Komlóra.

Veszprém Rallye a nyári hőségben!

Molnár Tamás | 2017.07.14. 11:48

A veszprémi hétvégét megelőzően lehetőségünk nyílt egy rövid murvás tesztre, ahol az autó aztán meg is adta magát az egyik gyújtás kábel meghibásodása miatt! Ezt másnap sikerült orvosolni, így ismét nyugodtan és bizakodva vágtunk neki a versenynek.

Szombaton reggel elvégeztük az adminisztratív teendőket és megcsináltuk a gépátvételt, majd beálltunk a parc fermébe. Ezt követően feldolgoztuk a pályákat, amik már a korábbi versenyekről ismerősek is voltak. Nagyon meleg volt és nagy por, de aztán később este megérkezett a felhőszakadás is. Másnap reggel elég izgatottan vágtunk neki a versenynek, mert nem tudtuk biztosra, hogy milyenek lesznek majd a pályák.

Az volt a terv, hogy mindenképpen célba érkezzünk a végén és élvezzük a versenyt, no meg persze a lehető legtöbb pontot vigyük majd haza.

Hajszál híján!

Papp Csaba | 2017.07.05. 22:06

Sajnos megint a csapat háttérmunkásai között tudunk részt venni a Veszprém Rallye-n. A Volvo új motorjának összeszerelése közben további problémák merültek fel.

Pályán kívül!

Papp Csaba | 2017.06.21. 20:32

A Fehérvár rallye a Volvonknak és nekünk is sajnos kimaradt. A várva várt motor építése közben pár apróságnak gondolt nagyon fontos részletet figyelembe véve további munkák kellettek. A tartósság és megbízhatóság mindig lényeges volt számunkra. Ezért inkább a futam kihagyása döntöttünk. A veszprémi fordulóra minden fejlesztéssel együtt tudunk nevezni a tervek szerint. Minden erőnkkel ez a cél vezérel minket, hogy újra az élmezőny szerves része tudunk lenni.

Köszönjük kitartó támogatást

IT’S LOGISTICS, Ventil-Gépész Kft., IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft.,

IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.

Magyarország leggyorsabb Volvo-ja

Várnainé Jakócs Ágnes | 2017.06.20. 16:28

Kollégánk, Pató László ismét egy remek eredménnyel büszkélkedhet, amit a XXI. Országos Volvo Találkozóval párhuzamosan rendezett gyorsulási versenyen ért el.

Kiemelt bejegyzések

Veszprém Rallye a nyári hőségben!

2017.07.14. 11:48

Az első Murvás verseny!

2017.05.26. 13:37

Május 11-én családi nap az Ivanics Csoportnál!

2013.05.02. 15:28

Ivanics Nyílt Nap

2011.04.28. 10:12
Címkefelhő
Legfrissebb hírek

Újra pályán!

2019.11.15. 21:00

Nagy örömünkre sikerült elkészülnünk a Volvonk tervezett, szükséges javításával. Hosszú ideig tartott és költséges is volt, de a megbízhatóság érdekében jó munkát szerettünk volna végezni. Ezt az elmúlt két hétben két versenyen is próbára tettük. Az első egy órfűi tesztverseny volt, ahol szerettük volna kipróbálni az autót a következő héten rendezett Nyíregyháza Rallye előtt.

Nehéz időjárási körülmények a Zemplénben

2019.11.12. 21:44

Az előző év után idén is késő ősszel rendezték meg a II. Nyíregyházi Rallyet mely egyben ERC (európai bajnoki futam) az I. Rally Hungary is volt. Örömünkre szolgált, hogy ugyan azokon a pályákon és ugyanazt a versenytávot kellett teljesítenünk, mint az ERC-ben induló versenyzőknek. Így hozzájuk is tudtuk a gyorsaságunkat mérni, hogy hova is lenne elég abban a mezőnyben :) Szerintünk helytálltunk :) De erről majd később...

