Csapatunk teljes létszámmal vágott neki ennek a verőfényes napsütésben megrendezett versenyhétvégének, amely sok nézőt csalogatott ki.
Nagyon jól összeállt minden a versenyre. Jókedvvel, kipihenten, de kellő önbizalommal vágtunk neki a gyorsasági szakaszoknak. Ebben szerencsére partner volt az időjárás is egész hétvégén át. A legnagyobb ’harcunkat’ szokás szerint a P13-ban vívtuk, ami nagyon szoros volt. Szinte másodpercnyi különbségek alakultak csak ki közöttünk a kategórián belül. Mindenki a határokat feszegetve autózott a másodpercekért, ezt megerősíti az is, hogy néhány gyorsasági után hárman is azonos másodpercen belül végeztünk.
Viszont még most sem tudunk ünnepelni, még vívunk, de ez egy másik ’csata’, ott belül. Mire kikászálódtunk a fejtetőn maradt kocsinkból megtörtént az a tragédia , amire senki nem számított.
Egy segítőkész srác , akinek az élete volt az autósport, és a mindennapjait is a másoknak való segítségnyújtás tette teljessé, az utolsó gyorson terrmészetéből fakadóan próbált segíteni, melynek sajnos a legnagyobb árat fizette. Osztozunk a gyászoló család fájdalmában.
Mindannyiunkat az autósport szeretete vonz. Mi értetek, ti pedig értünk látogattok el egy-egy versenyre. Kedves szurkoló, kérünk Titeket, hogy minden esetben betartva a szabályokat, kellő körültekintéssel nyújtsatok segítséget, ha szükséges.
Az autónkat próbáljuk mihamarabb talpra állítani, bízva abban, hogy hamarosan találkozunk.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu;
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Egy nagyon jó hangulatú teszt versenyt teljesítettünk szeptember derekán. A Teszt kategóriánk élén sikerült végeznünk, mely jó előjel a következő bajnoki futamra nézve!
A linket megnyitva találjátok versenyzői film összefoglalónkat! Jó szórakozást
https://www.youtube.com/watch?v=He9XHArWQrE
Augusztusi kellemes bakancslistás versenynek terveztűk a Barum Rallyt. Mondhatom ez teljes mértékben megvalósult. Ha valahova szeretnénk visszatérni versenyezni akkor az Zlin központjában helyet kapó Barum Rally.
Csapatunk egy szűkebb létszámmal indult a hosszú túrának augusztus utolsó hétvégéjén. Az eddigiektől eltérően nem az óra ellen versenyeztünk, hanem a magunk szórakoztatása érdekében és a nézők kiszolgálása miatt neveztünk a versenyre. Az utazás kellemesen és kalandmentesen teljesült és még aznap délelőtt megkezdtük a pályák feldolgozását. Mivel mi a Legendary kategóriába neveztünk úgy részünkre a péntek és szombat volt versenynap. Ezek ismeretében 4 különböző pályát dolgoztunk fel, melyek között a Zlin belvárosában megrendezett prológ is szerepet kapott. Ez számomra mindenképpen kihívás volt, hisz az eddigiektől eltérően a nézők szórakoztatása volt a cél, melyet az utcai gumik szolgáltattak az autón. Már a rajtból jól látható volt, hogy rengeteg ember látogatott ki és nézőkkel teli utcákon fogjuk nyomni. Örömömre szolgált, hogy ennek részese lehettem, hisz ennyi embertől ritkán kap az ember elismerő szavakat, mint amit mi kaptunk a prológot követően.
A szombati napon az utcai gumikat elől a slick hátul a murva gumi váltotta. 3 különböző gyorsasági várt ránk, sok ritmusváltással, szűk erdei szakszokkal, széles szerpentinekkel.
Természetesen itt is nézők kiszolgálása volt szem előtt tartva. Szerintem ez sikerült. Sikeresen teljesítettük a szombati napot is. Az autó teljesen jól működött és pöffenésmentesen állta a próbát. Számomra a 24 kilóméterese éjszakába nyúló gyorsasági adta a legnagyobb kihívást. A pályán rengeteg volt a felhordásokkal teli szűk rész illetve az erdőben még erősen jele volt a reggeli esőnek. Egy két apró kis ziccert leszámítva mindent úgy csinált az autó, ahogyan az mi szerettük volna.
