Május utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon harmadik bajnoki versenye a váci Dunkanyar Rally! A 3 napos verseny rengeteg szépséget és rejtett akadályt tartogatott. Az útvonal a már túrából jól ismert 2 gyorsaságit is tartalmazott! a másik kettő peddig az újdonság erejével hatottak! A sejcei pálya kivételével mindegyik tempós jó minőségű szakasz volt. Itt tényleg az nyer aki el meri vállalni és tempósan letolja
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz az idei évben 2 motort is veszítve már nem lehetett más célkitűzés. A versenyt megelőző hetekben volt is sürgés forgás, hiszen Kormos Ádi nem vállalta a közös munkát velünk, így új motor építő után kellett néznünk! Szerencsénkre Gondi Péter elvállalta felkérést és belevetette magát a munkába. A cél egy stabil müködés elérése egy gyári motorból. A motor lelke a főtengely gépműhely által ellenőrzésre került és a Péter összefűzte és a rendelkezésünkre bocsájtotta beépítésre. Ezt követően a motor programozása kapta a fő szerepet, amit Peti zökkenőmentesen abszolvált! Ezúton is köszönöm a segítségét.
A szombat délután kezdődő verseny 4 gyorsasági szakasz egymás utáni teljesítését takarta.
Az első gyorsasági feléig gondmentesen autóztunk, majd ránk íjesztett a technika! 6-ik sebességi fokozatban közel 8000es fordulatszámnál olyan rezonancia keletkezett, hogy azt hittük, hogy felrobban valami. Innentől kezdve lassítás és 5 végsebességen autózás.
Az esti szervízben sajnos nem találtuk meg a hiba igazi okát, de sikeresen egy napot teljesítve boldogan térünk haza pihenni, hogy a vasárnapi versenynapra kipihenten érkezzünk!
A második nap tovább kísért minket a végfordulati remegés, de több eseteben fog összeszorítva tereltük az autót egyre közelebb a célhoz! 3 kör teljesítése egy ilyen zavaró hibával nem volt egyszerű de szerencsésen megoldottuk A vasárnapi tempónk már egész jól volt a végsebességet leszámolva. Minden gyorsasági szakszon tudtunk gyorsulni magunkhoz képest ami mindenképpen bíztató! A végeredmény szerencsésen alakult számunkra, hisz a kategória 2 2WD 3. heylén felyeztük be, amit a kategóri powerstage győzelme koronázott meg! Ezzel végre mi is pontokat szerezünk a bajnokságban és végre mi a nevünk mellett is értékelhető verseny van az eredményjelzőn!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=179&ert=ORCA&go=P13&s=-10
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
A bajnokság következő versenyét nagyon vártuk, hiszen számunkra közel, Egerben került megrendezésre. Szombaton egy szuperspeciállal kezdtünk, majd a következő nap mèg hat gyors állt előttünk.
Az első gyors délután rajtolt, elég rövid szakasz volt, de sok ember állt a pálya szélén, ez mindig motivál minket, az autónk pedig jól működött, így sikerült jól kezdenünk.
Vasárnap jól ébredtünk, nagyon tetszett az első gyors, igyekeztünk gyorsabbak lenni, mert szorosak voltak az eredmények a kategóriánkban. A következő gyorson kicsit el melegedett a gumink, de nem éreztünk benne hibát és elég látványosan is autóztunk.
A negyedik gyors kicsit izgalmasra sikerült, hozzá értünk egy lassítóhoz, ezért bezsebeltünk egy 10 másodperces büntetést. Továbbá az egyik kanyarban hibáztunk és két felnink is megsérült, így etapon kereket cseréltünk.
A többi gyors hibamentes volt, nagyon élveztük a gyorsokat. A verseny végéhez közeledve elkezdett cseperegni az eső, de ez nem jelentett problémát.
Továbbra is a joker motorral teljesítettük a versenyt, örülünk, hogy sikerült újra célba érni. Lada kupában megszereztük a harmadik helyet, kategóriában pedig az ötödik helyen végeztünk.
