Motocross Díjkiosztó 2012.

Várnainé Jakócs Ágnes | 2012.12.10. 10:16

Az ünnepélyes díjkiosztó mindig egy szezon végét, a lezárást jelenti, melyet az újhartyányi Faluközpont-ban ünnpelt a motokrossz szakág. Sok munka, edzés és lemondás van egy-egy díj és teljesítmény mögött de bízunk benne, hogy a Kawasakisok idei évben elért sikerei tovább folytatódhatnak!

A korábbi összeállítású Kawasaki csapat hét hosszú éven keresztül minden évben elvitte

a "Magyarország Élsport Csapatbajnoka" kitüntető címet a szezonzáró - csak erre a célra létrehozott – versenyen. A tulajdonosváltás és egy év harmadik helyezése után a csapatvezető ismét nagyot álmodott. Szerette volna bizonyítani, hogy a jelenlegi csapat II. osztályú versenyzői ugyanolyan fényes sikereket tudnak elérni, mint anno élsportos társaik. A cél tehát az Amatőr Csapatbajnoki forduló megnyerése volt és tovább vinni a Kawasaki verhetetlenségét ebben a kategóriában. Az eredeti csapatból sajnos – vállsérülésének komolysága miatt - kimaradt Zsigovits Norbi, így a csapatvezetőnek egy erős vendégpilótát kellet hívnia a helyettesítésre. A beugró pedig nem más, mint Sáska Gábor volt, aki régi Kawsakis-ként és a 2012-es év II. osztályának bajnokaként vállalta a felkérést. A csapat másik két tagja Kruss Károly és Vladár Péter voltak. A srácok remekül teljesítettek és végül a Kawasakié lett a győzelem. 2012-ben tehát az Ivanics Rally és Motocross SE. szerezte meg a "Magyarország Amatőr Csapatbajnoka" címet és a vele járó hatalmas kupát.

Az év másik büszkesége Firtosvári Gábor szereplése az UMX2 (junior) sorozatban. Gábor mindvégig határozottan nyerte a sorozat futamait és ennek zárásaként bajnokként köszönthettük a díjkiosztón. Az UMX2 második helyezését Kruss Károly szerezte meg így ebben a sorozatban - az első két helyen - csapatunk tagjai álltak. Büszkék vagyunk fiatal motorosainkra.

A felnőtt Magyar Nemzetközi Országos Bajnokság harmadik helyezése is a Kawasaki csapaté lett. Firtosvári Kacsa Gábor magabiztosan szerezte meg a 3. helyet, nem sokkal lemaradva a dobogó második fokáról. „Ebben a mezőnyben hatalmas teljesítmény és koncentrált felkészültség szükséges ahhoz, hogy elnyerd a dobogó első három fokát.”- nyilatkozta az UMX Bajnok. Örülünk, hogy Gábor elhozta nekünk ezt a díjat is. Büszkék vagyunk rá és sok sikert, szerencsét kívánunk neki a folytatáshoz!

A kicsik 65 köbcentis bajnokságában csapatunk legfiatalabb tagja is a díjazottak között volt. Barta Attila ebben az évben az Országos bajnokság 6. helyzését tudhatja magáénak. Gratulálunk neki a kitartó munkáért!

Minden csapattagunknak gratulálunk az éves eredményekhez és további sikeres motorozást kívánunk!

Köszönjük támogatóink egész éves kitartását a csapat mellett! Köszönettel tartozunk nekik:

- Ivanics Motor Kft.

- Shell

- Universal Motor

- Pirelli Magyarország

- Pro Circuit Magyarország

- Ago motors

- Big Dose

- Aquavita Intézet

- Rehab Centrum

MX Üdvözlettel,

Firtosvári Petrán Andrea

Csapatvezető

A képeket Varga Zoltán, „Mx-foto” készítette. Köszönjük!

Címkék: Győzelem Hírek Technika Támogatás Motocross Kawasaki Verseny
Kiemelt bejegyzések

Veszprém Rallye a nyári hőségben!

2017.07.14. 11:48

Az első Murvás verseny!

2017.05.26. 13:37

Május 11-én családi nap az Ivanics Csoportnál!

2013.05.02. 15:28

Ivanics Nyílt Nap

2011.04.28. 10:12
Címkefelhő
Legfrissebb hírek

Újra pályán!

2019.11.15. 21:00

Nagy örömünkre sikerült elkészülnünk a Volvonk tervezett, szükséges javításával. Hosszú ideig tartott és költséges is volt, de a megbízhatóság érdekében jó munkát szerettünk volna végezni. Ezt az elmúlt két hétben két versenyen is próbára tettük. Az első egy órfűi tesztverseny volt, ahol szerettük volna kipróbálni az autót a következő héten rendezett Nyíregyháza Rallye előtt.

Nehéz időjárási körülmények a Zemplénben

2019.11.12. 21:44

Az előző év után idén is késő ősszel rendezték meg a II. Nyíregyházi Rallyet mely egyben ERC (európai bajnoki futam) az I. Rally Hungary is volt. Örömünkre szolgált, hogy ugyan azokon a pályákon és ugyanazt a versenytávot kellett teljesítenünk, mint az ERC-ben induló versenyzőknek. Így hozzájuk is tudtuk a gyorsaságunkat mérni, hogy hova is lenne elég abban a mezőnyben :) Szerintünk helytálltunk :) De erről majd később...

