Példamutatás felsőfokon: autóipar a Szemem Fénye Alapítvány támogatásáért

Várnainé Jakócs Ágnes | 2014.03.26. 11:47

Az Ivanics Csoport évek óta kiemelt figyelemmel kíséri a Szemem Fénye Alapítvány munkásságát. Legutóbb a kilenc hónapnyi kényszerszabadságon lévő Ford betegszállító autó motorcseréjét és egyéb javítási munkáit vállaltuk fel a Ford Közép Kelet Európai Értékesítési Kft. közbenjárásával. Ahol segítő munka folyik, legyen szó bármiről is, elengedhetetlen a kifogástalan műszaki állapotú gépjárművek használata. Az alapítvány autója – a motorblokk sérülésén túl - nem volt abban a műszaki állapotban, hogy azzal biztonságosan lehessen a napi munkavégzést folytatni, abban akár gyerekeket szállítani. Az alapítvány közel 60.000 kisgyermek betegszállításáért felel, így egy használhatatlan gépjármű rengeteg problémát és fuvarszervezési nehézséget okozott a szervezetnek.

Az Ivanics Csoport székesfehérvári kirendeltsége is csatlakozott a KÉPES program kezdeményezéséhez

Várnainé Jakócs Ágnes | 2014.02.24. 13:25

Nemzetközi és fehérvári vállalatok, civil szervezetek az önkormányzattal közösen a tavalyi évhez hasonlóan idén is óvodák vizesblokkjait újítják fel a KÉPES – Közösségi Értékteremtő Program keretében. Idén cégcsoportunk is a program résztvevőinek sorában szerepel. A kezdeményezés különlegessége, hogy eltérő tevékenységi körű vállalatok, civil szervezetek és az állami szféra vállal partnerséget egy közös projekt megvalósítására, a vállalatok a civil és az intézményi szektorral együttműködve visznek véghez olyan feladatokat, amelyek a helyi közösség életét jobbá teszik. A közösség ereje sokra képes, összefogással a nagy tervek is megvalósíthatók.

Az Ivanics Csoport bemutatja

Várnainé Jakócs Ágnes | 2014.02.17. 12:38

Ajánljuk mindenki figyelmébe az alábbi székesfehérvári programot, amelynek létrejöttét cégcsoportunk is támogatta.

Cégcsoportunk idén is csatlakozott az "Öltözz pirosba!" kampányhoz

Várnainé Jakócs Ágnes | 2014.02.14. 13:31

A hagyományokat követve az Ivanics Csoport vezetősége és dolgozói ismét csatlakoztak a Szemem Fénye Alapítvány által meghirdetett "Öltözz pirosba!" kampányhoz. Munkatársaink valamilyen piros színű ruhadarabot viselve újra egy nemes kezdeményezés mellé álltak, az így összegyűlt adományok pedig a Szemem Fénye Alapítvány munkáját segítik.

Január 21-én véradást szervezünk székesfehérvári kirendeltségünkön!

Várnainé Jakócs Ágnes | 2014.01.15. 10:43

Cégcsoportunk székesfehérvári márkakereskedése a Magyar Vöröskereszt Fejér Megyei Szervezetével együttműködve a májusban megtartott Ivanics családi nap rendezvényén igen eredményesen zárult véradás sikerességén felbuzdulva újabb véradást szervez.

Adományátadás

Várnainé Jakócs Ágnes | 2013.12.18. 10:37

Az Ivanics Csoport székesfehérvári kirendeltségének dolgozói ismét év végi adománygyűjtési akciót szerveztek a Fejér Megyei Gyermekvédelmi Központ számára

Diákpárbaj

Várnainé Jakócs Ágnes | 2013.06.21. 23:21

Idén immár negyedik alkalommal került megrendezésre a székesfehérvári középiskolásoknak szóló népszerű „Diákpárbaj” című vetélkedősorozat. A tanulók többsége székesfehérvári iskolákból érkezett, de jöttek diákok a megye egyéb településeiről is. A vetélkedő egyik állomásának cégcsoportunk Volvo C30-as rallye autója volt a főszereplője.

Kiemelt bejegyzések

Veszprém Rallye a nyári hőségben!

2017.07.14. 11:48

Az első Murvás verseny!

2017.05.26. 13:37

Május 11-én családi nap az Ivanics Csoportnál!

2013.05.02. 15:28

Ivanics Nyílt Nap

2011.04.28. 10:12
Címkefelhő
Legfrissebb hírek

Újra pályán!

2019.11.15. 21:00

Nagy örömünkre sikerült elkészülnünk a Volvonk tervezett, szükséges javításával. Hosszú ideig tartott és költséges is volt, de a megbízhatóság érdekében jó munkát szerettünk volna végezni. Ezt az elmúlt két hétben két versenyen is próbára tettük. Az első egy órfűi tesztverseny volt, ahol szerettük volna kipróbálni az autót a következő héten rendezett Nyíregyháza Rallye előtt.

Nehéz időjárási körülmények a Zemplénben

2019.11.12. 21:44

Az előző év után idén is késő ősszel rendezték meg a II. Nyíregyházi Rallyet mely egyben ERC (európai bajnoki futam) az I. Rally Hungary is volt. Örömünkre szolgált, hogy ugyan azokon a pályákon és ugyanazt a versenytávot kellett teljesítenünk, mint az ERC-ben induló versenyzőknek. Így hozzájuk is tudtuk a gyorsaságunkat mérni, hogy hova is lenne elég abban a mezőnyben :) Szerintünk helytálltunk :) De erről majd később...