Összességében egy nagyon kellemes és sport szakmailag sikeres hétvégét zártunk.
Egy két felethetelen pillnat:
https://www.youtube.com/watch?v=Fi_UDCoI75w&t=437s
https://www.facebook.com/DuEn.RALLY.oldala/videos/5594515570612895
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu;
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Következett egy murva rali, ami sajna hamar véget is ért számotokra, pedig kategória harmadik idővel kezdtétek a napot. Hogy éreztétek magatokat az első gyorson?
Jobbágy Péter: Rég vártam ezt a versenyt, mert imádom a murvát, nagyon élveztem az első gyorsot. Sikerült egy jó időt autózni, akkor még rendben volt minden az autóval is.
Búzás Róbert: Az első a kislődi gyors volt, amitől tartottunk a legjobban a minősége miatt, a rengeteg földből kiálló sziklákból adódóan. A nagyon köves kigyorsításokat nagyon megtiszteltük a defektveszély miatt, de jó hangulatba teljesítettük ezt a gyorsot. Én még sose mentem ilyen tempós, murvás versenyen, de nagyon élveztem.
Az első Kislődi gyorsot szépen abszolváltátok. A meleg mennyire vette ki az erőt belőletek?
Jobbágy Péter: Nagyon meleg volt, de a gyorson ezzel nem foglalkozom, teljes mértékben a pályára koncentrálok
Búzás Róbert: Nagyon meleg uralkodott az autóban, és a minél kevesebb por beszállása miatt az ablakokat be kellett csuknunk. Segítségünkre volt az autóban elhelyezett folyadékunk jéggel való hűtése.
Négy gyors várt még rátok, de sajna nem láttak titeket a kilátogató szurkolók. Mi is történt a vassal?
Jobbágy Péter: Sajnos nagyon rövidre sikerült a verseny. A 2. Gyors rajtvárakozóba lángok csaptak ki a motorháztető alól, amit sikerült eloltani, de a versenyt nem tudtuk folytatni
Búzás Róbert: Az 1-es gyors utáni etapon semmi problémát nem jelezve megérkeztünk a 2-es gyors beírójáig és várakoztunk a rajtunkra és az autónk beindítása után lángok csaptak fel a motortérből, amit sikerült a kézi poroltónk és a sportbírók poroltójával eloltanunk. Az anyagi kár végül is nem lett jelentős, de sajnos a versenyt feladni kényszerültünk egy üzemanyag fitting probléma miatt.
Legközelebb hol láthatunk titeket, milyen versenyen?
Jobbágy Péter: Következő verseny a Mediterrán Rally, igyekszünk a kocsit felkészíteni és megmérkőzni a Mecsekben.
Búzás Róbert: A következő versenyünk Pécsen a Mediterrán Rally. Reméljük, elkészül addigra az új motorunk, mert az évet eddig a legendet is megjárt Orbán Norbi Joker motorjával teljesítettük.
Partnereink: Ivanics csoport, Új Ház Centrum Micorex Kft., MZS Építő és Szolgáltató Kft., Germán-Trans Kft., Luterán Gépész Kft., Flotta Autó és Gumiszerviz, Magyar Építőipari Szolgáltató Kft., Flamesco Bau Kft., Gabi-Car Kft., Orto Ex Gyógyászati segédeszközök, Charlie Transport, Máris Szervíz Kft., Trex Gumi, Borsod Háztető Kft., Kajuha fényező Kft., Deluxe gumi és autószerviz, Pufinox garage, Ricsi design.
https://hajoka.hu/aszfaltrol-murvara-avagy-porolj-ha-tudsz/?fbclid=IwAR0gifPmQqhCbhNf3jvaVIo05buxqT2KRR9oogSkNyj-W9IFAVVujt2nfeE
Mielőtt belecsapnánk a 2022-es versenyeitekbe, amit együtt vittetek véghez mesélnétek az eddigi versenyzésetekről?
Jobbágy Péter: A benzingőzzel már régebben megfertőződtem, de igazán 2010-ben kezdtem a versenyzést. Amatőr versenyeken indultam Miskolc közelében, majd az RTE és BAZ Rally Sprint Bajnokságban. Később a Rally2-ben sikerült versenyeznem. Kategóriabajnokként remekeltem többször, majd sikerül megnyerni a BAZ RallySprintet és Rally2 abszolút második helyezést elérni. Mindig Ladával versenyeztem.