Reméljük a következő versenyen már az új motorral tudunk indulni és szeretnénk gyorsulni magunkhoz képest is.
Köszönjük a segítséget Bodogán Feri barátunknak, Orbán Norbinak, a családunknak, a szurkolóknak és támogatóinknak:
Ivanics csoport (Ivanics Kft.).
Orbán Motor
Mzs-épszolg Kft.
Borsod Háztető Kft.
Germán-Trans Kft.
Luterán Gépész Kft.
Micorex TH Kft.
Orto-ex gyógyászati segédeszközök Kft.
Charlie Hűtő Kft.
Charlie Transport Kft.
Deluxe gumi és autószervíz
T-Rex mobil gumiszervíz
Flamesco-Bau Kft
Flotta Gumiszervíz Kft.
Kajuha Autófényező és Kereskedelmi Kft.
Boldogkői Fiaskó!
Április utolsó előtti hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon második bajnoki versenye Boldogkőváralján! A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében a Túrából már jól ismert Meszes Rakacai gyors elményözönt hozott számomra. A klassszikus tempós Hernádvécsi gyors pedig a tökös emberek pályájaként ismert!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz a salgótarjáni kavics által tönkrement motorunkat az utolsó pillanatban tudtuk megjavítani! . A reggeli első kört sikeresen teljesítettük vizes gumikkal, természetesen száraz aszfalton Az első gyorsot kicsit elóvatoskodtam mert 18 kilóméteren azt gondoltam, hogy nagyon kell spórolni a gumikkal. A gyors végén látva, hogy nem okoztam nagy kárt a gumikban, eldöntöttem, hogy a másik kettőt letoljuk ezerrel. A Kör végére örömmel konstatáltuk, hogy a kategória élén fordulunk. Felemás érzésekkel érkeztünk a szervízbe, mert a 3. gyorsaságin én olajnyomás gyengülést vettem észre. Sajnos nem véletlenül.
A Szervízben mindent elkövettünk, hogy feltárjuk az okát de tanácstalanok voltunk. Megegyeztünk, hogy egy közepes tempóval ovva a motort és minden műszert figyelve folytatjuk. Ekoor jött a nagy meglepetés. A motorunk nem csapágyasodott l, hanem egyszerűen kiköpte az oldalán a hajtókart Egyszerűen felrobbant
A probléma okát már itthon keressük, de jelenleg tanácstalanul állunka történtek után! ,
Sajnos az anyagi kár jelentős és veszélybe került így a következő versenyen való szereplésünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=177&s=34&ert=ALL&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Hoztunk nektek egy salgótarjáni belsőt! Jó szórakozást!
www.youtube.com/watch?v=-INtFcSENGc&t=127s
Salgói kavicsok!
Március utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon első bajnoki versenye Salgótarjánban! A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében két klasszikus tiszta széles pálya került megrendezésre. Az egyik a híres Cered-Zagyvaróna, a másik a Kazári gyors. A legnagyobb kihívást a murvás, felhordásos, fakitermelésről az út szélén hagyott farönkös pálya adta.
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, melyet egy fokozatosan gyorsuló tempóval szerettünk volna fűszerezni. A reggeli első kört sikeresen teljesítettük, de természetesen volt benne kaland bőven. Sajnos az egyes gyorson hozzáértünk egy lassítóhoz, melyet 10mp büntivel jutalmaztak! A 2. gyorson egy múrvás terelőben sikerült beforogni és lefulladni! Az újraindítás nehezen sikerült így maradt bent 20mp. a 3. gyorson ritmusos kiegyensúlyozott vezetést követően 1 tized másodperc hátránnyal a 2. legjobb ladásként fejeztük be a gyorsaságit!
Az első kört követő szervízben minden rendben találtak a fiúk és engedtek útunkra.