A felkészülés alatt tudtuk, hogy egy nagyon hosszú, valamint az idei év legnehezebb versenyén fogunk részt venni. Több mint 212 versenykilométer illetve több mint 1000 kilométer össztáv, több 20 kilométer feletti gyorsasági. Igyekeztünk ehhez mérten is felkészülni és a versenyautót felkészíteni. Több apróbb dolgot is orvosolni kellett, de a srácok ügyesen és időben elkészültek vele. Nagy elánnal érkeztünk, hiszen az ORC 2WD kupa éves megnyerésére még maradt egy kis esélyünk, ehhez az kellett, hogy a maximálisan megszerezhető összes pontot elhozzuk Nyíregyházáról. A szerdai és a csütörtöki napon került sor a pályajárásra, melyet időben és pontosan fel tudtunk dolgozni. Sajnos folyamatosan esett az eső és körről körre lehetett látni, ahogyan a pálya egyre rosszabb állapotba kerül. Tudtuk, hogy nagyon felhordásos, sáros és csúszós utakra számíthatunk. Pénteken az adminisztratív dolgokkal kellett foglalatoskodni, este pedig készülhettünk a rajtdobogóra a nyíregyházi főtéren illetve az első gyorsaságira melyet a Rabócsiringen rendeztek meg. Lámpafényes szinkronpályán kellett kettő kört kellett teljesítenünk Máriapócson. Hatalmas élmény volt ekkora közönség előtt "hazai pályán"! A rajt előtt azt beszéltük, hogy emlékszünk a korábban itt megrendezett szinkronpályás prológra, első gyorsaságira, és, hogy 15 évvel ezelőtt csak néztük, most itt vagyunk és minket néznek. :) Életünk egyik legmeghatározóbb élményét élhettük át, fantasztikus volt.

Csúszkálás és maximális pontszám a Mecsekben

2019.10.15. 21:15

Mint ahogy az minden évben lenni szokott, idén is az ősz közepén rendezték meg immáron az 53. Mecsek Rally Pécs és környékén. A felkészítése az autónak egy kicsit nehézkes volt, az utolsó pillanatban találtunk egy hibát ami nagyban befolyásolta volna a versenyünket, de szerencsére a szervizes csapat megtalálta és gyorsan orvosolni is tudta. Idén szerdán kezdtük el a pályák feldolgozását, hiszen már csütörtökön este prológ és pénteken, szombaton már a verseny zajlott.

Összesen 6 különböző szakaszon rendezték meg a versenyt, pénteken 2-szer 3 gyorsasági és szombaton is 2-szer kellett másik 3 szakaszt teljesíteni. Szerdán a pályák felírása gyorsan és gördülékenyen ment szép őszies időben, ennek módja és rendje szerint fel is dolgoztuk azokat, viszont csütörtökön egész nap esett az eső. A prológ is esőben zajlott, csúszkálással... Nagy örömünkre szolgált, hogy az ilyen makacs idő ellenére egész sok Lada fanatikus is kilátogatott és őrjöngve biztatott minket, hogy minél látványosabban autózzunk. Reméljük sikerült kiszolgálni Őket :).Tudtuk, hogy a gyorsaságikon a körülmények nagyban megváltoztak, hiszen az erdős szakaszokon a sáros kanyaroknak esélyük sem volt felszáradni egy délelőtt alatt. Ennek tudatában nedves útburkolatra alkalmas gumikat választottunk, hogy minél gyorsabbak tudjunk lenni. Az első kör első gyorsaságiját szenvedve és nyögvenyelősen sikerült teljesítenünk, a körülmények sokkal rosszabbak voltak mint amire számítottunk. Sokkal nagyobb sár fogadott minket, még olyan kanyarokban is, ahol elképzelni sem tudtuk. Kanyarsebességünk szinte nem volt, hiszen ahogy egy kicsivel nagyobb tempót próbáltunk menni, azonnal estünk le az útról. A kigyorsításokra is nagyon oda kellett figyelni. Volt aki hókocsikázáshoz hasonlította a szakaszt :) Viszont ez a rally, ez a szépsége, ezért csináljuk, alkalmazkodni kell a körülményekhez, és az a leggyorsabb akinek a legrövidebb idő alatt ez sikerül :) Ha csúszik akkor mindenkinek csúszik ;) A szakasz elején egy nagyon szűk terelő túl gyorsan közeledett, nagyon csúszós volt, és sajnos meg is forogtunk benne, egy guminak neki is mentünk ami miatt 10 mp büntetést kaptunk. A büntetés nélkül, amit később írtak "jóvá", a kategória 2. helyén sikerült teljesíteni a szakaszt. A második gyorsaságit egy baleset miatt eltörölték. A harmadik gyorsaságin viszont a puha gumink egy kicsit elmelegedtek már a gyors első pár kilométerében, így nem tudtunk olyan időt autózni amit szerettünk volna. Sajnos itt is összeszedtünk egy kis hátrányt ami eléggé frusztráló volt.

Ivanics sport rss Ivanics sport email Ivanics sport Facebook Ivanics sport Buzz

Oszd meg ezt a lapot barátaiddal! (http://life.ivanics.hu/sport_blog/)