Búzás Róbert: Ha jól emlékszem 2011-ben kezdtem el navigálni a BAZ Rally Sprint bajnokságba Orosz Ferenc oldalán, ahol Jobbágy Péter által használt elkoptatott slikkekkel próbálkoztunk kisebb nagyobb sikerekkel. 2012-ben egy nagykállói rally sprinten ültünk össze először Péterrel, verseny előtti csütörtökön döntöttük el, hogy elindulunk, ahol sikerült kategória 1. helyet megszereznünk. Navigáltam egy egy versenyen, rally sprinten Ruszó Krisztiánnak, Tamás Gyulának, és Bernáth Balázsnak, eddigi alkalmak során csak Ladákban navigáltam. 2012 szilveszter rallyján összeültem Ruszó Krisztiánnal egy futam erejéig. 9 év kihagyás után egy horgászat közbeni beszélgetés után döntöttük el Péterrel, hogy elindulunk a 2021-es szilveszter rallyn Bodogán Ferenc jóvoltából és segítségével, ahol az amatőr kategória Lada kupa és H2 1 helyezését sikerült megszereznünk. Ebből az eredményből felbuzdulva elkezdtünk dolgozni a 2022-es év előkészítésén. Támogatóink, barátaink jóvoltából sikerült összeraknunk a 2022-es rally bajnoksághoz elegendő hátteret és Péter régi kocsiját előhúztuk a garázsból hosszú pihenő után.
Ha már kiveséztük a múltat, a jelenlegi versenyautóról kaphatnánk pár nem szupertitkos infót?
Jobbágy Péter: azzal az autóval versenyzem, amivel 6 éve abba hagytam, tehát régebbi technika, nem változtattam rajta.
Prológgal vette kezdetét a barcika rally, ahol kategória ötödik időt autóztatok. Szeretitek a salakpályás körversenyt?
Jobbágy Péter: Nagyon szeretek salakon, murvás talajon versenyezni, de itt nem az idő a lényeg, inkább keresztbe autózom
Búzás Róbert: Eddig még sosem volt részem a salakon való körözésben, mindig csak külső szemlélő voltam, de nagyon jó volt ennyi néző előtt autózni. Úgy érzem Péter hamar ráérzett a salakra és elég látványosan terelte az autót.
A Kazincbarcika Rali a P12 kategóriában tizenkilencen álltatok rajthoz. Autóztatok negyedik időt is a Teresztenyei elág. – Imola gyorson. Ennyire bejött ez a szakasz nektek?
Jobbágy Péter: Több év kihagyás után még vissza kell rázódni az idővel való versenyzéshez és az autón is van még mit fejleszteni, de azon a gyorson sikerült elég jól letalálni, tetszett a szakasz.
Búzás Róbert: Igen, a 3-as gyors az nagyon tetszett, pedig változatos, sokszor csúszós aszfalttal találkoztunk. Az első körre a Pirelli RK7-es gumijaival jöttünk ki, és ezzel teljesítettük az első 3 gyorsot, úgy látszik megfelelő volt rá. A következő körre keményebb gumikra váltottunk, érzésre jobb volt a tapadás, de az 5-ös gyors végén volt egy megforgásunk, az autó jobb eleje hozzá is ért a szalagkorláthoz. Így a 6-os gyorsot már kuplungproblémákkal kellett teljesítenünk. A kuplungunk folyamatosan csúszott, ami már az előző etapon jelentkezett, próbáltunk rajta javítani, de nem sikerült 100%-osan. Szerencsére ezen gyors után következett a szerviz, ahol sikerült 20 perc alatt kuplungot cserélnünk, köszönet a szervizeseinknek, Herczeg Lackónak, Tamás Gergőnek, Kovács Marcinak és Vizelli Karcsi szerelőinek, mert nélkülük nem sikerült volna.
Hét gyors adatott meg a kilencből számotokra sajnos. Mi is történt, hogy a célceremónia nélkületek zajlott le?
Jobbágy Péter: Sajnos elektromos probléma miatt nem tudtuk tovább teljesíteni a versenyt
Búzás Róbert: A hetes gyorsot még teljesítettük, de a 8-as gyors közepénél a körforgalom előtt megállt az autónk, ott próbáltuk orvosolni a problémát, üzembe helyeztük a tartalék gyújtótrafót, sikerült az autót újraindítani de a körforgalom utáni következő kanyarban az autónk ismét megállt. Így kényszerültünk kiállni, leadni a menetlevelünket. A pálya széléről néztük végig a versenyt, és ahogy lement a mezőny az autó újraindult és külső segítség nélkül jöttünk le a pályáról, mint utólag kiderült az ac pumpánk hibásodott meg.