A kazári 4. gyors már szinte tökéletesen sikerült és sikerült a legjobb ladás időt futni. Ennek nagyon örültünk
5. gyors a fekete leves: Sajnosa gyors közepén a motor le háromhengerezett. A gyorsasági további részét etap tempóban teljesítettük és a szakasz végén feladtuk a versenyt.
A probléma okát már itthon kerestük meg, ami egy szelep leszakadása okozott.
Sajnos az anyagi kár jelentős és veszélybe került így a következő versenyen való szereplésünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
inline erdmény: rallylive.hu
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Jobbágy Péter-Búzás Róbert Sok év kihagyás után lehetőségünk adódott, hogy vissza térjünk a rally világába. 2014-ben az abszolút ezüst éremmel, Lada és kategória bajnoki címmel búcsúztunk a Rally2-től, így szeretnénk mihamarabb felzárkózni az élmezőnyhöz.
Az autó maradt a régi, a fedélzeten pedig új navigátorral vágtunk neki a bajnokságnak az IVANICS Csoport tagjaként.
A motorunk nem lett kész a versenyre, ezért Orbán Norbi segített nekünk, bedobtuk a Joker motort, ezúton is köszönjük neki. Elmondhatjuk, hogy az első versenyt hosszas éjszakai szerelések és gyors felkészülés előzte meg, de szerencsére problémamentesen végig mentünk a pályákon. Még kell idő, hogy össze szokjunk mint sofőr és navigátor, annak érdekében, hogy gyorsabbak legyünk és minél jobb eredményt érjünk el. Az orfűi versenyen nagyon tempós technikás pályák voltak, elsődleges célunkat sikerült teljesíteni, célba értünk. A Lada kupában 2. helyen, a kategóriánkban pedig a 4. helyen végeztünk. Élveztük a versenyt és a jövőben szeretnénk még jobb időket futni a gyorsasági szakaszokon.
Köszönjük a segítséget Bodogán Feri barátunknak, a családunknak, a szurkolóknak és támogatóinknak:
Ivanics csoport (Ivanics Kft.). Mzs-épszolg Kft. Borsod Háztető Kft. Germán-Trans Kft. Luterán Gépész Kft. Micorex TH Kft. Orto-ex gyógyászati segédeszközök Kft. Charlie Hűtő Kft. Charlie Transport Kft. Deluxe gumi és autószervíz T-Rex mobil gumiszervíz Flamesco-Bau Kft
Jobbágy Péter: Bármi benne lehet ebben a hétvégében
Fotó: Pánya-Fotó/ Pánya Péter Fotó forrása: Jobbracing/Facebook
Nyolc év után tér vissza a 2014-es év abszolút második helyezettje, Jobbágy Péter a Rally2 Bajnokságba, ahol Búzás Róberttel, ha nem is a bajnoki címért, de mindenképpen a legjobbakkal szeretnének a gyorsasági szakaszokon csatázni. Jobbágy Péterrel beszélgettünk.
2021-ben a Szilveszter Rallye-n autóztál legutóbb. Hol mentél előtte?
2016-ben szintén a Szilveszter Rallye-n álltam rajthoz, akkor Bodogán Ferivel indultunk. Érdekesség, hogy az a futam is ugyanolyan váratlanul jött nekem, mint a tavalyi lehetőség. A 2016-os évben versenyeztem utoljára. 2021 végén ismét Feri segített abban, hogy Búzás Robival elinduljunk az év végi bulifutamon. Tőle kaptuk meg a Lada VFTS-ét is, hogy mehessünk egyet. Robival egy B.A.Z. megyei rallysprinten már mentem együtt korábban is, neki pedig annyira megtetszett most ez az egész, hogy azt mondta, hogy ugorjunk neki, próbáljunk meg annyi szponzort összeszedni, hogy idén részt vehessünk egész évben a Rally2 Bajnokságban.
Fotó: Rallye Story Fotó forrása: Jobbracing/Facebook
Sikerrel jártatok?