A felkészülés alatt tudtuk, hogy egy nagyon hosszú, valamint az idei év legnehezebb versenyén fogunk részt venni. Több mint 212 versenykilométer illetve több mint 1000 kilométer össztáv, több 20 kilométer feletti gyorsasági. Igyekeztünk ehhez mérten is felkészülni és a versenyautót felkészíteni. Több apróbb dolgot is orvosolni kellett, de a srácok ügyesen és időben elkészültek vele. Nagy elánnal érkeztünk, hiszen az ORC 2WD kupa éves megnyerésére még maradt egy kis esélyünk, ehhez az kellett, hogy a maximálisan megszerezhető összes pontot elhozzuk Nyíregyházáról. A szerdai és a csütörtöki napon került sor a pályajárásra, melyet időben és pontosan fel tudtunk dolgozni. Sajnos folyamatosan esett az eső és körről körre lehetett látni, ahogyan a pálya egyre rosszabb állapotba kerül. Tudtuk, hogy nagyon felhordásos, sáros és csúszós utakra számíthatunk. Pénteken az adminisztratív dolgokkal kellett foglalatoskodni, este pedig készülhettünk a rajtdobogóra a nyíregyházi főtéren illetve az első gyorsaságira melyet a Rabócsiringen rendeztek meg. Lámpafényes szinkronpályán kellett kettő kört kellett teljesítenünk Máriapócson. Hatalmas élmény volt ekkora közönség előtt "hazai pályán"! A rajt előtt azt beszéltük, hogy emlékszünk a korábban itt megrendezett szinkronpályás prológra, első gyorsaságira, és, hogy 15 évvel ezelőtt csak néztük, most itt vagyunk és minket néznek. :) Életünk egyik legmeghatározóbb élményét élhettük át, fantasztikus volt.

Csúszkálás és maximális pontszám a Mecsekben

2019.10.15. 21:15

Mint ahogy az minden évben lenni szokott, idén is az ősz közepén rendezték meg immáron az 53. Mecsek Rally Pécs és környékén. A felkészítése az autónak egy kicsit nehézkes volt, az utolsó pillanatban találtunk egy hibát ami nagyban befolyásolta volna a versenyünket, de szerencsére a szervizes csapat megtalálta és gyorsan orvosolni is tudta. Idén szerdán kezdtük el a pályák feldolgozását, hiszen már csütörtökön este prológ és pénteken, szombaton már a verseny zajlott.

Összesen 6 különböző szakaszon rendezték meg a versenyt, pénteken 2-szer 3 gyorsasági és szombaton is 2-szer kellett másik 3 szakaszt teljesíteni. Szerdán a pályák felírása gyorsan és gördülékenyen ment szép őszies időben, ennek módja és rendje szerint fel is dolgoztuk azokat, viszont csütörtökön egész nap esett az eső. A prológ is esőben zajlott, csúszkálással... Nagy örömünkre szolgált, hogy az ilyen makacs idő ellenére egész sok Lada fanatikus is kilátogatott és őrjöngve biztatott minket, hogy minél látványosabban autózzunk. Reméljük sikerült kiszolgálni Őket :).Tudtuk, hogy a gyorsaságikon a körülmények nagyban megváltoztak, hiszen az erdős szakaszokon a sáros kanyaroknak esélyük sem volt felszáradni egy délelőtt alatt. Ennek tudatában nedves útburkolatra alkalmas gumikat választottunk, hogy minél gyorsabbak tudjunk lenni. Az első kör első gyorsaságiját szenvedve és nyögvenyelősen sikerült teljesítenünk, a körülmények sokkal rosszabbak voltak mint amire számítottunk. Sokkal nagyobb sár fogadott minket, még olyan kanyarokban is, ahol elképzelni sem tudtuk. Kanyarsebességünk szinte nem volt, hiszen ahogy egy kicsivel nagyobb tempót próbáltunk menni, azonnal estünk le az útról. A kigyorsításokra is nagyon oda kellett figyelni. Volt aki hókocsikázáshoz hasonlította a szakaszt :) Viszont ez a rally, ez a szépsége, ezért csináljuk, alkalmazkodni kell a körülményekhez, és az a leggyorsabb akinek a legrövidebb idő alatt ez sikerül :) Ha csúszik akkor mindenkinek csúszik ;) A szakasz elején egy nagyon szűk terelő túl gyorsan közeledett, nagyon csúszós volt, és sajnos meg is forogtunk benne, egy guminak neki is mentünk ami miatt 10 mp büntetést kaptunk. A büntetés nélkül, amit később írtak "jóvá", a kategória 2. helyén sikerült teljesíteni a szakaszt. A második gyorsaságit egy baleset miatt eltörölték. A harmadik gyorsaságin viszont a puha gumink egy kicsit elmelegedtek már a gyors első pár kilométerében, így nem tudtunk olyan időt autózni amit szerettünk volna. Sajnos itt is összeszedtünk egy kis hátrányt ami eléggé frusztráló volt.

Ivanics sport rss Ivanics sport email Ivanics sport Facebook Ivanics sport Buzz

Oszd meg ezt a lapot barátaiddal! (http://life.ivanics.hu/sport_blog/motocross_dijkioszto_2012_/)