A felkészülés alatt tudtuk, hogy egy nagyon hosszú, valamint az idei év legnehezebb versenyén fogunk részt venni. Több mint 212 versenykilométer illetve több mint 1000 kilométer össztáv, több 20 kilométer feletti gyorsasági. Igyekeztünk ehhez mérten is felkészülni és a versenyautót felkészíteni. Több apróbb dolgot is orvosolni kellett, de a srácok ügyesen és időben elkészültek vele. Nagy elánnal érkeztünk, hiszen az ORC 2WD kupa éves megnyerésére még maradt egy kis esélyünk, ehhez az kellett, hogy a maximálisan megszerezhető összes pontot elhozzuk Nyíregyházáról. A szerdai és a csütörtöki napon került sor a pályajárásra, melyet időben és pontosan fel tudtunk dolgozni. Sajnos folyamatosan esett az eső és körről körre lehetett látni, ahogyan a pálya egyre rosszabb állapotba kerül. Tudtuk, hogy nagyon felhordásos, sáros és csúszós utakra számíthatunk. Pénteken az adminisztratív dolgokkal kellett foglalatoskodni, este pedig készülhettünk a rajtdobogóra a nyíregyházi főtéren illetve az első gyorsaságira melyet a Rabócsiringen rendeztek meg. Lámpafényes szinkronpályán kellett kettő kört kellett teljesítenünk Máriapócson. Hatalmas élmény volt ekkora közönség előtt "hazai pályán"! A rajt előtt azt beszéltük, hogy emlékszünk a korábban itt megrendezett szinkronpályás prológra, első gyorsaságira, és, hogy 15 évvel ezelőtt csak néztük, most itt vagyunk és minket néznek. :) Életünk egyik legmeghatározóbb élményét élhettük át, fantasztikus volt.

Csúszkálás és maximális pontszám a Mecsekben

2019.10.15. 21:15

Mint ahogy az minden évben lenni szokott, idén is az ősz közepén rendezték meg immáron az 53. Mecsek Rally Pécs és környékén. A felkészítése az autónak egy kicsit nehézkes volt, az utolsó pillanatban találtunk egy hibát ami nagyban befolyásolta volna a versenyünket, de szerencsére a szervizes csapat megtalálta és gyorsan orvosolni is tudta. Idén szerdán kezdtük el a pályák feldolgozását, hiszen már csütörtökön este prológ és pénteken, szombaton már a verseny zajlott.

Összesen 6 különböző szakaszon rendezték meg a versenyt, pénteken 2-szer 3 gyorsasági és szombaton is 2-szer kellett másik 3 szakaszt teljesíteni. Szerdán a pályák felírása gyorsan és gördülékenyen ment szép őszies időben, ennek módja és rendje szerint fel is dolgoztuk azokat, viszont csütörtökön egész nap esett az eső. A prológ is esőben zajlott, csúszkálással... Nagy örömünkre szolgált, hogy az ilyen makacs idő ellenére egész sok Lada fanatikus is kilátogatott és őrjöngve biztatott minket, hogy minél látványosabban autózzunk. Reméljük sikerült kiszolgálni Őket :).Tudtuk, hogy a gyorsaságikon a körülmények nagyban megváltoztak, hiszen az erdős szakaszokon a sáros kanyaroknak esélyük sem volt felszáradni egy délelőtt alatt. Ennek tudatában nedves útburkolatra alkalmas gumikat választottunk, hogy minél gyorsabbak tudjunk lenni. Az első kör első gyorsaságiját szenvedve és nyögvenyelősen sikerült teljesítenünk, a körülmények sokkal rosszabbak voltak mint amire számítottunk. Sokkal nagyobb sár fogadott minket, még olyan kanyarokban is, ahol elképzelni sem tudtuk. Kanyarsebességünk szinte nem volt, hiszen ahogy egy kicsivel nagyobb tempót próbáltunk menni, azonnal estünk le az útról. A kigyorsításokra is nagyon oda kellett figyelni. Volt aki hókocsikázáshoz hasonlította a szakaszt :) Viszont ez a rally, ez a szépsége, ezért csináljuk, alkalmazkodni kell a körülményekhez, és az a leggyorsabb akinek a legrövidebb idő alatt ez sikerül :) Ha csúszik akkor mindenkinek csúszik ;) A szakasz elején egy nagyon szűk terelő túl gyorsan közeledett, nagyon csúszós volt, és sajnos meg is forogtunk benne, egy guminak neki is mentünk ami miatt 10 mp büntetést kaptunk. A büntetés nélkül, amit később írtak "jóvá", a kategória 2. helyén sikerült teljesíteni a szakaszt. A második gyorsaságit egy baleset miatt eltörölték. A harmadik gyorsaságin viszont a puha gumink egy kicsit elmelegedtek már a gyors első pár kilométerében, így nem tudtunk olyan időt autózni amit szerettünk volna. Sajnos itt is összeszedtünk egy kis hátrányt ami eléggé frusztráló volt.

Ivanics sport rss Ivanics sport email Ivanics sport Facebook Ivanics sport Buzz

Oszd meg ezt a lapot barátaiddal! (http://life.ivanics.hu/kultura_es_kozelet_blog/)