Nagyon úgy fest a helyzet, hogy igen, így készülünk a szezonra Robival, együtt fogjuk az idei évet teljesíteni. Robi sokat még nem navigált, de tudom, hogy bele fog jönni, nem aggódom miatta, az elmúlt hétvégén Kunmadarason is gyakoroltunk.
Abszolút másodikként köszöntél el a Rally2 Bajnokságtól, 2014 végén, kategóriát, Lada Kupát nyertél. Milyen tervekkel vágtok neki az idei esztendőnek?
Bennem mindig bennem van a versenyszellem és a győzni akarás. 2022-ben nem az lesz a célunk, hogy az elsők között legyünk, de a mezőny végén sem szeretnénk kullogni. Vissza kell szoknom az autóba, fel kell térképeznünk a jelenlegi Rally2 Bajnokságot, amiről azt hallottuk, hogy rettenetesen megerősödött.
Fotó: Rallye Story Fotó forrása: Jobbracing/Facebook
Mennyire ismerős neked a Mecsek? Jártál e már Orfűn?
Egyszer jártam még csak Pécs környékén, ha minden igaz éppen 2014-ben, amikor másodikak lettünk. Szerintem ezeken a pályákon, amik most lesznek esetleg részleteiben mentem, teljes egészében valószínűleg nem. A 2014-es szakaszok nagyon gyorsak voltak, nekem tetszettek. Arra jól emlékszem, hogy volt egy rosszabb minőségű, murvás, vagy nagyon felhordásos, de tempós erdei szakasz, ami most nem lesz. Az volt az egyik kedvencem, mert szeretem a levágós, csúszós pályákat, nem vagyok íven menős pilóta. Meglátjuk, hogy idén mire érünk…
Mivel lennétek elégedettek a futam végén?
Én azzal bőven megelégednék, ha a legjobb 10-be beférnénk.
Fotó: Pánya-Fotó/ Pánya Péter Fotó forrása: Jobbracing/Facebook
Ebben a mezőnyben az egy erős kezdésnek számítana… 🙂
Azért mondtam, azt, hogy a Top10 már jó lenne, 🙂 és nem az első öt hely valamelyikére fáj még a fogunk. Tisztában vagyunk azzal, hogy tanulnunk kell a közös munkát Robival. A testvéremmel, Évivel és Bertók Tomival sokat mentem már, velük teljesen gördülékenyen megy minden, Robival viszont még jobban össze kell kovácsolódnunk a kocsiban, és neki is meg kell ismernie a Rally2 Bajnokság követelményeit. Ettől függetlenül bármi benne lehet ebben a hétvégében, még akkor is, ha tudjuk, hogy sok a tapasztalt helyi versenyzőpáros és rajtuk kívül is tuti, hogy nagyon kemény ellenfelekkel hoz minket össze a sors, az orfűi pályákon. Nem kérdés, hogy ők fogják vinni a prímet az évnyitó futamon aztán, hogy minket mennyire tudnak majd magukkal húzni, az majd szombaton a pályákon kiderül.
Rallye2.hu – Salánki Gábor
2023. október 6.-i hétvégén került megrendezésre az idei évi bajnokság utolsó állomása a Rally Hungary, mely nagy örömre kicsit mondhatni hazai pálya, hisz szülőföldem közelében Nyíregyházai központtal került megrendezésre. A magas színvonalú verseny egyben Európai futam is volt, melynek köszönhetően a nemzetközi mezőny színe-java is részt vett!
A4 napos rendezvény szakaszai a Zemplén szűk erdei útjain kerültek megrendezésre. A színesítés érdekében a rendezőség a teljes mezőnyt egy superspeciál erejéig a Rabócsi ring pályára repítette péntek éjjel, ahol lámpafényes körgyors keretében egy rövid ízelítőt kaptak a kedves kilátogatók a mezőnyből!