Összességében mikét értékelitek a versenyt?
Jobbágy Péter: Összességében nagyon élveztük a versenyt, az időjárás kicsit meleg volt, de igyekeztünk minél közelebb kerülni a helyi ladások idejéhez. Míg versenyben voltunk, egy kuplungot cserélt a szerviz, de amíg mentünk addig rendben volt minden.
Búzás Róbert: Összességében a verseny tökéletes volt, néhol részben rövidek voltak az etapidők, sietni kellett ne késsünk ki. néhol meg túl hosszúnak bizonyult, de összességében ez volt a kisebb probléma. A nagyobb az volt, hogy nem értünk végig.
Dobogó Pécsen
Június utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon negyedik bajnoki versenye a Mecsek Rally! A rendezvényt nagyon izgatottan vártuk, hisz navigátorunk Sántha Zoltán hazai versenye volt ez. Az által és a családja által nyújtott vendéglátás fantasztikus volt, köszönjük szépen!
A versenyt már szerdán megkezdtük a pályák feldolgozásával. Nagy örömemre rengeteg erdei szakasz került kijelölésre, melynek feldolgozási mindig nagy gondosságot és odafigyelést igényel. Szerintem sikeresen teljesítettük és elégedetten zártuk a pályák feldolgozását.
A Dunakanyari célba érkezést most egy kicsit felülmúlva a dobogós hely egyikét tűztük ki célul. A pénteki pályákat tekintve minden esélyünk megvolt, hisz a számomra nagyon kedves szűk és második körre sötét gyorsaságik voltak. Az első kört a kategória 2. illetve az abszolút 4. helyén zártuk. A szervízben felkerültek a lámpák és támadtunk újra. A 3. gyorsaságin egy bal 3 kanyar kijáratán megcsúszott a kocsi hátulja és az árok beszippantotta. Sajnos önerőből nem jött ki ezért a nézők segítségére szorultunk. 1,5 perces várakozást követően a nézők sikeresen kiraktak az útra és tudtuk folytatni. Az esti parc fermébe kategória 4. és abszolút 9 helyen foglaltuk el.
A szombati napon újult erővel támadtunk melyet a 2 gyorsaságiig élveztünk, mert a célban már furcsa libegésre lettünk figyelmesek. Sajnos a hátsó híd felfüggesztés eltört és csak etap tempóban tudtuk teljesíteni az utolsó szakaszt. A fiúk a szervízben orvosolták a problémát és az utolsó 3 gyorsra tökéletes autóval tudtunk támadni! A délutáni 3 gyorsaságiból 2 őt meg is nyertünk mely a plusz pontokat hozott a konyhára. Az eredményeinkért megérdemelt kupákat a Pécs főterén vehettük át impozáns környezetben sok látogató alőtt
APécsi lendületet szeretnénk tovább vinni a következő futamra, melyhez mi a csehországi Zlin városában megrendezésre kerülő Barum Rallyra tettünk.
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu;
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Május utolsó hétvégéjén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon harmadik bajnoki versenye a váci Dunkanyar Rally! A 3 napos verseny rengeteg szépséget és rejtett akadályt tartogatott. Az útvonal a már túrából jól ismert 2 gyorsaságit is tartalmazott! a másik kettő peddig az újdonság erejével hatottak! A sejcei pálya kivételével mindegyik tempós jó minőségű szakasz volt. Itt tényleg az nyer aki el meri vállalni és tempósan letolja
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Sántha Zoli barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres célba érkezést tűztük ki, hisz az idei évben 2 motort is veszítve már nem lehetett más célkitűzés. A versenyt megelőző hetekben volt is sürgés forgás, hiszen Kormos Ádi nem vállalta a közös munkát velünk, így új motor építő után kellett néznünk! Szerencsénkre Gondi Péter elvállalta felkérést és belevetette magát a munkába. A cél egy stabil müködés elérése egy gyári motorból. A motor lelke a főtengely gépműhely által ellenőrzésre került és a Péter összefűzte és a rendelkezésünkre bocsájtotta beépítésre. Ezt követően a motor programozása kapta a fő szerepet, amit Peti zökkenőmentesen abszolvált! Ezúton is köszönöm a segítségét.
A szombat délután kezdődő verseny 4 gyorsasági szakasz egymás utáni teljesítését takarta.
Az első gyorsasági feléig gondmentesen autóztunk, majd ránk íjesztett a technika! 6-ik sebességi fokozatban közel 8000es fordulatszámnál olyan rezonancia keletkezett, hogy azt hittük, hogy felrobban valami. Innentől kezdve lassítás és 5 végsebességen autózás.
Az esti szervízben sajnos nem találtuk meg a hiba igazi okát, de sikeresen egy napot teljesítve boldogan térünk haza pihenni, hogy a vasárnapi versenynapra kipihenten érkezzünk!
A második nap tovább kísért minket a végfordulati remegés, de több eseteben fog összeszorítva tereltük az autót egyre közelebb a célhoz! 3 kör teljesítése egy ilyen zavaró hibával nem volt egyszerű de szerencsésen megoldottuk A vasárnapi tempónk már egész jól volt a végsebességet leszámolva. Minden gyorsasági szakszon tudtunk gyorsulni magunkhoz képest ami mindenképpen bíztató! A végeredmény szerencsésen alakult számunkra, hisz a kategória 2 2WD 3. heylén felyeztük be, amit a kategóri powerstage győzelme koronázott meg! Ezzel végre mi is pontokat szerezünk a bajnokságban és végre mi a nevünk mellett is értékelhető verseny van az eredményjelzőn!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT’S LOGISTICS, IT-PNG System Kft., Agrihő Energia Kft, Young B.T.S Kft.; Főnixcsarnok kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online erdmény: rallylive.hu; https://hauserresults.hu/live/live.php?error=public&ev=179&ert=ORCA&go=P13&s=-10
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Szeptember 1. hétvégéjén fogadott minket az év várva vár új helyszínen idén 2-szor megrendezésre kerülő Győr Rally-ja. A verseny fő érdekessége, hogy 23 évvel ez előtt rendeztek itt versenyt melyet a belvárosi néző csalogató gyorsasági tett még színesebbé!
Csapatunk felkészülése sikeres volt, hisz az autó teljes átvizsgálást legfőbb szerelőn Lackó végezte, lelkiismeretes munkájával! Köszönöm szépen neki!
Az utazást megelőző hét elején még minden rendben volt, de akkor jött egy váratlan betegség, mely bearanyozta a hetemet! Egy csípésből lett teljes betegség! Feladatunkat nehezítette, hogy a hétvégi rajtceremóniát egy nem várt derült égből jövő villámcsapásként ért műszaki hiba szakította félbe. A fiúk egész éjjel szereltek, hogy a rajtvonalra tudjunk gurulni
Mondanom sem kell, hogy a szombati napra az éjszakázás rányomta bélyegét és álmosan kezdtünk, de ezt sajnos felülmúlta egy műszaki hiba okozta gond! + gyorsaságit csináltunk végig, mire rájöttem, hogy a egy testkábel van fellazulva a motor hátoldalán! Innentől minden kisimúlt😊.
A második körre újult erővel érkeztünk, melynek a z idő eredményben is meg volt a látszata. A sokorópátaki gyorson sikerült egy absz 5. időt jönni, ami a 2wd 2. legjobb és a kategória 1 ideje volt. Ezen felbuzdúlva vágtunk neki a kisgyónbányai gyorsaságinak, ami a vesztünket okozta. Sajnos egy defeketet követően az árokban végeztünk!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény:
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=216&s=64&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Nyár közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 4. futama az aszfaltos talajon megrendezett Székesfehérvár Rally .
A 2 napos verseny rengeteg nehézséget és rejtett akadályt tartogatott. A Pályák tekintetében az előző évekből már jól ismert szakaszok voltak vegyítve, keverve. Közéjük tartozott az Oroszlányi gyors ami ízig vérig bevállalós gyorsasági! Ezt az első napon 3 szor kellet teljesíteni, mondhatni már unalmassá autóztuk! Természetesen tartogatott meglepetést, mert 3.ik nekifutásra felakadt a gáz és egy lassítóban való álldogálást követően jó 30mp ott hagyva sikerült folytatni!
Pénteki napon a pályák feldolgozása kapta a fő szerepet. Úgy gondolom, hogy részletes minden apró részeltre kitérő itinert sikerült írnunk! Dudás István barátom, mondhatom, hogy kitett magáért mert nagyon felkészülten és rengeteg hasznos információval érkezett a versenyre ezzel támogatta hobbinkat
Legfőbb célként a sikeres és jóízű versenyzést tűztük ki célul! A napközbeni kezdés kényelmessé tette az indulást, hisz az idei vendéglátónk Papp Laci barátomék vendégszeretetét élvezhettük a hétvégén. Mondhatni, hogy a medencéből indultunka gyorsokra.-)!
A szombati napot a kategória élén sikerült zárnunk és az abszolút 3. helyen. Nagyon elégedettek voltunk még a bennmaradt fél perc ellenére is. Az esti szervízben volt némi Dráma, hisz egy csavar beugrott a szívó rendszerbe és megijesztett minket, de a fiúk sikeresen orvosorlták a problémát!
Vasárnap egy közepesen erős kiegyensúlyozott versenyzéssel folytattuk. 2wd mezőnyében egy szakasz kivételével mindet sikerült megnyernünk amire nagyon büszkék vagyunk! A Power stage esetében pedig az ORC abszolút 2. helyén sikerült végeznünk ami egy kis extra motivációt adott!
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és már várjuk a következő megmérettetést!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millers motorolaj Industrial Investment Zrt.
online erdmény: hauserresults.hu;
https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=214&s=114&ert=ORCA&go=
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny
Dobogó Pécsen
Június közepén került megrendezésre az ide ORB Rally1 osztályú szezon 3. bajnoki versenye a Mecsek Rally! A rendezvényt nagyon izgatottan vártuk, hisz volt navigátorunk Sántha Zoltán hazai meghívását élvezhettük. A családja által nyújtott vendéglátás fantasztikus volt, köszönjük szépen!
A versenyt már szerdán megkezdtük a pályák feldolgozásával. Nagy örömemre rengeteg erdei szakasz került kijelölésre, melynek feldolgozási mindig nagy gondosságot és odafigyelést igényel. Szerintem sikeresen teljesítettük és elégedetten zártuk a pályák feldolgozását.
A diósgyőri verseny eredményét most egy kicsit felülmúlva az abszolút értékelés dobogós hely egyikét tűztük ki célul. A pénteki pályákat tekintve minden esélyünk megvolt, hisz a számomra nagyon kedves szűk és második körre sötét gyorsaságik voltak. Az első kört a kategória 1. illetve az abszolút 4. helyén zártuk. A szervízben felkerültek a lámpák és támadtunk újra. A második kör második szakasza már sötétben került megrendezésre, melynek meglepő végeredménye egy ORC abszolút 1. hely! Boldogsággal töltött el minket az eredmény és Hannus László
Úrtól egy új nevet kapva miszter Pécsváradara keresztelt 😊. Az utolsó árőádtetői gyors nem tartogatott sok kalandot simán lejöttünk és az esti szervízbe a kötelezőket letudva mentünk pihenni!
A szombati napon újult erővel támadtunk hisz a helyi Geiger Máté idejét figyelve szerettünk volna minél gyorsabban közlekedni. Szerintünk ez sikerült is, hisz a nézők visszajelzése szerint a tempónk megvolt és látványban sem volt hiány! Az eredményeinkért megérdemelt kupákat a Pécs főterén vehettük át impozáns környezetben sok látogató előtt
APécsi lendületet szeretnénk tovább vinni a következő futamra, hisz a bajnokság eddigi állása szerint jó reménnyel közeledünk a bajnoki cím megvédése felé!
Ezúton köszönjük szépen mindenkinek a biztatást és a szurkolást! Köszönjük szépen a szervizes srácoknak a segítséget és a partnereink támogatását!
IT-PNG System Kft., Young B.T.S Kft.; IVANICS CSOPORT, Ivanics Kft. Millersoils
online eredmény: https://www.hauserresults.hu/live/live.php?er=public&ev=213&ert=ORCA&go=&s=54
További képekért és videókért gyertek csatlakozzatok oldalunkhoz és olvassátok blogunkat!
www.facebook.com/BodoganMotorSport/
www.life.ivanics.hu/sport_blog
Címkék: Rally Verseny