Az igazi izgalmakat magába foglaló verseny az szombat reggel vette kezdetét. Az első szakasz az Újhuta-Nyíri volt, mely sikeresen a kategória 2. helyén sikerült teljesíteni! A második szakasz a Füzér-Abaújvári elág volt, mely minden szempontból a legnehezebb szakasza a volt a hétvégének! itt nem volt szabad a közel 4 kilométer hosszú múrvás szakaszon defektet kapni! Ez sikerült és a jó időeredmény révén a kategória élén találtuk magunkat! Az első körben még Aranyosivölgy gyorsasági szakasz kapott szerepet! Itt is sikerült az ORC abszolút elejében autózni és tovább növeltük a kategóriánkban az előnyünket! És ezután jött a részemről a legjobban várt gyorsasági, a nyíregyházi belvárosi gyors. Itta nézőknek való autózás kapott főszerepet
A szombati második kör hozott némi izgalmat, mert az újhutai gyorson az autó elkezdett dadogni és a fordulat nem akar 6e fölé kúszni! Etapon minden lekövettünk de nem találtok meg a hibát, így a következő gyorsaságin is hátrátatott minket! A Aranyosi völgy előtti gyorson kaptam egy barátomtól Papp Arnie-tól egy telefont! Sikerült igen!!!!! Így egy jóízű autózással ismételten sikerült abszolút 2. időt jönni
Másnapra a fő cél a pontos és beosztó autózás volt! A bajnoki cím megszerzéséhez csak célba kellett vinni az autót! Hosszú nehéz nap volt, de mindent elkövettünk és sikerült!
A Bajnoki címet a Nyíregyháza főterén felépített céldobogón ünnepeltük!
A 2023.-as bajnokságban elért eredémyünk:
P13 kategóri 1. hely
ORC/2WD kupa 1. hely
ORC abszolút értékelés 4. hely
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=205&ert=ORCA&go=P13&s=-10
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 2. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 20 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
A hétvége nehézségét az új pályák 3-szori bejárása és feldolgozása mellett a nagy meleg adta.
Természetesen a verseny kezdetét ezúttal is a rajtdobogón történő áthajtás indította! A 2 napos versenyt 5 különböző pálya színesítette megfűszerezve egy belvárosi prológ jellegű körforgalmakkal színesitett gyorsasági! Az első nap 1. gyorsaságijától kezdve a nap végéig sikerült a leggyorsabbnak lennünk! Ennek köszönhetően 25 mp es előnnyel fordultunk rá a vasárnapra! Vasárnap egy 20 kilóméteres Rába-ringi gyorsasági okozta a fejtörést! A gumikopás az autó melegedés és a beállítás volt csak kérdés.-) Megoldottuk és sikeres abszolváltuk mind az 5 gyorsaságit vasárnap és a végére 1 perces előnnyel sikerült megnyernünk a kategóriát és a 2wd kupát! Nagy örömre szolgált, hogy az abszolút értékelés 4. helyén sikerült behoznunk a kocsit és a nagy összetett ( ORB ) értékelés 18. helyén végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=202&ert=ORB_&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Augusztus elején került megrendezésre az év második laza talajú versenye a 29. Veszprém rally.
Legfőbb célnak a biztonságos célba érkezést és a mecseki fiaskó kiküszöbölését vettük tervbe. A versenyt az év egyik legrövidebb versenyére tervezték, hisz a teljes távot egy nap alatt kellet volna teljesíteni a mezőnynek.
Az autó felkészítése a mecseki sérülések miatt közel 4 hétig tartott, de örömmel mondhatom, hogy fantasztikusan sikerült és a verseny hetére végül minden összeállt!
A vasárnapi első gyorsasági rajtot követően egy sajnálatos baleset szemtanúi lettünk, mely a leges legrosszabb kimenetellel végződött! Elvesztettünk egy fantasztikus embert és sporttársat, akinek a laza talajú murva versenyeken a nyomába sem érhettünk!
Ezt követően a Versenyt a rendezők megszakították!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft.
online erdmény: rallylive.hu;
https://hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=200&ert=ORB_&go=P13
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny